Appartement Antaeus Vanina Park

Appartement Antaeus Vanina Park
Antaeus Vanina Park

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Antaeus Vanina Park bij:

1 review over Appartement Antaeus Vanina Park in het Nederlands

Tegenvaller

anne, 11-5-2012

Vanina Park viel ons erg tegen. Na binnenkomst moesten wij ons appartement bereiken met een naar bier stinkende lift waarvan ook nog een ruit beschadigd was. Geen al te beste eerste indruk. het complex is gelegen midden in een woonwijk met flats. Als we 's avonds in het dorp uit eten waren geweest, geen veilig gevoel bij het terugwandelen door die wijk. Bovendien was het vrij ver lopen voor we bij een restaurant waren, terwijl er geen eetgelegenheid in het complex zelf was. Alleen voor het ontbijt konden we terecht in een klein cafetaria onderin het complex.
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antaeus Vanina Park in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antaeus Vanina Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antaeus Vanina Park scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.