Camping La Samaritaine ***

8,8

81 reviews over Camping La Samaritaine in het Nederlands

Mooie nette camping

Conny, 14-9-2017

De camping ligt er super netjes bij. Onze mobile home was schoon en compleet. Tony en Petrie zijn erg vriendelijk, geven duidelijk uitleg.

Alleen in september is het erg rustig op de camping, kunnen de eigenaren niets aan doen natuurlijk. En je wandelt ook in de avond niet even nog ergens heen om een drankje te doen. Maar overdag een prima basis om van allerlei moois in de omgeving te bezoeken. Je kunt er prachtig fietsen, wandelen of met de auto een tour maken.

Je brood kun je bestellen en dat ligt dan 's morgens voor je klaar. Ook hadden ze toen wij kwamen nog heerlijke yogurtjes van een boer uit de buurt.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische en gezellige camping

Ed en Anja Wauben, 25-8-2017

Een mooie en goed verzorgde camping, gerund door een enthousiast, jong stel, zij een Zeeuwse hij een Fransman, die heel aardig met de Nederlandse taal overweg kan en altijd in is voor een grapje. Zeer behulpzaam als je iets te vragen hebt. Veel wetend over de omgeving. Goede tips geven voor een uitstapje, maar ook meedenkend welke weg het best te rijden is met de caravan.

De mooiste ervaring was voor ons aan de vooravond van ons vertrek naar huis, na een heerlijke tijd op de camping. We gingen een frietje eten bij de Friterie op de camping. We zaten op het terras lekker te genieten van ons eten en zagen tot onze verbazing steeds meer mensen aankomen, ook uit het dorp, die hier een frietje kwamen eten. Hele gezinnen, opa en oma met kinderen en kleinkinderen, er was zelfs een tafel gereserveerd voor een groot gezelschap. Het was een genot om te zien hoe druk het was en hoe vriendelijk en behulpzaam het personeel was.

Een schot in de roos.

Deze camping is een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Kim schaap, 15-8-2017

Een rustige gezellige kleinzalige (flower) camping.( heel schoon)

Met zeer gastvrije camping houders en meerdere talen sprekend balie personeel.

Ik was er met mn zoontje van 9. Hij heeft zich prima vermaakt op de trampoline of zwemmend met zn vader in het meer.

Ik vraag me alleen af of er genoeg te doen is voor 14+ kinderen en zeker als het slechtweer is .

Ik denk dat je dan echt een dagje uit moet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel erg genoten

Marjolein, 13-8-2017

Wij zochten een kleine, rustige camping, zonder al te veel grote georganiseerde animatie. Prima plekken, genoeg schaduw en zon-plekken. Schoon sanitair. Bijzonder vriendelijk eigenaars-echtpaar en medewerkers (altijd vriendelijk, helpen waar nodig, spreken voldoende talen incl nl). Regio mooi, ruim voldoende uitstapjes (maar niet in de directe omgeving van de camping).

Wifi was oké, maar niet op alle plaatsen erg sterk.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping!

Ilse, 12-8-2017

Vriendelijke eigenaren (spreken zowel Nederlands, Engels als Frans). Mooie beschutte kampeerplaatsen . Barbequen mocht ook! Leuk om te vissen in aangrenzende visvijver. Alles is goed geregeld!
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overzichtelijke camping in het groen

Illy, 10-8-2017

Leuke, mooie, nette, gezellige camping in het groen. Niet te ver van NL maar toch het Franse gevoel krijgen. Voor kinderen tot de puber leeftijd een heerlijke camping. Sanitair is voldoende maar douche hokjes zijn klein en er was een probleem met warm water maar werd opgelost. Eigenaren werken hard en zijn open en meedenkend wat erg fijn is. Naast de camping een leuk zwemmeer en een gratis vis meer. Iets verderop nog een karper meer voor de fanatieke vissers.

Wij misten een voetbalveld maar dat was ook het enige.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gastvrij, kindvriendelijk en kleinschalig

Broeders en Kleingeld, 8-8-2017

De camping ligt in een prachtige omgeving en heeft een leuk meer! Het is kleinschalig wat het ideaal voor gezinnen met jonge kinderen maakt.

De eigenaars zijn erg gastvrij en vriendelijk en staan altijd klaar voor hun gasten. Je zit overal ver vanaf en het dorpje stelt niet veel voor maar ideaal om te wandelen/ mountainbiken en als vertrekpunt naar de omliggende steden. De campingplaatsen zijn ruim en goed onderhouden, het meer is lekker om in af te koelen en het toiletgebouw wordt netjes schoongemaakt. Jammer is dat de douches niet altijd consequent zijn in de temperatuur.

Tip met kinderen is om zelf bootjes te maken waarmee je een wedstrijd kunt houden in het nabijgelegen beekje, het kasteel is Sedan en in de buurt kun je forel vissen die je vervolgens mee kan nemen en zelf klaar kan maken.

De receptie weet veel te vertellen over wat er allemaal mogelijk is in de omgeving en er zijn mooie routes om te wandelen of te fietsen.

In vouziers op het plein zit een tentje waar je heerlijk kan eten met kinderen waar ze pizza, kebab en heerlijke desserts hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

niks voor mij

Peter, 3-8-2017

Heel veel Nederlanders, weinig te doen in de directe omgeving.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekende gastvrouw en gastheer

J.Kluin, 28-6-2017

Met een groep van 46 bridgende vakantiegasten waren we neergestreken op camping La Samaritaine.

We verbleven er twee weken die werden gevuld met bridgen, petanque, wandelen en excursies.

Ondergebracht in de huisjes, mobilhomes en met eigen caravan.

Petrie en Tony zijn de trotse gastvrouw en gastheer van deze uitstekend verzorgde camping.

Niets is hun te veel om dingen te regelen en informatie te geven.

Mooie ruime plaatsen, voldoende ingerichte huisjes en mobilhomes.

Gelegen tegen een zwemmeertje en visgelegeheid.

Iedere dag vers brood te bestellen en in het weekend de friterie.

Een klein kampwinkeltje met de noodzakelijke producten.

Het enige minpuntje vonden wij de kwaliteit van de wifi.

Gereisd met vrienden in juni 2017

rustige camping

Peter Moes, 6-6-2017

Rustig gelegen, grote plaatsen, frietkot, brood op bestelling, zwemwater naast de camping.

Wij waren van plan op hier een week te blijven maar uiteindelijk werden het 17 dagen, dit vanwege de fijne plaats met halfschaduw/zon. Toch maak ik een paar kanttekeningen, Veel loslopende honden, een kwam er regelmatig langs om tegen de voortent te piesen, dit kan zo niet!! Campingbeheerder let hier op. Ook waren er regelmatig storingen met het sanitair en ook was het af en toe wachten of er een toilet vrij was, heren sanitair werd niet altijd in gebruik genomen ondanks de drukte [ 1 x wel ] Kontroleer veel meer de sanitair ruimte, sommige mensen zijn viespeuken. Wel is de camping verder brandschoon, zelden zo schoon gezien prachtig mooi gras op de plaatsen. Op klachten word goed gereageerd, zoals het toilet papier is op. Op ongeveer 22 km zijn er alle grote bekende supers. Ook een proxy in het dorp deze is niet goedkoop maar voor de kleine dingen ok. Al met al een fijne camping .

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Samaritaine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Samaritaine in Buzancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Samaritaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Samaritaine scoort een 8.8 uit 10 op basis van 93 reviews.