Camping Dolce Vita ***

Dolce Vita

21 reviews over Camping Dolce Vita in het Nederlands

Fijne gemoedelijke camping

Esther, 19-8-2017

Wij hebben 3 nachten op deze camping gestaan met onze camper. Fijne schaduwrijke plaatsen. Leuk strandje op loopafstand. Sanitair is prima. Kleine campingwinkel met aardig personeel. Vlak buiten de ingang van de camping stopt een treintje richting Calvi. Het treinperron is heel onduidelijk aangegeven. Even bij de receptie langsgaan voor meer informatie. Zij kunnen je ook de treintijden geven. Treintje stopt ook bij allemaal andere leuke strandjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zomer 2017

STORM, 4-8-2017

Fijne camping, mooie ligging met ruim schaduw, authentieke sfeer. prima resto en winkel dichtbij. Strand is dichtbij, wel veel stenen maar heerlijk verkoelend in de zomerse warmte.

Sytze COORENS, 4-8-2017

tevreden over alle verbeteringen, zoals van de douches.

we zaten nu dicht bij het spoor en de weg, dat maakt veel geluid.

prijs-kwaliteit prima, en wat leuk zou zijn, is als er een zwembad komt

Cees SLUMP, 3-8-2017

we hebben een aantal items niet ingevuld,omdat door de verbouwing een goede beoordeling nog niet te geven is.

volgend jaar zal het zeker beter zijn.

wel heel tevreden over de opvang en de oplossingen.

Duur!

Silvana, 22-8-2016

Het is een leuke camping met veel schaduw en het strand, met heerlijk zand in zee, op een paar minuutjes lopen. Je moet echter wel van luidruchtige italianen houden want daar barst het van. 's morgens beginnen ze te tetteren, dan is het weer een hele tijd rustig en tegen de schemering beginnen ze weer. Om een uur of 11 is het wel helemaal stil op de camping. De voorzieningen vind ik voor een 3 sterren matig, geen zwembad, sanitair was bij ons ver vandaan. Wij betaalden voor 2 nachten 117 euro, op E Gradelle bijvoorbeeld betaalden we 100 euro voor 3 nachten. Wij vonden het erg duur.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Erg rustig

Tinus, 14-8-2016

Dit was een hele rustige camping. Bij binnenkomst mocht je zelf je plaats uitkiezen. Er waren veel schaduwrijke en grote plaatsen, erg prettig. Op deze camping was het heel relaxt en rustig, er waren wel groepen met scholieren, maar die werden aan het einde van de camping geplaatst en daar had je geen last van. Wel had je elke dag last van de vliegtuigen en de trein die voorbij gingen, de camping lag namelijk langs het spoor en in de buurt van een vliegveld. De camping zelf had geen zwembad, maar het lag aan zee. Een kiezelstrandje met een azuurblauwe zee, erg mooi. Ook was er een voetbalveld op de camping waar de kinderen nog rond konden hangen. Het sanitair was erg groot, maar erg vies onderhouden. Het werd wel 1x per dag schoongemaakt maar het bleef erg vies. Dat vonden wij een minpunt.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Onze beste camping op Corsica

Dellaert, 29-7-2015

Gemoedelijke camping met heerlijke grote schaduwplaatsen. Sanitair alleszins redelijk en nooit overbezet. Eenvoudige campingwinkel en aardig restaurantje. Prachtig eigen strandje met fantastisch uitzicht op Calvi.

We hebben 's nachts geen disco gehoord. Vliegtuigen en treinen hoor je overdag ongeveer een keer per uur, maar na een paar dagen merk je ze bijna niet meer op.

Gereisd met partner in juli 2015

Zeer gemoedelijke camping

Willem, 4-9-2013

Deze schaduwrijke camping is heel gemoedelijk, vooral door het onzettend vriendelijke en behulpzame beheerdersechtpaar.

De ligging is, zeker als je een eigen boot meeneemt, super. Er zijn twee trailerhellingen en voor niet teveel geld leg je hem in het water. 50m verderop zit je op zee en vaar je bijvoorbeeld even naar Calvi! Strandje is ook fraai op korte loopafstand. Van geluidoverlast wat sommige noemen hebben we eigenlijk niets gemerkt. Af en toe een vliegtuig.

Sanitair is typisch zuideuropees; het voldoet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fijne camping

Arcteryx, 3-6-2012

Erg fijne schaduwrijke plaatsen. Wij zijn er met een grote tent geweest en de plaatsen waren erg ruim. Over het strand (met de voeten in het water) is het erg fijn lopen naar Calvi. Over de asfaltweg is het wel een behoorlijk stuk. De pizzaria is erg goed.

Vanuit deze camping kan je liften naar het begin(of eind) van de GR20.

Gereisd met partner in januari 2006

Leuke camping

Nessa, 11-8-2010

Leuke camping met prachtige ligging. Wel stoffig! Inderdaad (zie andere reacties) nogal wat lawaai van discotheek en vliegtuigen. Dit was echter iet zo hinderlijk dat we er niet weer heen zouden gaan. Prachtig srandje. Vriendelijk mensen op de receptie. Hebben het hier nar onze zin gehad.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Dolce Vita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolce Vita in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dolce Vita scoort een 7.95 uit 10 op basis van 69 reviews.