Hotel Le Tadorne ***

Le Tadorne
5,2

Matig

38 reviews over Hotel Le Tadorne in het Nederlands

Prijs-Kwaliteit was Opperbest en erg Vriendelijk!

Hendrik Michiels, 4-10-2017

Propere kamers. Vriendelijk personeel. Rijkelijk ontbijt. Vergeet de negatieve commentaren. een plaats om zeker terug te keren.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ronduit slecht !

De Clercq, 22-8-2017

Boek hier niet!!

Een aaneenschakeling van problemen, onvriendelijke personeel, vieze kamer, kapotte elementen in zowel de gemeenschappelijke ruimtes als ook onze kamer. We zaten in een superieure kamer in een 3 sterren hotel. Bij aankomst op onze kamer bleek dat er 2 handdoeken klaar lagen voor met 3 mensen te douchen en te wassen s'ochtends ?? Ik begeef mij terug naar de receptie en vraag een extra handdoek. Dat was geen probleem maar de dame nam mij mee naar de wasplaats, dit wil je echt niet zien, stinken, vuil, totale chaos, precies of er was daar een bom ontploft ! Enfin terug wandelend naar de kamer begon ik pas goed te beseffen dat hier totaal geen orde en netheid heerst, overal vuil en een vermufte geur.

De volgende ochtend bij het ontbijt liep het al terug mis, geen koffiebonen in de machine, dus een kop warm water ipv, een deugddoende koffie. Na hierover een opmerking te hebben gemaakt, was het dan nog mijn schuld, je had maar de andere koffiemachine moeten nemen ?????? hoe kan ik nu weten dat de koffiebonen op zijn ???? Geen frigo voor de kaas en charcuterie dus smakelijk zagen die er ook al niet meer uit. Veel te weinig plaatst om te zitten. Plots begint er door het plafond in de ontbijtruimte water naar binnen te sijpelen, en niemand die er iets aan doet, ze stonden er wel naar te staren alsof er iets gebeurde dat ze nog nooit hadden gezien. (de dag nadien van mensen gehoord dat dit al 8 maand aan de hang is dat probleem) Het was trouwens ook terug een vieze en stoffige en stinkende en te kleine ontbijt ruimte. Toen we terug op de kamer kwamen en eens goed met het daglicht begonnen rond te kijken, beseften we dat we hier onze 3 dagen niet zouden blijven. Kapotte haardroger ( bedrading lag bloot), schimmel en vuil op de muren, bad zonder bad rand, viezigheid op en in het bad, lampen die loshangen, schakelaar van het lampje op de kast gerepareerd met vingertape enz ... Zelfs de reisdocumenten van de mensen die voor ons op dezelfde kamer zaten lagen nog op de kast, wat bewijst hoe grondig er in dit hotel opgeruimd wordt. Zelfs buiten in de gemeenschappelijke ruimtes was het vuil en niet opgeruimd, een overvolle en met water gevulde asbak op de binnenkoer enz. Bij ons vertrek en het terugbrengen van de kamer sleutel heb ik vriendelijk gevraagd om mij de 2 niet genoten nachten terug te betalen, maar mevrouw kreeg het bijna aan haar hart, niks van ! betaald is betaald, en ze begreep niet waarom wij weg wilden, volgens haar hadden wij de beste kamer van het hotel. Kortom ik heb dan maar een ander hotel gezocht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Absoluut GEEN aanrader!!

Nathalie, 10-8-2013

Op de terugweg van onze heerlijke vakantie vanuit de Provence hier in dit hotel een kamer voor 3 nachten gereserveerd. Wat een tegenvaller! Personeel erg onvriendelijk en omdat ze alleen frans spreken en wij de enige Nederlanders waren hadden wij de indruk dat het personeel ons links liet liggen. Eten is ronduit slecht, geen andere eetgelegenheid in de directe omgeving!, dezelfde groente werd dag in dag uit geserveerd, voor kinderen niets anders te bestellen, moesten ook maar gewoon van de kaart iets uitzoeken! Zwembad veel te vies om in te zwemmen, was al weken niet schoongemaakt en de groene aanslag te smerig voor woorden! Omgeving doodsaai en uitgestorven!! In de kamers veel geluid van vrachtauto's die langs 'racen' . Ontbijt van 'oud' brood, koude eieren en bruin uitgeslagen fruit....Na 1 dag hebben wij besloten hier niet langer te willen blijven en zijn vertrokken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Tadorne bij:

een plaats om naar terug te gaan

marleen van der vurst, 1-10-2012

le tadorne in Piney is een plaats waar men lekker kan eten, het personeel is zeer vriendelijk. de kamers zijn toegankelijk voor mensen met een rolstoel. Het eten is er heel lekker en het ontbijt is zeer uitgebreid zeker voor een hotel in Frankrijk. een aanrader
Gereisd met vrienden in september 2012

beter dan gedacht

de smit, 8-8-2012

met bang hart er naar toe gegaan omdat ze zo een slechte reputatie gaven, maar best mee gevallen, we hadden wel een hoger kamertype, wat zeker aan te raden is besteld via touroperator, het eten is echt op zen frans, niet zo goed dus,op zondag beter dan op maandag, want dan was het ontbijt echt beperkt,het is maar een 3* en dat mag men niet vergeten
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Verouderd, nooit meer!

christophe_zutterman, 4-8-2012

Het hotel is te vinden in Piney, een klein dorpje waar werkelijk niets te zien of te doen is. Het hotel heeft een zwembad dat om de hoek van het hotel te vinden is (navragen bij de receptie, anders is het onvindbaar).

