8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Briqueterie**** bij :

3 reviews over Hotel La Briqueterie in het Nederlands

remels luc, 1-10-2007

hallo,

mijn indruk over het hotel is zeer gunstig op één detail na ,zeker wat betreft het ontbijt wat ik al veel beter gezien heb,geen vleesassortiment, geen gratis eitje in de prijs,geen echt ontbijtbuffet, wel een grote charriotkar waar alles op gepresenteerd werdt,bijna alles.

confituur gepresenteerd in potjes i.p.v. jkleine schaaltjes, Ik vindt het niet kunnen dat je nog moet bijbetalen voor een eitje of jambon want de prijs is al niet zo goedkoop voor een petit- dejeuner, maar voor de rest was het af ,ik bedoel het hele hotelgebeuren.

GROETJES LUC

Gereisd met vrienden in september 2007

Jacqueline, 25-10-2006

Hele mooie, geïndividualiseerde kamers met uitstekende bedden en mooi verzorgde badkamers. Toilet apart.

In de folder gelegen in de natuur, maar in de praktijk naast een drukke weg, dus qua ligging helemaal niet zo idyllisch!

Service is uitstekend en attent, een 4*hotel waardig. Ontbijtbuffet heb ik al weelderiger gezien en voor minder geld. Het avondeten en restaurant zijn dan weer top en héél verfijnd!

Dranken zijn enorm duur: 6 euro voor een colaatje tot 30 euro voor een gewoon glaasje champagne!

Buiten de gebouwen is er aan het hotel niet veel te beleven. Wel goed binnenzwembad en sauna/stoombad, maar verwacht geen wellness- of spa-toestanden.

Toch wat overpriced in vergelijking met het aanbod... Helaas is er in de regio niet veel vergelijkbaars aan te treffen, zodat je weinig keuze hebt.

Gereisd anders in oktober 2006

Rosemy, 16-1-2005

Prachtig hotel, mooie kamers, heel vriendelijk personeel, elegant restaurant, uitstekende keuken, ongelooflijk ontbijtbuffet.

Slechts 1 minpuntje : de prijs.

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Briqueterie**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Briqueterie in Vinay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Briqueterie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Briqueterie scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.