Onvoldoende

1 review over Hotel Relais Paris Bale in het Nederlands

Hier nooit meer naar toe

Anne, 30-5-2012

Bij binnenkomst ruik je al een enorm muffe lucht. Maar aangezien dit het enige hotel in de hele omgeving was, waar nog een kamer te krijgen was voor ons 3-en, hadden we geen keus. De kamer stamde uit de jaren 50, met bedden met een plastic onderzeil en een wollen deken. Een wc-ruimte waar je niet te breed moest zijn, omdat je er anders niet in paste. Het enige enigszins positieve was ons diner in het aangrenzende restaurant. Goed gegeten voor een goede prijs. Daarentegen een zeer eenvoudig ontbijt voor veel te veel geld. Met thee die niet te drinken was. Enfin, zo kunnen we nog even doorgaan. We gaan hier echt nooit meer naar toe.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Paris Bale in Montiéramey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Paris Bale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais Paris Bale scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.