Hotel Signoria Hotel & Spa *****

Signoria Hotel & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Signoria Hotel & Spa bij:

3 reviews over Hotel Signoria Hotel & Spa in het Nederlands

de Ruiter, 9-6-2008

met veel verwachting naar toch redelijk prijzige La Signoria te Calvi. Suite geboekt, maar we kregen in 1e instantie een ruimte met kleine badkamer, soort kleine lounch met 2 grote stoelen, heel donker en kleine slaapkamer met klein bed, waar je maar net omheen kon lopen. Belofte was 38 tot 42 m2 maar minder dan 30 m2. En heel donker! Na 2x praten, uiteindelijk grotere kamer gekregen. Ontbijt was (ondanks prijs van 25 euro extra pp) echt slecht. Jus d'orange uit pak of fles weinig keuze in beleg. Als je niet van het boerse franse eten houdt zeker ook geen aanraden om te dineren. Wel erg aardige mensen die er werken. En de tuin was erg mooi. De grootste lol was het privestrand waar een ontzettend aardig meisje je scepter zwaait en waar je heerlijk kunt lunchen. Dat maakte een hoop goed!!!!
Gereisd met partner in juni 2008

angelique, 10-11-2004

Ik heb veel hotels gezien maar ik kan niet zeggen dat ik ooit een vergelijkbaar hotel heb gezien. Fantastische kamers:Sprookjesachtig, kleurrijk, sfeervol.

Ook het restaurant en entree: alles in stijl.

Gereisd anders in november 2004

Desiree, 22-6-2004

De aankleding is geweldig, hezelfde als de service! Oog voor detail!
Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Signoria Hotel & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Signoria Hotel & Spa in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Signoria Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Signoria Hotel & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.