Camping Le Banel *****

Le Banel
9,1

Zoover award

89 reviews over Camping Le Banel in het Nederlands

Voldeed niet geheel aan de verwachting

Frank, 29-8-2017

Het wandelen met de hond is lastig omdat je niet zomaar het bos in kan gaan. Het beperkt zich tot aan de lijn lopen langs de doorgaande weg. Het fietsen beperkt zich, vanwege te steile hellingen, tot aan het boodschappen doen in Carignan en weer terug. Heerlijk is de eigen badkamer. De plaats bleef vochtig ondanks tenttapijt onder de luifel. Dus steeds schoeisel aanhouden. Een doodzonde vind ik dat degene die het gras maait de stroomstekker loskoppelt om rond de caravan te maaien, bij onze afwezigheid, maar dan de stekker niet terug stopt. Jammer dat de huurkracht Paulien, die zeer betrokken is en haar afspraken nakomt, na 2 dagen vertrok. Onze badkamer stonk naar het riool en heeft een losse toiletpot. gelukkig konden we naastliggende badkamer gebruiken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel rustig camping en enorm vriendelijke eigenaar

Can, 22-8-2017

Wij hadden een heel goede week in Le Banel. De camping heeft ruime plekken met eigen sanitair! Het is heel fijn... Jij moet het zelf schoon maken, maar voor de prijs we betalen, ik vindt het heel normaal. De eigenaren zijn heel flexible en vriendelijk. Ze hebben ons met alles geholpen, vooral toen wij een autopech hadden. Er zijn heel veel wandeling mogelijkheden vanaf de kamping. Jij mag in de avond je eigen kampvuur maken. Wij gaan zeker terug een andere keer. Er is veel te doen in de omgeving, vaak minder dan half uur rijden. Kortom: dit is echt een plek om naar rust te komen, gewoon back to the basics, maar wel met de luxe van eigen badkamer;-) Dank Wendy, Paulien en Glen....
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping maar wel wat verbeterpunten

Spithoven, 21-8-2017

Mooie camping, mooie plaatsen met eigen sanitair op de plek (in houten huisje). Wel jammer dat deze tijdens ons verblijf niet schoongemaakt werd.

De camping ligt in een klein plaatsje waar eigenlijk niets te doen is. De dichtsbijzijnde supermarkt was toch al gauw 10 a 15 minuten rijden. Dingen die je in de omgeving kon doen waren ook al gauw 30 a 45 minuten rijden. Echt shoppen was er helaas niet bij. Erg lekker gegeten bij het restaurant nabij Abdij van Orval.

Op de camping was een leuke speeltuin voor de kids, alleen inmiddels wel wat verouderd. Er hingen wat planken los etc wat zorgde voor een onveilige situatie. Ook de speeltjes in de zandbak waren meerendeels kapot. Er waren wat fietsjes/karretjes op de camping waar de kids mee konden spelen maar die waren eigenlijk allemaal kapot. Wel jammer en ook wel gevaarlijk (lekke band, los wiel, los zadel). Wel gemeld maar er werd niets zichtbaar aan gedaan.

De eigenaren (Wendy en Glenn) waren vooral druk met het restaurant. Gelukkig was er een aardige stagiair die vaak wel aanwezig was om ons tips te geven. Ook leuk dat de kids een cadeautje kregen als ze geholpen hadden met afwassen.

Minpuntje was ook de wifi. Die heeft het (van de 2,5 week) welgeteld 2 dagen gedaan. Ook gemeld, maar de stagair zijn dat ze dit meerdere malen gemeld had bij haar baas Glenn maar dat hij hier niets aan deed. Na een keer gereset te hebben werkte het voor een paar uutjes maar daarna heeft de wifi het niet meer gedaan. Lekker rustig maar wel slechte service.

Al met al een leuke vakantie gehad, maar ik zou hier niet nog een keer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vriendelijk, gastvrij en heel klantvriendelijk.

Fam. Stijns, 19-8-2017

Eigen sanitair met goed warm water is geweldig. Goed restaurant op de camping. Veel informatie bij de balie,. Behulpzame, medenkende medewerker (Paulien) en eigenaar (Wendy).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super genoten van gastvrijheid, gezelligheid, rust

Aad en Marianne Kal, 6-8-2017

Prima restaurant op de camping! Heel fijn: privé badkamer per staanplaats. Veel informatie voor wandelingen, fietstochten en uitstapjes. Wendy, Glenn en Paulien: bedankt voor jullie gastvrijheid en het dagelijkse praatje!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk vertier voor kinderen

Linda, 30-7-2017

Mooie omgeving, ontzettend kindvriendelijk
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader!

B. Stuart, 30-7-2017

Camping Du Banel is een echte aanrader als men in de Franse Ardennen wilt verblijven! Het is een lint camping met ruimenaataen, waarbij elke plaats privé sanitair heeft (heel fijn!!). Bij de camping zit een restaurant van uitstekend kwaliteit, die ook door veel lokale mensen wordt bezocht, en waarbij rekening gehouden wordt met ieders wensen. Goede wandel- en fietsroutes en in de omgeving veel supermarkten en leuke plaatsen om te bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vriendelijke en gastvrije eigenaresse.

Samantha, 26-6-2017

Leuk park met goede sanitairvoorzienigen. Vriendelijk en heel gastvrij geholpen en met ons meegedacht. Eten was verrukkelijk!
Gereisd met partner in juni 2017

Gewelig

Pierre, 26-6-2017

Fantastische camping met even z'n geweldig restaurant met vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteitseisen verhouding.

De camping plaatsen hebben eigen sanitaire en 16 amh stroom,het issue heerlijk rustig hier en volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Dit is een mooie camping

Chiara, 14-4-2017

Het is een hele leuke en mooie camping . Er is een leuke speeltuin voor de kinderen. Het eten is daar ook heel lekker in het restaurant
Gereisd anders in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Banel in Matton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Banel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Banel scoort een 9.08 uit 10 op basis van 94 reviews.