Appartement Residence Pineto

Appartement Residence Pineto
Residence Pineto
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Pineto bij:

6 reviews over Appartement Residence Pineto in het Nederlands

Dit nooit meer

Claudia, 21-8-2016

Het complex is erg verouderd vergane glorie. Ligt ook ver van alles af in de omgeving niet veel te doen. De huisjes zijn klein sober Ingericht. Bij aankomst moet je nog zelf de bedden opmaken. We hadden er meer vsn verwacht. Zwembad is prima. Voor ons geen plek om naar terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Huisje goed! Maar ligging kan beter.

H, 25-7-2015

Prima huisje op een vakantiepark! Zeer goed geoutilleerd huisje met airco maar ligging om het achterland te ontdekken kan gunstiger.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima huisjes en fantastische ligging

Yvonne, 30-7-2010

Net terug van twee weken Belhambra/Pineto. Door de matige beoordelingen op deze site, waren we blij verrast door de kwaliteit van het park, de goede service, fantastische kidsclub (verdeeld per leeftijd), prachtige ligging aan zee en alle andere prima faciliteiten! Ik zou het iedereen aanraden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Wij zijn in mei geweest, uitstekend

g hordijk, 16-5-2009

Er waren nog weinig gasten. Prima weer. Verwarmd zwembad. Voor ons aanrader
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

benauwend

Anita, 24-8-2008

Hadden "grotere" bungalow, een raam, alleen aan de voorkant, heel veel zand, wel mooi gelegen, aan strand, fijne bbq plekken, handig winkels dichtbij. Geen airco, geen ramen, kleine ruimten, moesten snachts met de deuren open slapen.

Hoewel goed gelegen, gaan wij er niet meer naar toe.

Gereisd familie in augustus 2008

Residence Pineto, net Landal Green Park

Yvonne, 9-7-2008

De ouderslaapkamer van de bungalow, type 3P44, is dusdanig klein dat je nauwelijks om je bed kan lopen. In deze slaapkamer hangt de elektriciteitskast, die veel lawaai maakt, het geen het slapen bemoeilijkt; verder zijn er in deze kamer geen ramen, zodat het zeer warm en ongezond is! Er werd regelmatig door auto’s van de schoonmaak- en huishoudelijke dienst langs de bungalows, dus door het bos, gereden i.p.v. de verharde wegen. Het is bosgrond dus erg zanderig en stoffig. Als het complex vol is, dan is het zwembad niet groot genoeg. Je loopt zo het strand op, echter dit wordt niet schoongehouden, er zijn geen ligbedden enz. te huur, geen strandtent en de zee is vol met zeegras. Bij de receptie wordt hoofdzakelijk Frans gesproken en is bovendien dicht tussen half 1 en 6 uur. Handig als je dan aan komt. Residence Pineto wordt in alle uitingen aangeduid als: Club Belambra. Als u vermeld zou staan op de reisbescheiden dan is het complex makkelijker te vinden!
Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Pineto in Borgo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Pineto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Pineto scoort een 6.2 uit 10 op basis van 6 reviews.