Hotel Le Saint Nicolas

Hotel Le Saint Nicolas
Le Saint Nicolas
7,5

11 reviews over Hotel Le Saint Nicolas in het Nederlands

Niks mis mee maar niet voor herhaling vatbaar

Madeleine, 9-9-2013

Onderweg naar Zuid-Frankrijk 2 nachtjes in dit hotel verbleven. Het was nogal een 'oude-lullen-hotel', vooral bezocht door senioren. Toch was alles schoon en netjes en het personeel was vriendelijk, we hebben ook heerlijk geslapen. De champagnestreek vonden wij wat saai, er was niet zoveel te doen en het regende constant, dus deze omgeving zou ik niet aanraden. Wel hebben we een champagnehuis bezocht, dit was erg leuk.
Gereisd met partner in augustus 2013

goed hotel , maar dringend opfrissing nodig

susanna, 15-9-2011

bezochten hotel al in 2007 , nu terug en er is een verval zichtbaar

dringend een verfbeurt nodig en een grote onderhoudsbeurt , ze zouden het zoveel mooier kunnen maken, veel kleine reparaties zijn dringend !!!

ontbijt zou wat beter kunnen , wordt niet aangevuld als je laat komt

stadje is mooi en heeft enkele prima restaurantjes

Gereisd met partner in september 2011

Rustig op verhaal komen... zonder drukte...

Patrick Peeters, 24-8-2010

Mooie ruime propere kamer. Geen minibar. Enige nadeel : het zwembad is niet verwarmd. Verder kan je niets drinken in de bar van het hotel want die is nooit open. Maar er zijn genoeg café's in het dorpje en enkele héél lekkere restaurantjes... Goeie ligging ook om de "route du Champagne" eens af te gaan en wijboeren te bezoeken...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

dichtbij alles; aanrader

Huguette, 1-8-2010

hotel geeft een goede indruk; kamers worden de laatste tijd niet vlot hersteld (kapot licht was nog stuk zoals het vorige jaar); wel proper en voldoende ontbijtkeuze. De bar hebben wij nog nooit open gezien, dat komt omdat de bazin zelf alle werk doet. Toch komen wij daar elk jaar terug omdat het hotel best ok is en een prima uitvalsbasis is om champagneboeren te bezoeken. Ook is Bar-sur-Aube een mooi dorpje met lekkere restaurants.
Gereisd met partner in augustus 2010

Stadje niets aan, locatie niet gunstig

Ingridfmschrijver, 1-8-2010

Foto van het zwembad klopt, de rest niet. Wij hadden een heel ander beeld van het hotel en zijn omgeving. viel dus erg tegen. Stadje zelf niets aan. Hotel alleen geschikt om te slapen en om champagnestreek te verkennen. dat is alles. Prachtige stad Troyes uur rijden en ook het merengebied ruim een half uur rijden. Zwembad is ijskoud (wij waren eind juli) en ligt meestal in de schaduw. Je kunt niet even lekker zitten bij het zwembad; alleen stoelen aanwezig waarbij je MOET liggen. Bar altijd dicht, geen gelegenheid om spelletje te doen in de avonduren want geen tafel beschikbaar ook niet in de kamer. Geen koelkastje op de kamer. Geen mogelijkheden om (natte) handdoeken op te hangen. Ontbijt matig en duur voor wat je krijgt €9. de croisantjes bakken ze zelf en waren elke morgen aangebrand. receptie wisselend. soms heel vriendelijk andere chagrijnig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Fijne vakantie, aanrader!

Ria, 22-11-2009

Zéér goed gelegen hotel, verzorgd ontbijt, nette kamers met airco. In het stadje voldoende keuze aan restaurantjes en aan de achterkant is er een leuk café.

Wat ons erg beviel was het zwembad op de binnenkoer. Met temperaturen van méér dan 30 graden, was het fijn om er verkoeling te vinden.

Héél erg genoten van de festiviteiten van 14 juli (nationale feestdag) met vuurwerk, veel champagne, en optredens op het plein.

Gereisd met partner in juli 2006

leuk en gezellig, een aanrader

Elke, 24-2-2009

Tof en gezellig hotel.Leuk met het zwembad op het binnenplein.

Het ontbijt op zijn Frans, maar in orde, zeker als je de prijs/kw verhouding bekijkt.

Wij zijn er geweest in mei 2008 met onze hond mee. Het Hotel is een heel goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.Aan de rand van het stadje is ook een park waar je lange en mooie wandelingen kan doen.Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2009

leuk hotel

ria theunissen, 23-8-2008

zijn net terug van een paar daagjes champagnestreek. ligging hotel ideaal, ruime kamers, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. bar is echter nooit open wat een beetje ongezellig is, maar voldoende restaurantjes en cafe's in de buurt. zeker een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

Gerrit Veldman, 9-5-2008

Hotel bezocht van 6 t/m 10 sept. 2007. Kamer was goed, ontbijt was redelijk. Geen restaurant. Personeel was vriendelijk, maar vaak afwezig. Niet echt gezellig. Wat mij betreft geen aanrader.
Gereisd alleenreizend in mei 2008

rita van oostende, 3-4-2008

Pas terug .Goed hotel dicht bij het centrum, mooie kamers, vriendelijk personeel, ontbijtbuffet mocht uitgebreider,geen restaurant, wel zeer goede restaurantjes in de buurt, jammer dat de bar in het hotel niet open was ( lag misschien aan het tijdstip dat wij er waren)Aanrader

Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Saint Nicolas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Nicolas in Bar-sur-Aube, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Saint Nicolas scoort een 7.46 uit 10 op basis van 11 reviews.