Beoordelingen Camping Le Banel*****

Le Banel*****
21 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Banel*****
Route du Banel 13, 08110, Matton

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Banel***** in Matton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Banel***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Banel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Banel***** in Matton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Banel*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Banel***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 33 vakantiefoto's van Camping Le Banel***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Champagne Ardenne. Vergelijk Camping Le Banel***** met andere accommodaties in Matton.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

20 beoordelingen over Le Banel*****

21 beoordelingen
8,5
8,2
8,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, voor elk wat wils"vertalen
Roland
7,0

21-08-2014 wij hebben 3 weken met veel plezier gekampeerd op le Banel. eten in het restaurant is een belevenis, waarbij ook onze kinderen niet vergeten werden. gewoon patat met een frikandel is mogelijk. de omgeving is heerlijk rustig met wild op korte afstand van de camping. het kabbelend beekje geeft een heerlijk rusteffect en ook het waterrad op loopafstand van de camping geeft veel waterplezier. de bakker is op loofafstand van de camping, al wordt de camping op een onmogelijke tijd(11.45u) beleverd door een rijdende bakker. prijs/kwaliteit is in orde; wij stonden 3 weken voor €700,= met gezin op deze camping. Door eigenaars wordt veel aandacht besteedt aan de kinderen met springkussens en diverse speeltuinatributen; verder kregen de kinderen een beloning voor klusjes doen zodat de ouders ook toekwamen aan vakantie vieren.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke rustige plek"vertalen
kooijmans
9,0

12-08-2014 Fijne rustige plek in een groene omgeving. Wat heerlijk om eigen sanitair te hebben. Met een beetje passen en meten heb je met de buren ruimte genoeg. We hebben niet in het restaurant gegeten. Een keer frite gehaald en dat vond ik wel een beetje duur.
Ook van de dazen hadden wij geen last, want de eigenaren hadden idd dazen vangers geinstalleerd. Wij genieten van dergelijke kampeerterreinen waar ook nog veel tenten te zien zijn.

Met partner, Mei 2014
"Zeer de moeite waard!"vertalen
gisela jansen
10,0

28-07-2014 We waren ontzettend verrast door de vriendelijkheid en t eigen sanitair. Maar t restaurant was de grootste verassing. We gaan hier zeker nog ns terug!

Met partner, Sept. 2013
"Great place"vertalen
John tenty
9,0

28-09-2013 Zeer mooie camping, aardige mensen en een ontzettend goed restaurant.
Douche en wc op elke plaats. Alles goed is verzorgd.

Met jonge kinderen, 2013
"Vriendelijke camping"vertalen
Alice
8,0

23-08-2013 Na twee weken rondtrekken in Frankrijk was het heerlijk aankomen in Camping du Banel, met vriendelijke en service gerichte mensen, die ook nog eens Nederlands spraken! we hadden geluk een plek voor ons zelf te hebben en niet te hoeven delen met 'buren', dan zijn de plekken wel smal. Het was een relaxed verblijf en we hebben elke avond in het nieuw gebouwde restaurant gegeten, heerlijk luxe voelde dat. Het was goed eten voor goede prijs/kwaliteit verhouding. Drie dagen was voldoende, ondanks de mooie speelplek voor de kleine, wordt het wel wat saai. Wij waren met camper en eigenlijk heb je fiets of auto nodig om ergens te komen. Dan is er wel veel te doen in de omgeving, maar toch allemaal wat verder weg.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Goed verzorgde en vriendelijke camping"vertalen
Wagenmaker
9,0

10-10-2013 We hadden deze camping uitgekozen om de faciliteiten en omdat de camping veel positieve beoordelingen kreeg. We kregen een uitstekende plek toegewezen naast een riviertje waar elke ochtend een herten familie langskwam; de sanitaire faciliteiten werkten prima en waren schoon; en onze zoon kon lekker spelen op een prima speelplaats en in een speciale kinderruimte van het restaurant waar een heleboel speelgoed was. De eigenaar en zijn vrouw waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en we hadden echt het gevoel dat ze ervoor wilden zorgen dat we een geslaagde vakantie hadden. De eigenaar kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en zorgde er meteen voor dat kleine problemen werden aangepakt. Toen mijn vrouw en zoontje verkouden waren geworden, kregen we van de eigenaresse citroenen en honing om daarmee thee te maken.
De camping was over het algemeen rustig.
Al met al een voor ons zeer geslaagde vakantie op een rustige, mooie, comfortabele, moderne en vriendelijke camping.

Alleenreizend, Juli 2013
"Eindeloos tot rust!"vertalen
Jochem Blok
7,0

23-07-2013 Een makkelijk te vinden camping, alles bij de hand binnen een straal van 10 km! Glenn en Wendy de eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij, ze zijn warm en spelen in op uw plan/ bestemming (wandel, fiets, activiteit etc...) Ze kennen het gebied goed!
De plekken voor caravans of tenten zijn erg ruim, een privé douche/ toilet is erg prettig en goed verzorgd!
Een restaurant die kwaliteit biedt!

Zelf was ik helemaal alleen om er tot rust te komen in de natuur, Glenn heeft me een van zijn 'plekjes' aan de Chemois (rivier) verteld waar ik echt heb genoten!
Een enthousiast stel, die de Nederlandse taal beheersen wat het erg makkelijk maakt!

Bedankt voor de fijne dagen!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping met privé sanitair"vertalen
Roy
6,0
8,0

24-07-2013 Prima camping met enthousiaste eigenaars. Plaatsen zijn erg smal, dus je staat ontzettend dicht op je buren, tactisch opstellen dus want de plaatsen zijn lang genoeg.

Ligging is zeer gunstig t.o.v. populaire gebieden (Bouillon, Sedan etc.)

Ook enkele minpunten. Restaurant lijkt belangrijkste te zijn voor de eigenaren want voor de camping hebben ze vrij weinig tijd. Restaurant wordt veel bezocht door luidruchtige locals die tot 's avonds erg laat doorgaan. Het stikt er van de dazen (steekvliegen), bij warm weer wordt je vreselijk aangevallen door deze insecten, met een wekenlange jeukende herinnering aan de vakantie (tipje voor de eigenaren: Google eens "dazenval").

Al met al een prettige vakantie hier gehad.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Familiale camping met prima restaurant"vertalen
lars
10,0

05-08-2013 Familiale rustig gelegen camping met jonge en sympathieke Nederlandsprekende eigenaars. Restaurant is prachtig nieuw. Een echte aanrader. Het is een echte lust om je eigen badkamer te hebben. Ook de nieuwe wandel en fiets routes in het mooie groen gelegen gebied zijn echt iets om terug te doen.

Met partner, Juli 2013
"Heerlijke camping!"vertalen
Saskia
9,0

01-08-2013 Wat een mooie en fijne camping! Prachtig gelegen tussen bos en heuvel aan de ene kant en een kabbelend beekje aan de andere kant. Midden in het groen en heerlijk rustig. Het privé sanitair bij de kampeerplek is een ongekende luxe voor kleine kampeerders als wij. Het restaurant zorgt voor een levendige en gezellige sfeer 's avonds, maar het blijft toch rustig op de kampeerplekken. Ook de ontvangst door de eigenaren was heel hartelijk, leuk en persoonlijk.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?