Hotel De la Gare Relais de Champagn **

Hotel De la Gare Relais de Champagn
De la Gare Relais de Champagn
8,7

• Sfeer in stad7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De la Gare Relais de Champagn bij:

1 review over Hotel De la Gare Relais de Champagn in het Nederlands

Prima hotel

Familie Timmermans, 19-8-2016

We hebben in Troyes overnacht op doorreis naar het zuiden van Frankrijk.

Prima hotel in een leuke stad. We hadden een familiekamer voor 3 personen. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Hotel is op loopafstand van leuke binnenstad met veel eetgelegenheden. Tegenover het hotel is een speeltuin.

Parkeren kan in een ondergrondse garage, maar alleen geschikt voor kleinere auto's. Wij hebben op de parkeerplaats tegenover het hotel geparkeerd (tot 19.00 uur betaald, maar niet duur), en dat was ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Gare Relais de Champagn in Troyes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Gare Relais de Champagn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De la Gare Relais de Champagn scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.