Camping La Traconne ***

Camping La Traconne
La Traconne

2 reviews over Camping La Traconne in het Nederlands

Erik Bosman, 12-8-2007

Opvallend is de rust en de mooie, ruime, groene graspercelen omzoomd door struiken/bomen zodat privacy gewaarborgd is. Je kan er genieten van zon en schaduw. Eigenaar (echtpaar) is zeer vriendelijk en gastvrij. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Wij voelden ons er zeer thuis. Vanaf de camping fietsen naar het prachtige, rustieke stadje Sezanne is een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2006

Michel, 20-8-2006

Wij hebben bijna twee weken gekampeerd. Lekker rustige camping. Wat oude voorzieningen, maar wel heel schoon. Echtpaar eigenaars doen er alles aan om je een fijne tijd te bezorgen. Echt iets als je in rust wilt kamperen.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Traconne in Sézanne (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Traconne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Traconne scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.