Bungalow Marina Holyder

Bungalow Marina Holyder
Marina Holyder
6,9

31 reviews over Bungalow Marina Holyder in het Nederlands

Leuk voor een paar dagen, karige bungalow

Remco van Til, 10-8-2016

4 nachten geweest op doorreis naar het Zuiden..

Was ook precies mooi...park is redelijk klein en de huisje zijn super basic...echt naar 5 vorken, 1 pan enz enz en de verdere inrichting was net zo karig. Niet heel storend verder want je leeft toch buiten. Leuk gelegen aan een groot meer. Zit een kleine boulevard op loopafstand waar 2 eettentjes zitten en een casino. Wat wel te gek is dat er een nieuw en zeer mooi klimpark op 10 meter van de ingang zit waar de kinderen voor betaalbare prijzen (15 euro) de hele dag konden klimmen! Verder hebben ze een klein binnenzwembad wat er netjes uitziet.

Al met al een ruime voldoende en leuke dagen gehad, ook de kinderen hebben zich vermaakt maar boek hier niet 2 weken je hele zomervakantie...

Oh ja...vergeet de muggenspray niet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk vakantiehuisje

Pieter-10, 17-8-2012

Rustig vakantiehuisje, toch in de winter.

Het was zéér koud, gelukkig functioneerde de verwarming goed. Wel hebben we pantoffels moeten kopen omdat de vloer zo koud was.

Ideaal om de streek te verkennen.

Tweemaal gaan zwemmen in het overdekt zwembad. Maar veel chloor.

Op het domein was er wel niets te doen (in de winter), maar dat was ook niet onze bedoeling

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Een kindvriendelijke vakantie met beperkte comfort

smichiels, 15-7-2012

Het huisje was ruim genoeg voor 4 personen (we huurden een bungalow van 4à6 personen), met nog twee extra mensen erbij had het niet fijn geweest.

Alles zeer beperkt aanwezig: 6 messen, 6 borden, 6 kopjes ... je moet dus wel wat afwassen (kleine vaatwas wel aanwezig!) Ondanks het feit dat je op reis bent in de Champagne streek, geen Champagneglazen in het huisje aanwezig.

Keuken was oke, badkamer had een fatsoenlijke kast om je gerief op te bergen, pluspunt vind ik. De douche was klein, douchekop sproeide naar 1000 kanten, niet echt praktisch om kindjes te wassen!

Onthaal wel vriendelijk, maar afstandelijk.

Zwembad ijskoud!

Ondanks het feit dat het domein niet echt veel comfort voorziet, was het een super goede locatie om met kinderen op vakantie te gaan. Speeltuinen, dorpje Giffaumont met leuke attracties (outdoor klimparcour, minigolg, minicars, segway, mini park, treintje, bootje, fietsverhuur, het Lac du Der op 300 m van het huisje .. echt allemaal leuk voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke zomervakantie

kelly, 16-8-2011

Wij zijn hier de laatste week van Juli 2011 geweest met ons gezin. Leuk park met prachtige ligging aan meer. Wij hadden huisje 25 met zicht op meer... super! Het was een 6 Persoonshuisje met voldoende ruimte. Huisjes zijn basic ingericht maar wel netjes. Misschien moeten ze toch wat meer keukengerei voorzien Bv. maar 1 kookpot voor 6 personen wat wel aan de krappe kant is. Voor de kinderen is eer een speeltuintje. Het personeel vonden wij zeer behulpzaam en vriendelijk. In de directe omgeving is een kleine superette met dagelijks vers brood, verhuur fietsen, boottochten, ... Wij hebben tijdens ons verblijf ook Reims, Troyes en enkele champagnekelders bezocht echte aanraders!!! Enige opmerking: In het zwembad is het ten strengste verboden te zwemmen met boxershort.

Wij hebben een heerlijke vakantie had op Marina Holyder. Prijs/kwaliteit: Goed

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke vakantie

mitch, 2-8-2011

Een heel fijne vakantie gehad op dit park.

De kinderen hebben er ruim voldoende om zich bezig te houden.

Het ligt vlak tegen het meer, waar ondermeer een speeltuin is voorzien.

Het zwembad is niet groot, maar voldoende voor de kinderen.

Het water was wel wat koud, zeker voor de kleintjes/baby's.

