Camping Naturiste Riva Bella ****

8,3

13 reviews over Camping Naturiste Riva Bella in het Nederlands

fantastisch

cor stoop, 6-9-2017

De wellnes is uitstekend. Riva Bella is een prachtige camping en heeft mooie bungalows direct aan het strand. Maar het meest enthousiast ben ik over de wellnes. Ik ben herstellende van een incomplete dwarslaesie en ik moet veel sporten. Iedere dag volgde ik de aquajog lessen van Pierre (de instructeur) en later op de dag de gymnastieklessen. Regelmatig deed ik mee met het maritime parcours in het binnen zwembad. Mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan. Bedankt Marieclaire , Sabrina en Pierre
Gereisd met partner in april 2017

Fantastische plek om te ontspannen!

petrus, 17-8-2017

mooie camping, vriendelijk en klantgericht personeel, diverse (en meer dan genoeg) faciliteiten. Alles wordt elke dag schoongemaakt.Spa-resort en mogelijkheden te over, gratis sauna en trimparcours !
Gereisd alleenreizend in juli 2017

fantastische plek om te kamperen.

J. Heijboer, 23-10-2015

Staan al jaren op het strand. Plek is niet geegaliseerd en is volop in de zon. In het "bos"zijn schaduwplekken en zijn de plekken vlakker.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooie plek in een prachtige omgeving

Antoine, 28-9-2015

Het is een mooie locatie met respect voor de omgeving, dit jaar voor de tweede maal geweest.Aangezien wij dit per definitie niet doen zegt dat genoeg. Wat een rust en respectvolle omgeving, en dat alles op een prachtig eiland !
Gereisd met partner in augustus 2015

Leven als God in Frankrijk

Mark Smetsers, 11-9-2015

Wij komen al 13 jaar steeds terug, ondanks dat we zeggen: volgend jaar niet. Wel dus.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige natuur door unieke ligging

jan corbey, 5-7-2015

Deze camping bied veel aan natuurschoon in haar diversiteit, door bijzonder veel verschillende plaatsen, zowel schaduwrijk als zonnig. Mede door klimaatverandering en de toch steile kuststrook verder in zee dreigt het unieke strand te verdwijnen.De geurvlaggen van alle struiken en bomen zijn werkelijk bovenmatig heerlijk. De instromende zee levert op een enkel punt net achter de zeereep een prachtig meer met jonge vis. De service en bejegening bij het Spa kuuroord is uiterst correct en klantvriendelijk.
Gereisd alleenreizend in juni 2015

Heerlijk rustig

Dick Schouten, 23-1-2015

prachtig park vriendelijk ontvangst
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijke plek aan mooi stukje strand

Lenneke Heijjer, 19-8-2014

Gehuurd huisje type 1 veranda 2 pers, niet direct aan strand maar rij erachter.

Ligging huisjes geweldig! Ons huisje was wel aan een opknapbeurt toe. Daar zijn ze wel mee bezig. Keuken vrij nieuw maar daarin tegen de badkamer zeer oud. Bedden prima maar er valt veel aan te merken op staat van onthoud. Alles prima schoon. Plek maakt veel goed!

Veel Fransen en Italianen, mensen die er al jaren komen, jong en oud.

Camping gedeelte paar keer overgelopen, zag er goed en leuk uit. Mooie plekken voor ieder wat wils. Verder kan ik daar weinig over zeggen. Staat van sanitair zag er goed uit maar of de campinggasten dat ook zo hebben ervaren???

Ligging restaurant mooi aan het strand. Goed bezocht. Wij hebben 1 keer heerlijk gegeten, andere keer niet. Vriendelijk personeel, helaas lopen ze op een avond waarbij ook entertainment is gepland met te weinig personeel, waardoor je lang moeten wachten. Camping personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2014

rustige camping aan lang zandstrand Oost Corsica

robert, 27-6-2013

Met mijn vrouw begin juni 2013 daar geweest. Was nog rustig op de camping. Mooie ruime plekken met goed sanitair. Wel ver lopen naar de winkel op de camping. Deze camping vooral gebruikt als uitvalsbasis naar Corte om daar te gaan wandelen.
Gereisd met partner in juni 2013

Corsicaans paradijsje aan het strand

Cees, 3-7-2012

Leuke camping met wild verband plekken met en zonder schaduw, zelfs op het strand. Duidelijk is te zien dat de toegangsweg is verbeterd, van de 2700 meter naar de N198 is nog maar 600 onverhard. Er zijn nieuwe plekken gemaakt / plekken vlak gemaakt. Voor de super-rustzoekers zijn er ook afgelegen plekken te vinden. In de enkele duin-rij zijn de meeste huisjes te vinden. Veel maken een verouderde indruk. Op het lange zandstrand is ruim plek voor iedereen en er komen uitsluitend campinggasten. Na half juni wordt er niet meer geoefend op het naastgelegen schietterrein en dan mag je ook dit strand op voor een afgelegen plekje. Heel mooi en uitgestrekt terrein. De meeste kampeerplaatsen liggen ver van het winkeltje waar je heerlijk ver brood kunt kopen, De dames op de receptie spreken hun talen en zijn erg vriendelijk en behulpzaam, met name Brigitte.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturiste Riva Bella in Aléria , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturiste Riva Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturiste Riva Bella scoort een 8.27 uit 10 op basis van 17 reviews.