8 reviews over Camping Municipal du Chateau in het Nederlands

Aangename verrassing

Adriaan, 27-7-2017

Na een dag van reizen en files is de camping een aangename verrassing. Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk personeel. Op camping is ook een eetgelegenheid waar je prima kunt eten. De beheerders zijn Nederlands en ze hebben ook diverse Nederlandse menu. Wij hebben er heerlijk gegeten en na een goede nachtrust klaar voor volgende dag.

De camping is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

goede overnachtingscamping

hjdekker1, 25-7-2015

mooie plekken en smorgens bakker op de camping

om te overnachten heel goed

Gereisd familie in juli 2015

Overnachtingscamping op de terugreis

Bert, 17-8-2014

Net als in 2013 weer gebruik gemaakt van deze camping in Montigny le Roi.

Prima ontvangen door de mensen aan de receptie (spreken zelf nederlands).

Het eten bij de snackbar is redelijk maar je lust wel wat dus dan smaak het wel. De bediening is niet prettig doordat de dame en heer achter de balie helemaal geen moeite doen om maar iets engels te spreken.

's Morgens komt de baker tussen 7:30 en 8:00 uur langs met vers en lekker brood.

Gereisd familie in augustus 2014

Overnachtingscamping op een heuvel

Bert, 14-8-2013

Na 2008 weer gebruik gemaakt van deze camping om de te overnachten op onze terugreis naar Nederland. Een heerlijke en rustige camping op een heuvel vlakbij de route du soleil (die hoor je niet). Er is een snackbar aanwezig om je honger te stillen na een hele dag reizen. 's morgens tussen 7:30 en 8:00 uur komt de bakker langs met een breed assortiment aan net gebakken brood.

Deze overnachtingscamping is een aanrader, netje en niet al te duur.

Na inchecken bij een nederlands sprekende beheerder mag je zelf een plekje uitzoeken waar je nacht wil doorbrengen.

Gereisd familie in augustus 2013

Een échte aanrader

Cas van Rooij, Maasbracht, 21-7-2013

Meteen al in de receptie in het Nederlands aangesproken door een alleraardigste Nederlandse mevrouw die zó verliefd was geworden op de streek dat ze maar is gebleven. Dus al meteen geen taalmisverstanden. Prachtige staanplaatsen op versgemaaide grasplateaux. Gratis WiFi.

Om kwart voor 8 komt de bakker met vers brood op de camping rondgereden.

Gereisd familie in juli 2013

Prima doorgangs camping

Paul, 7-7-2013

We proberen telkens een andere camping uit onderweg naar het zuiden en dit keer deze camping aangedaan en geen spijt gehad. Op een paar minuutjes van de snelweg is deze gemeentecamping bereikbaar.

Vriendelijk ontvangst en we konden gaan staan waar we wilden. Ruime plekken op een geaccidenteerd terrein. De weg door het campingterrein is een éénrichtingsweg zodat je wat het wel zo duidelijk en overzichtelijk maakt.

Wij hadden de pech dat het redelijk veel geregend had de dagen ervoor zodat de plekken behoorlijk drassig waren en doordat het terrein behoorlijk oploopt hadden voertuigen met 4-wielaandrijving voordeel tov van hen die dat niet hadden. Ook campers hadden moeite op de plek te manoevreren. Sanitairblok ziet er verouderd uit maar is keurig en prima onderhouden en alhoewel wij geen gebruik hebben gemaakt van de douches in de ochtend denk ik wel dat deze voldoende aanwezig waren voor het aantal gasten.

Gereisd met partner in juni 2013

Goede doorgangscamping

Ann en Walter, 16-9-2010

Goede doorgangscamping, een 100 km van Nancy ( komende van het zuiden ) 480 km van Brasschaat en 518 km van Breda. Goede plaatsen op gras, goed santair, zelfs 2 tennisvelden, vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2010

Geweldig mooie en rustige camping!

Jolanda, 18-8-2010

Deze camping hebben wij gebruikt als overnachtingscamping. Erg mooie camping. Prima sanitair. Er is een snackbar en in het dorpje (loopafstand) is een restaurant.

Groot voordeel: vlak bij de snelweg, maar geen last daarvan.

Weet niet of de camping geschikt is voor langer verblijf. Denk dat er overdag weinig gasten zijn.

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Chateau in Montigny-le-Roi (Val de Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal du Chateau scoort een 7.96 uit 10 op basis van 8 reviews.