9,1

Uitstekend

15 reviews over BedAndBreakfast Mirage in het Nederlands

geweldig, klasse!

jan en wilma veldkamp, 9-8-2016

Zeer gastvrije en behulpzame mensen. Door autopech hier aanbeland en door de eigenaren Patrick en Muriëlle fantastisch geholpen, zodat we de volgende dag onze reis konden vervolgen. Heerlijke bedden en moderne kamer. Het diner dat Muriëlle ons voorzette was van uitstekende kwaliteit. We komen volgend jaar beslist weer terug. Patrick en Muriëlle bedankt
    Gereisd met partner in augustus 2016

nieuwe eigenaars zelfde vriendelijkheid

Dick, 30-6-2016

Jammer dat de nieuwe eigenaars alleen Frans spreken maar ja, het is tenslotte Frankrijk. De sfeer is nog steeds gastvrij en de kamers onveranderd goed. Patrick en Muriëlle verzorgen een prima maaltijd en goed ontbijt. Wat gebleven is dat je s'morgens tijdens het ontbijt ook een lunchpakket voor onderweg kunt maken hetgeen redelijk uniek is. Wij zien absoluut geen reden naar een andere B&B te gaan zoeken
    Gereisd met partner in april 2016

Prima b&b voor de tussenstop naar het zuiden

Leliveld, 2-8-2015

Zeer gastvrije mensen met hart voor hun klanten!

Wij hebben hier overnacht onderweg naar de Franse Alpen. Goed gelegen, 10 minuten van de snelweg.

Heerlijk uitgerust van een lange warme autorit. Eerst binnen waar het heerlijk koel was en later nog in de mooie tuin. Het eten (vooraf gereserveerd) was super! Wat een verwennerij voor een b&b! Ook de kamers waren top en alles was heel erg schoon. Als wij nog eens naar het zuiden gaan, komen we hier zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke overnachting op weg naar Zuid Frankrijk

Astrid, 28-6-2015

Wat een fantastische ontvangst! Heerlijke tuin, fijne bedden en prima badkamer. Het driegangenmenu (vooraf reserveren) was zalig en ook het ontbijt was prima verzorgd. Als wij ooit weer richting Zuid-Frankrijk gaan, dan overnachten we zeker weer hier! Achille en Diane, hartelijk dank voor een geweldig verblijf
      Gereisd met partner in juni 2015

Op de terugweg weer.

Dick, 13-6-2015

Op 8 mei 2015 hadden we een kamer geboekt met een muziek thema. Ontvangen door Diane de gastvrouw. Ze liet de kamer zien etc. De kamer was prima in orde. Er was zelfs een klein koelkastje. Diane heeft voor ons de koelpatronen in de diepvries bewaard voor de volgende dag. Achille, de gastheer had rond 19 uur een lekkere maaltijd met vooraf soep en een heerlijk toetje bereid. Goed geslapen en de volgende morgen een lekker ontbijt met daarbij als service een papieren zak om broodjes voor onderweg in te bewaren. Op 20 juni op de terugweg weer via Frecourt en dan in de kamer met Aziatische thema,s.
      Gereisd met partner in mei 2015

Zeer goede tussenstop

mike dooms, 5-8-2014

Zeer vriendelijke mensen en heel goed eten! Zeer goede prijs
      Gereisd familie in augustus 2014

Zeer goede overnachtingsplek op weg naar zuiden

Jane, 19-8-2013

In deze B&B één nacht overnacht met onze twee zoontjes van 7 en 9 jaar oud. Prima, zeer schone kamer met goede bedden. Mooi sanitair. Prima ontbijt en vriendelijke beheerders. Voor kinderen alleen geschikt als tussenstop plek.
      Gereisd familie in juli 2013

Fantastische B&B!!!

Juliette, 12-7-2013

Wij hebben hier met ons zoontje van 1 jaar overnacht op weg naar ons vakantieadres in Zuid-frankrijk. Het ontbrak ons aan niets. Campingbedje stond al klaar op de keurige, ruime slaapkamer. 'S avonds konden we voor slechts 15 euro pp mee-eten en kregen we een heerlijk 3- gangen diner. Ook het ontbijt was voortreffelijk en de broodjes die overbleven konden we meenemen voor onderweg. Wij komen hier zeker nog eens terug.
      Gereisd familie in juli 2013

Absoluut een aanrader!

Heleen Bijl, 13-6-2013

Ideale tussenstop voor overnachting. 10 minuutjes van snelweg, gemakkelijk te vinden. Parkeergelegenheid op terrein. Klantvriendelijkheid druipt er vanaf. Een en al service en gastvrijheid en aandacht voor de kinderen. Nederlands sprekende eigenaren. Geweldige kamer met alle ruimte en comfortabele inrichting. Uitgebreid ontbijt en overgebleven broodjes mee als lunch voor onderweg. Wij gaan hier zeker nog een keer heen als de mogelijkheid zich voordoet.
      Gereisd familie in juni 2013

Ideale tussenstop

Petra Noordermeer, 13-5-2013

We zijn hier met ons gezin op de heen, en op de terugweg

We hebben in Mirage overnacht op onze heen,- en terugreis naar Zuid- Frankrijk. Een zeer aangename verassing! We hebben kennis gemaakt met zeer gastvrije, vriendelijke eigenaren, die zorgden dat het ons aan niets ontbrak. Het eten was in een woord fantastisch. En de prijs/kwaliteitverhouding inderdaad uitstekend! Wij komen zeker weer terug!

Gereisd familie in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Mirage** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Mirage in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Mirage scoort een 9.1 uit 10 op basis van 15 reviews.