We zijn met de jongste dan ook enkel in het verwarmd bubbelbad geweest.

Een prachtige omgeving voor te fietsen/wandelen.

Het zijn zeer mooie huisjes, maar de inrichting kon beter.

Zo is er bijvoorbeeld maar één 2-persoonszetel voorzien, terwijl we een huisje hadden voor 6 personen. Verder een kleine keuken, maar bevat wel het meest nodige.

Het huisje kon wel beter proper gemaakt worden, zo lag er nog wat zand in de zetel bij aankomst.

Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Bungalow zonder privacy.

jwgraver, 23-8-2010

De ligging van het park is uitstekend (aan het meer met uitzicht over het meer). De aankleding van het park laat te wensen over waardoor iedereen bij elkaar naar binnen kijkt. Dit is zonde.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Zeker de moeite waard !

Wendy, 19-8-2010

Wij hebben deze zomer 1 week verbleven in een bungalow op Marina Holyder. Het huisje is niet luxe, maar heeft wel alles wat je in eerste instantie nodig hebt, zelf een afwasmachine. Wij hadden een huisje dichtbij het meer, een erg mooie locatie en zeker voor mensen met kleine kinderen, voldoende ruimte en speelgelegenheid. Voor pubers is er niet veel te doen. Enig minpunt is dat je voor de boodschappen een eindje moet rijden... aanrader is om zeker voor de eerste paar dagen wat van huis mee te nemen, in het winkeltje op het park is bijna niets te krijgen. Kom je om te vissen dan zit je ook goed, zat mooie visstekken om te karperen.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Mooie natuur maar 's avonds weinig te doen.

van Moorsel, 1-9-2009

Er is overdag genoeg te doen...vooral met mooi weer.

Mooie natuur om te wandelen en te zwemmen. 's avond rond 22:00u is het helaas helemaal uitgestorven en zaten we nog als enigste buiten bij het huisje. Voor de eerste supermarkt (Lidl) moet je 10KM rijden. Ik raad deze vakantie aan mensen met kinderen en/of die veel van de natuur houden.

Voor mensen die ook 's avond van een terrasje pikken houden...ga ergens anders heen!

Gereisd met partner in augustus 2009

precies goed maar verwacht niet te veel!

corien, 23-8-2009

We zijn week geweest op dit park, in het hoogseizoen, erg warm, dit was heerlijk maar in het huisje snachts niet uit te houden ondanks dat er een ven of airco in zat die kon het niet aan.

De slaapkamer is klein maar verder in het huisje heb je alles zelfs een afwasmachine!

We vonden het erg leuk, jammer dat je te ver moet rijden om een echte boodschap te doen, want in het winkeltje is echt alleen het hele hoognodige te krijgen.

Verder een hele leuke vakantie gehad, wij hadden niet veel privacy bij het huisje, hebben de tafel verplaatst want anders hadden we net zo goed met de buren kunnen eten.

Maar je hebt denk eerder een probleem als je geen goed weer hebt, want dan is het huisje niet echt prettig om lang in te moeten verblijven, wij waren samen maar 4 pers in dit huisje is ECHT te klein.

Omgeving is verder echt prachtig om te fietsen, wij zouden zeker nog een keer gaan.

Gereisd met partner in augustus 2009

jammer dat er muggen bestaan

lilian, 21-8-2009

We zijn een dag eerder vertrokken omdat we zijn opgegeten door de muggen.

De bedden waren erg slecht we sliepen 4 uur per nacht.

Het huisje was erg vuil etensresten van de vorige bewoners lagen nog in de kasten.

Overdag hebben we ons prima vermaakt in het zwembad of aan het strand.

Jammer er stond dat we konden jetskieen kon ook wel moest je wel zelf je jetskie mee nemen huren kon daar niet, dit was ook voor surfen en andere watersport mogelijkheden.

Wel erg jammer de kinderen hadden er naar uitgekeken.

In de omgeving weinig winkels en ze zijn ook maar open van 10 tot 12 en van 13.00 tot 18.00.

Ze spreken er haast geen engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Marina Holyder bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Marina Holyder in Giffaumont-Champaubert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Marina Holyder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Marina Holyder scoort een 6.9 uit 10 op basis van 35 reviews.