Hotel Domaine des Graviers ***

Hotel Domaine des Graviers
Domaine des Graviers

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine des Graviers bij:

2 reviews over Hotel Domaine des Graviers in het Nederlands

Mooi hotel

Hanneke, 17-7-2009

Wij verbleven er 1 nacht na een vakantie in het zuiden van Frankrijk. Ondanks dat we "doorreisklanten" waren, werden we vriendelijk ontvangen, kregen we een mooie kamer (we boekten een luxe kamer) in het hotel zelf en niet in de bijgebouwen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

carine, 18-4-2007

prachtige ligging - kasteel in enorm park gelegen met een vijver en aan de ligging van de rivier. Alle kamers zijn piekfijn in orde en ruim. De superior kamers zijn de top!

ontbijt kan op het terras genomen worden en het personeelis enorm, enorm vriendelijk.

Klein minpuntje - er wordt niet op voorhand gezegd dat dit een populaire plaats is voor huwelijksrecepties en huwelijksfeesten! er kan héél veel volk rondlopen

Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine des Graviers in Nogent sur Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine des Graviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaine des Graviers scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.