De kamers zijn sterk verouderd en zeer warm in de zomer. Als je kamer aan de kant van de weg ligt zal je waarschijnlijk geen oog dicht doen!

Er is bovendien een zeer beperkt assortiment voor ontbijt.

Voor ons was dit een doorgangshotel maar het was één keer en nooit meer. Er zijn veel betere en dan nog goedkopere alternatieven in Troyes op 20 minuutjes rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

blijf daar weg!

Van Geirt John, 12-2-2012

We hebben daar een fietsvakantie doorgebracht in augustus 2011, georganiseerd door reisorganisatie. De kamer die we hadden was totaal NIET in orde: afhangende gordijnen, kasten waarvan de deuren los hingen, een toilettafel die helemaal opgeblazen was van het water en beschimmeld, een doucheslang zonder staak zodat je steeds de sproeier in je hand moest houden, een lavabo die niet doorliep, een vuil toilet, slechte en trage bediening,... We waanden ons in een slechte uitgave van Fawlty Towers. Bovendien een lawaaierige ligging, onproffessionele bediening (hebben aan tafel 2 uur gezeten en gewacht vooaleer we werden bediend...)

Het zwembad was ijskoud (augustus!) en op onze vraag om een andere kamer werden we afgewimpeld.. NOOIT meer in dat hotel!

Gereisd met partner in augustus 2011

Rust is ver te zoeken

vandevenne, 12-9-2010

Het hotel ligt vlak naast een zeer drukke vrij smalle baan net aan een haakse bocht, vrachtwagens scheren er dag en nacht voorbij. Wij hadden een kamer tegen de baan....hels lawaai !! De kamer op zich was een superior kamer met zeer grote badkamer voorzien van een bubbelbad. Positief was wel dat er een aparte dressing aanwezig is. Het ontbijt was zeer sober en vaak "oud" brood, er werd ook niet aangevuld. We hebben één keer in het restaurant gegeten, dit was tamelijk lekker maar de keuze is beperkt. Wat ons wel enorm opviel was de "akelige" stilte die zowel in het restaurant als in de ontbijtruimte aanwezig is. Het lijkt dat er net iemand gestorven is. Het hotel beschikt over een zwembad, dit is wel aan de overkant van de straat en is niet uitnodigend omwille van vuil op de bodem. Voor ons is dit een tegenvaller geweest, de rust is ver te zoeken, het gebouw ruikt muf en er hangt een raar sfeertje.
Gereisd met partner in september 2010

slecht

werner, 29-7-2010

hadden voor een gastronomische tweedaagse gekozen.eerste dag 4gangen menu ,op drie kwartier gedaan met eten.tweede dag 6 gangen ,maar 4 gekregen weer op drie kwartiertjes gedaan.van de beloofde fles champagne bij vertrek niets gezien .kortom zeker geen aanrader
Gereisd met partner in juli 2010

Een ramp!!!

N & M, 1-5-2010

We hadden een arrangement voor 2 dagen geboekt maar we zijn er welgeteld 1 nacht gebleven. Gratis parking voor auto's: konden toch 5 auto's staan en dit voor 26 kamers. Onvriendelijke ontvangst. Zeer vuile en smerige gang + kamers. Badkamer leek al weken niet gekuist. Overal haren. Douchekop moest je zelf vasthouden, badstop moest je manueel openhouden,badkamermeubel VOL stof en haren bovenop de lichtbak, vuile en afgebrokkelde voegen, stopcontact zat een stuk uit de muur...

We hadden een kamer met ligging aan de straat met als gevolg dat ik nu iedere vrachtwagen ken op motorgeluid. 's Nachts geen oog toegedaan door het vrachtverkeer en de (kamer)geluiden van de andere gasten.

Eten was ondermaats en bediening klungelig. Ontbijt was een ramp: weinig keuze, niemand van personeel te zien. Buiten het koffieapparaat stonden er 2 flessen water en 2 flessen fruitsap (denk ik) waarvan er 2 al half leeg waren sinds....???

Tot grote onsteltenis aan het onthaal volgende morgen weggevlucht. ZONDE!

Gereisd met partner in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Tadorne bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Tadorne in Piney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Tadorne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Tadorne scoort een 5.24 uit 10 op basis van 38 reviews.