7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Residence Les Calanques bij :

4 reviews over Appartement Residence Les Calanques in het Nederlands

goede ligging, mindere service

danny, 19-6-2013

aankomst in het complex bevestigt dat qua omgeving en accommodatie dit een goede keuze is geweest. de dichte ligging bij zee en het prachtige uitzicht van het balkon maken het af. geen handdoeken.

overdag worden we gezelschap gehouden door een grote groep zwaluwen die hun nesten hebben gebouwd. een mooi schouwspel om te zien.

Prettig is verder dat er een bushalte voor de deur is die je in 20 minuten naar het centrum van Ajaccio brengt...

Wat het geheel erg naar beneden brengt is toch wel het gebrek aan professionaliteit en servicegerichtheid van het grootste deel van het professioneel. Het feit dat ze nagenoeg geen Engels spreken is daar deels de oorzaak van maar vooral het gebrek aan bereidheid om je vragen te beantwoorden is zeker frustrerend.

HEEL BELANGRIJK: boek geen excursies via het agentschap in het hotel; er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen en er is zeker geen pro-actieve houding. Beste is dan ook om via het toerstenbureau in Ajaccio je zelf te informeren.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Prachtige plek

anne, 11-5-2012

Mooi complex, een flink stuk buiten de stad gelegen. Dichtstbijzijnde restaurant/supermarkt op ong. 5 km. Leuke stranden in de buurt, maar ook wandelmogelijkheden in de bergen.
Gereisd met partner in mei 2012

Mooi uitzicht, weinig sfeer, geen service

karin, 17-6-2011

Personeel spreekt geen Engels, bedden érg klein 1.90 x 1.40.

In app weinig 'keukenapparatuur'

lange smalle gangen, doet soms zelfs bunkerachtig aan.

Wel fijne koele parkeergarage

Ontbijt is mogelijk, 9 euro p.p. maar is erg summier, word geserveerd in 'eetzaal'..

restaurant wil ik het zéker niet noemen. Lange tafels met stoelen.

Gereisd met partner in juni 2011

Ideale ligging en prachtig uitzicht!

Wilma, 14-12-2010

Afgelopen zomer zijn wij naar Les Calanques geweest, wat ons betreft is dit een echte aanrader. De appartementen waren net gerenoveerd en zagen er prima en verzorgd uit. Vanaf ons balkon hadden we een geweldig uitzicht op zee en om op het strand te komen hoefde we alleen maar de weg over te steken. Wij hadden wel een huurauto en dit was toch wel erg handig om bijvoorbeeld naar het centrum van Ajaccio te gaan. Corsica is een heel mooi eiland en wij zijn hier helemaal tot rust gekomen.
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Calanques in Ajaccio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Calanques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Les Calanques scoort een 7.29 uit 10 op basis van 4 reviews.