Beoordelingen Camping Le Banel*****

Le Banel*****
19 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Banel*****
Route du Banel 13, 08110, Matton

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Banel***** in Matton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Banel***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Banel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Banel***** in Matton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Banel*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Banel***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Le Banel***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Champagne Ardenne. Vergelijk Camping Le Banel***** met andere accommodaties in Matton.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

18 beoordelingen over Le Banel*****

19 beoordelingen
8,5
8,8
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Zeer de moeite waard!"vertalen
gisela jansen
10,0

28-07-2014 We waren ontzettend verrast door de vriendelijkheid en t eigen sanitair. Maar t restaurant was de grootste verassing. We gaan hier zeker nog ns terug!

met partner, Sept. 2013
"Great place"vertalen
John tenty
9,0

28-09-2013 Zeer mooie camping, aardige mensen en een ontzettend goed restaurant.
Douche en wc op elke plaats. Alles goed is verzorgd.

met jonge kinderen, 2013
"Vriendelijke camping"vertalen
Alice
8,0

23-08-2013 Na twee weken rondtrekken in Frankrijk was het heerlijk aankomen in Camping du Banel, met vriendelijke en service gerichte mensen, die ook nog eens Nederlands spraken! we hadden geluk een plek voor ons zelf te hebben en niet te hoeven delen met 'buren', dan zijn de plekken wel smal. Het was een relaxed verblijf en we hebben elke avond in het nieuw gebouwde restaurant gegeten, heerlijk luxe voelde dat. Het was goed eten voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Drie dagen was voldoende, ondanks de mooie speelplek voor de kleine, wordt het wel wat saai. Wij waren met camper en eigenlijk heb je fiets of auto nodig om ergens te komen. Dan is er wel veel te doen in de omgeving, maar toch allemaal wat verder weg.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goed verzorgde en vriendelijke camping"vertalen
Wagenmaker
9,0

10-10-2013 We hadden deze camping uitgekozen om de faciliteiten en omdat de camping veel positieve beoordelingen kreeg. We kregen een uitstekende plek toegewezen naast een riviertje waar elke ochtend een herten familie langskwam; de sanitaire faciliteiten werkten prima en waren schoon; en onze zoon kon lekker spelen op een prima speelplaats en in een speciale kinderruimte van het restaurant waar een heleboel speelgoed was. De eigenaar en zijn vrouw waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en we hadden echt het gevoel dat ze ervoor wilden zorgen dat we een geslaagde vakantie hadden. De eigenaar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en zorgde er meteen voor dat kleine problemen werden aangepakt. Toen mijn vrouw en zoontje verkouden waren geworden, kregen we van de eigenaresse citroenen en honing om daarmee thee te maken.
De camping was over het algemeen rustig.
Al met al een voor ons zeer geslaagde vakantie op een rustige, mooie, comfortabele, moderne en vriendelijke camping.

alleenreizend, Juli 2013
"Eindeloos tot rust!"vertalen
Jochem Blok
7,0

23-07-2013 Een makkelijk te vinden camping, alles bij de hand binnen een straal van 10 km! Glenn en Wendy de eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij, ze zijn warm en spelen in op uw plan/ bestemming (wandel, fiets, activiteit etc...) Ze kennen het gebied goed!
De plekken voor caravans of tenten zijn erg ruim, een privé douche/ toilet is erg prettig en goed verzorgd!
Een restaurant die kwaliteit biedt!

Zelf was ik helemaal alleen om er tot rust te komen in de natuur, Glenn heeft me een van zijn 'plekjes' aan de Chemois (rivier) verteld waar ik echt heb genoten!
Een enthousiast stel, die de Nederlandse taal beheersen wat het erg makkelijk maakt!

Bedankt voor de fijne dagen!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping met privé sanitair"vertalen
Roy
7,0
6,0
8,0

24-07-2013 Prima camping met enthousiaste eigenaars. Plaatsen zijn erg smal, dus je staat ontzettend dicht op je buren, tactisch opstellen dus want de plaatsen zijn lang genoeg.

