7,5

2 reviews over Hotel Le Padro in het Nederlands

elly, 17-9-2007

heel leuk hotel 6 km van Calvi, dat was voor ons een minpuntje omdat je moet rijden om te eten 's avonds. Verder fantastisch zwembad, mooi uitzicht en heerlijk uitgebreid ontbijt
Gereisd met partner in augustus 2007

marco klavers, 20-8-2007

Dit was het laatste hotel van ons 15 daagse vakantie op Corsica. Dit hotel laat zien dat het niet altijd nodig is om ligging in nabijheid van de zee te hebben. De accomodatie is sfeervol gelegen. Weliswaar 5 km van Calvi, maar heeft een eigen zwembad. Het hotel ademt een eigen sfeer uit. Veel aparte kunstwerken met smaak zijn op verschillende plekken uitgestald of opgehangen. Huisdieren zijn ook toegestaan tegen een kleine meerprijs. De hotelkamers zijn sfeervol ingericht en worden goed onderhouden. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Allerlei soorten broodbeleg en diverse jamsoorten waren aanwezig. Een kleine kanttekening bij onze kamer was dat we kortstondig last hadden van een kleine mierenplaag, maar na melding was dit snel opgelost!

Als afronding van onze vakantie een prima afsluiting!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Padro in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Padro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Padro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.