Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais *

Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais
Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais
5,3

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais bij:

5 reviews over Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais in het Nederlands

Nooit meer!

Rob, 18-8-2017

Voor 2 nachten geboekt,1gebleven. Vieze benauwde kamer, grauwe handdoeken, scheur in dekbedhoes, vies douchegordijn, vlekken op de muren, gordijnen en rail met vieze stof/spindraden. En zeer onvriendelijke dame aan de receptie. Enigste positieve is de afstand naar centrum.
Gereisd met partner in augustus 2017

Lokatie grootste plus!

Mayo, 30-7-2016

Dit hotel/appartement geboekt als tussenstop. De lokatie is super, binnen een paar minuten lopen ben je in het centrum en ook een goede supermarkt in de straat. Aparte slaapkamer was heel handig voor de kinderen en keukentje plus. Dit hotel ook geboekt ivm de afgesloten parkeergarage onder het hotel, echter wegens werkzaamheden in de straat was deze een maand lang overdag tussen 8-17 uur niet te bereiken. Daar hadden wij dus helemaal niks aan! We hadden al een parkeerplaats gereserveerd maar hotel heeft ons niet op de hoogte gesteld dat we er geen gebruik van konden maken. Anders hadden we dit hotel niet geboekt omdat het een must was met een auto vol bagage om veilig te parkeren. Gelukkig konden we voor de terugweg het hotel nog annuleren.

Hotel is verder heel eenvoudig, alles is oud en toe aan vernieuwing. Ook zeer benauwd op de kamer en slaapbank was uitgezakt.Bij de receptie niet vriendelijk.

Voor deze prijs op deze lokatie MITS parkeergarage bereikbaar is een aanrader voor tussenstop. Verwacht er alleen niet te veel van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima basic hotel

Linda, 10-4-2010

Nette appartement, waarvan 1 slaapkamer, 1 badkamer, woonkamer + keuken (met koelkast, kookpit, magnetron, waterkoker). Wel best gehorig, kon de bovenburen rond horen rennen en slaan met deuren 's nachts en 's ochtends vroeg. Kon ook in de slaapkamer duidelijk gesprekken volgen die in de woonkamer gevolgd werden, zeer vervelend als je langer door wilt slapen dan anderen.

Er is een parkeergarage maar wij kregen doodleuk te horen dat deze vol was, en dat wij maar op straat moesten parkeren. Wij moesten de volgende dag maar kijken of er dan wél plek was. Hotel ligt ong 20 min lopen van centrum en bezienswaardigheden, receptie leek echter niet erg bekend met omgeving dus hier weinig aan gehad.

Erg basic hotelletje dus, prima om even te overnachten voor zakenreizigers oid.

Gereisd met partner in april 2010

Basic hotel, ideaal voor meerdere personen

Linda, 10-4-2010

Kan dit beter een appartement dan hotel noemen, wij hadden een 'kamer' waarvan 1 slaapkamer, een badkamer en een woonkamer + keuken. Ideaal dus als je met een groepje ofzo bent. Kamer was netjes maar erg gehorig, kon heel de nacht de bovenburen rond horen stompen en slaan met deuren.

Wij waren met de auto gekomen en dachten in parkeergarage van hotel te kunnen parkeren, niet dus. Bleek vol te zijn en receptie deed weinig moeite om een oplossing te bedenken, wij moesten maar betalen voor op straat parkeren en de dag erna kijken of er dan wél plek was.

Conclusie: prima basic hotel als je niet al te veel eisen stelt.. is trouwens rond 15 a 20 min lopen naar centrum/bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in april 2010

Lekker praktisch en centraal gelegen

Coby, 12-12-2008

Dit zijn apartementen met een eenvoudige maar praktische inrichting, oorspronkelijk gericht op de zakelijke markt, lijkt het. Woonkamer/keuken met koelkast, magnetron, fornuis, tv. Ook is er internet in het apartement aanwezig.

Deze accommodatie biedt verder geen faciliteiten van een hotel, maar dat is niet erg als je wat zelfstandigheid wilt. In de straat zit een grote supermarkt en aan de overkant van de Clairmarais zit een bakkerijtje met heerlijk brood dat ook op zondag geopend is. De receptie geeft trouwens wel informatie over de omgeving en het bezoeken van de champagnehuizen.

Verder ligt het mooi op loopafstand van het gezellige centrum.

Er zit ook een parkeergarage onder waar gasten gebruik van mogen maken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Sejours et Affaires Reims Clairmarais scoort een 5.31 uit 10 op basis van 5 reviews.