7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Croix d'Arles*** bij :

86 reviews over Camping La Croix d'Arles in het Nederlands

Prima camping!

MW, 15-8-2017

Ruime plekken, vriendelijk ontvangst. Goed en schoon sanitair. Keuze waar we wilden staan.
Gereisd familie in augustus 2017

Heel goede doorgangscamping.

Dirk, 27-7-2017

Camping is gerenoveerd en ziet er nu goed uit, maar grote plaatsen.

's Morgens al voor 8 uur vers brood.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede doortrekcamping

Dimitry, 26-7-2017

Goede doortrekcamping wij hebben in de yourth geslapen ,een belevenis op zich alleen spijtig dat hier geen koelkastje staat en dat het ook niet te huren was.
Gereisd familie in juli 2017

Uitstekende doorgangscamping

Bas en As, 18-7-2017

Verrassend mooie camping. Wij hebben er 1 nacht gestaan, vanuit het zuiden terug naar huis.

Ontvangst zeer vriendelijk, brood meteen besteld. Kinderen in het zwembad. Relaxte sfeer, anders dan reguliere doorgangscampings over het algemeen.

Sanitair wat ouder maar keurig schoon.

Prijs kwaliteit zeker een 8.

Wij komen zeker terug.

Gereisd familie in januari 2017

Prettige camping

miekwit, 2-7-2017

Ik vond het een prettige camping. Prettige ontvangst, genoeg plek om je caravan neer te zetten tijdens de intake. We hebben hier eind mei een nacht overnacht. We mochten zelf een plekje uitzoeken. De plaatsen waren groot, er was zon en schaduw. Het sanitair was zeker niet nieuw, maar wel heel netjes. Er was geen toiletpapier of zeep bij de toiletten. Er was restaurant en een winkeltje op de camping, stokbrood in de ochtend, een speeltuintje en een zwembad. De weg was wel te horen op onze plek, maar niet storend. Je kunt er ook tenten etc. huren om te overnachten.

Wij zullen hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2017

Ideale doortrek camping

Smeets Gerwin, 22-6-2017

Gezellige camping met zeer vriendelijk onthaal en groot zwembad. Men kan er 's avonds lekker eten en 's morgens goede broodjes service. Sanitair verouderd maar proper. Men kan gaan staan waar men wilt, open of in het bos. Rustig in het groen. Wij gaan deze camping zeker nog bezoeken tijdens volgende reizen. Een aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2017

Super

P.van den Berkmortel, 3-10-2016

Altijd vriendelijk,behulpzaam,goed verzorgde camping
Gereisd met partner in september 2016

Prima camping

fam w., 20-9-2016

Prima camping, verouderd sanitair en niet superfris maar voor een nachtje prima.
Gereisd familie in augustus 2016

Fijne camping als doorreiscamping

Una, 15-9-2016

Relaxte camping, mooie plekjes om te staan. Leuke voorzieningen voor de kinderen, o.a. trampoline, speeltuin en zwembad (niet verwarmd).

Sanitair laat wel te wensen over, ook verouderd, maar op zich prima.

Je kunt brood bestellen bij de receptie, vriendelijke eigenaar en centraal op de route naar Zuid-Frankrijk. Dicht bij Langres, leuk stadje.

Gereisd familie in juli 2016

hele fijne camping !

ingrid-eding, 14-9-2016

we komen er al vaker als we op doorreis zijn. Net als bijna alle campinggasten. Fijn zwembad, al is het niet warm/ gratis goede wifi bij de receptie/ mooie grote plaatsen met veel en weinig schaduw die je zelf mag uitzoeken/ fijne douches/ mooie groene camping met veel bomen/ aardige receptie/ het eten is er wat simpel maar oké en bier is er niet duur/ c.a 3 km van een grote supermarkt en van de L eclerc met zijn goedkope benzine/ bijna allemaal Nederlanders dus erg gemoedelijk.

ik vind niks negatief. wc papier zelf meenemen. De weg naast de camping is vrij druk dus iets verder er vandaan is aan te bevelen. /het sanitair is simpel maar goed en schoon

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix d'Arles in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix d'Arles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Croix d'Arles scoort een 7.56 uit 10 op basis van 89 reviews.