Ligging is zeer gunstig t.o.v. populaire gebieden (Bouillon, Sedan etc.)

Ook enkele minpunten. Restaurant lijkt belangrijkste te zijn voor de eigenaren want voor de camping hebben ze vrij weinig tijd. Restaurant wordt veel bezocht door luidruchtige locals die tot 's avonds erg laat doorgaan. Het stikt er van de dazen (steekvliegen), bij warm weer wordt je vreselijk aangevallen door deze insecten, met een wekenlange jeukende herinnering aan de vakantie (tipje voor de eigenaren: Google eens "dazenval").

Al met al een prettige vakantie hier gehad.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Familiale camping met prima restaurant"vertalen
lars
10,0

05-08-2013 Familiale rustig gelegen camping met jonge en sympathieke Nederlandsprekende eigenaars. Restaurant is prachtig nieuw. Een echte aanrader. Het is een echte lust om je eigen badkamer te hebben. Ook de nieuwe wandel en fiets routes in het mooie groen gelegen gebied zijn echt iets om terug te doen.

met partner, Juli 2013
"Heerlijke camping!"vertalen
Saskia
9,0

01-08-2013 Wat een mooie en fijne camping! Prachtig gelegen tussen bos en heuvel aan de ene kant en een kabbelend beekje aan de andere kant. Midden in het groen en heerlijk rustig. Het privé sanitair bij de kampeerplek is een ongekende luxe voor kleine kampeerders als wij. Het restaurant zorgt voor een levendige en gezellige sfeer 's avonds, maar het blijft toch rustig op de kampeerplekken. Ook de ontvangst door de eigenaren was heel hartelijk, leuk en persoonlijk.

met partner, Aug. 2012
"Doorgangscamping voor wie.....?"vertalen
Aad
4,0
6,0
4,0
5,0

25-09-2012 Bij aankomst kwam een jonge dame ons verwelkomen. Ze kon zich verheugen -zoals ze ongevraagd liet weten- dat haar publiek voornamelijk uit gezinnen met jonge kinderen en oudere stellen bestond. We wilden achteraan op het terrein gaan staan. Helaas bleek ons 'privé-sanitair' aldaar nog(?) niet schoongemaakt te zijn. Geeft niets; nemen het naastgelegen huisje wel. Het was een smerig vochtig en tochtig ding.
Later kwamen de 'gasten' die een bungalowtje tegenover hadden gehuurd. Met Poolse busjes welteverstaan! Een ander groepje hield zich ook nog op bij de entree van de camping. Tja, er bestaat zoiets als een imago, dat deze lieden echt zelf hebben opgebouwd. Dus..
Toen wij de eigenaresse om opheldering vroegen i.v.m. het door haar zelf geschetste beeld, kregen wij de wind van voren. Zij maakte zelf wel uit aan wie e.e.a. verhuurd werd! Nou, voor die € 23,- in het laagseizoen dus nooit meer aan ons in ieder geval!

met partner, Aug. 2012
"Topvakantie gehad!"vertalen
Fam. Brink
8,0

09-02-2013 Camping Le Banel is een rustige camping met grote plaatsen. Glen en Wendy zijn erg aardige en behulpzame eigenaren. Zij zijn druk bezig om de camping te moderniseren en werken er hard voor. Er staan nieuwe sanitairhuisjes op het veld. Ook al was ons sanitairhuisje ouder, het was wel schoon en de douche heerlijk warm. De plaatsen zijn inderdaad lang maar zeker ook breed genoeg. Door de bomen en struiken genoeg privacy en schaduw. Er staan inderdaad Poolse wernemers op de camping. Alle vooroordelen daarover kunnen zo de prullenbak in. Nette mensen, echt totaal geen overlast er van gehad. Het restaurant is geweldig! Wij hebben heerlijke mosselen gehad, prima entrecotes, en andere lekkernijen. Zeer zeker de moeite waard. De camping is inderdaad niet druk bezocht met mensen met kinderen. Er is daarentegen wel een speeltuin en een luchtkussen. In de omgeving ook genoeg te doen. Al met al: zeker een plek om terug te komen!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?