Camping La Croix d'Arles ***

Camping La Croix d'Arles
La Croix d'Arles
7,6

88 reviews over Camping La Croix d'Arles in het Nederlands

overnachtingscamping waar we langer zijn gebleven!

keizer, 8-9-2017

als alle campinghouders zo open, vriendelijk en behulpzaam zouden zijn als hier, dan ging niemand meer naar een hotel maar kamperen. Perfect. De camping biedt flinke grote plaatsen (we hadden meer dan 200m2), zonder te veel afscheidingen. Normaal zwembad waar je baantjes kunt trekken en schoon sanitair, weliswaar niet in absolute nieuwstaat maar warm/heet water. enig minpuntje vonden wij de matige verlichting, met name als je 's nachts naar het toilet wilde moest de ouderwetse zaklantaarn er aan te pas komen. We zijn voor overnachting gekomen, maar zijn langer gebleven zo welkom voelden we ons daar. Bezoek aan de vestingmuur van Langres is ook aanrader (12 km loopt het helemaal rond). mooie omgeving met meertjes en zeer vriendelijke mensen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede doorreiscamping

f_veltkamp, 26-8-2017

Hier hebben we 1 nachtje gestaan op de weg terug vanuit Spanje. Echt een leuke, rustige, prima gelegen camping voor 1 of een paar nachtjes. De eigenaar is super vriendelijk en doet echt zijn best om het je zo makkelijk mogelijk te maken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping!

MW, 15-8-2017

Ruime plekken, vriendelijk ontvangst. Goed en schoon sanitair. Keuze waar we wilden staan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel goede doorgangscamping.

Dirk, 27-7-2017

Camping is gerenoveerd en ziet er nu goed uit, maar grote plaatsen.

's Morgens al voor 8 uur vers brood.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede doortrekcamping

Dimitry, 26-7-2017

Goede doortrekcamping wij hebben in de yourth geslapen ,een belevenis op zich alleen spijtig dat hier geen koelkastje staat en dat het ook niet te huren was.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekende doorgangscamping

Bas en As, 18-7-2017

Verrassend mooie camping. Wij hebben er 1 nacht gestaan, vanuit het zuiden terug naar huis.

Ontvangst zeer vriendelijk, brood meteen besteld. Kinderen in het zwembad. Relaxte sfeer, anders dan reguliere doorgangscampings over het algemeen.

Sanitair wat ouder maar keurig schoon.

Prijs kwaliteit zeker een 8.

Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prettige camping

miekwit, 2-7-2017

Ik vond het een prettige camping. Prettige ontvangst, genoeg plek om je caravan neer te zetten tijdens de intake. We hebben hier eind mei een nacht overnacht. We mochten zelf een plekje uitzoeken. De plaatsen waren groot, er was zon en schaduw. Het sanitair was zeker niet nieuw, maar wel heel netjes. Er was geen toiletpapier of zeep bij de toiletten. Er was restaurant en een winkeltje op de camping, stokbrood in de ochtend, een speeltuintje en een zwembad. De weg was wel te horen op onze plek, maar niet storend. Je kunt er ook tenten etc. huren om te overnachten.

Wij zullen hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2017

Ideale doortrek camping

Smeets Gerwin, 22-6-2017

Gezellige camping met zeer vriendelijk onthaal en groot zwembad. Men kan er 's avonds lekker eten en 's morgens goede broodjes service. Sanitair verouderd maar proper. Men kan gaan staan waar men wilt, open of in het bos. Rustig in het groen. Wij gaan deze camping zeker nog bezoeken tijdens volgende reizen. Een aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Super

P.van den Berkmortel, 3-10-2016

Altijd vriendelijk,behulpzaam,goed verzorgde camping
Gereisd met partner in september 2016

Prima camping

fam w., 20-9-2016

Prima camping, verouderd sanitair en niet superfris maar voor een nachtje prima.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Croix d'Arles bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix d'Arles in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix d'Arles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Croix d'Arles scoort een 7.56 uit 10 op basis van 91 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: