5,7

Matig

3 reviews over Hotel Armonia in het Nederlands

zeer goed meegevallen

Loosvelt Edith, 6-7-2009

Wij genoten van een verzorgde kamer, zeer rustig hotel, netjes geboend, net zwembad, het eten in de auberge was simpel maar lekker, eten bereid met de plaatselijke groenten en fruit, vlees. De sfeer achteraf was heel leuk: de chef en zijn zoon haalden gitaar en mandoline boven.....

Wij gaan er beslist terug.

Gereisd met partner in juli 2008

j.v.breugel, 8-9-2007

De kamers liggen apart van het hotel waar het avond eten genuttigd kan worden,de kamers waren eigenlijk één kamer appartementen langs de bergwand,het ontbijt(was simpel) werd gebruikt in een eetkamer (ruim) tussen de appartementskamers
Gereisd met vrienden in september 2007

De Keersmaecker Patrick, 16-8-2007

We hadden voor drie nachten geboekt en zijn voortijdig vertrokken. Ons dochter van 14 jaar kreeg eerst geen bed, ook geen handdoek noch een kopkussen. Na herhaaldelijk vragen werd er gezegd dat we geen recht hadden op een derde bed want dat we daar niet voor betaalden. We betaalden voor drie personen een bedrag van 137 euro per nacht kamer met ontbijt via touroperator. Voor een menu vroegen ze 23 euro per persoon zonder dat we vooraf wisten wat we kregen. het eten was ronduit beneden maats. Bovendien werd ons dochter ziek, ze kreeg zware buikloop van het eten. Bij herhaaldelijk vragen naar kopkussen en handdoek werd de hotelier agressief en belde de gendarmerie met een bedreiging dat hij mijn echtgenoot ging aanklagen voor agressief gedrag. Na gesprek met gendarmerie werd de hotelier op de vingers getikt voor zijn tekort aan service. We verlieten het hotel dat in de twintig kilometer van een stad lag midden in de nacht door de bergen waar koeien; everzwijnen overliepen.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Armonia in Erbajolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Armonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Armonia scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.