7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chateau d'Arc-en-Barrois*** bij :

19 reviews over Hotel Chateau d'Arc-en-Barrois in het Nederlands

Grandioos

els Quick, 9-10-2009

Wij zijn in 2005 3 nachten inclusief ontbijt geweest €.65,- p.p.

We hadden prachtige grote kamers.

De omgeving is prachtig we hebben een rndleiding gehad in een champagne fabriek prive, we gaan er zeker nogmaals naar toe.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Dirk, 18-6-2008

Prima locatie, rustige ligging. Het geserveerde eten en drinken zijn van een gemiddelde kwaliteit maar wat aan de prijzige kant. Prima en vriendelijke bediening. Alleen spijtig van de luidruchtige noorderburen die in Frankrijk alles in het Nederlands willen horen en lezen ! In Frankrijk spreekt met nu eenmaal frans.
    Gereisd met vrienden in oktober 2007

Manuela en Simon, 29-8-2006

Prachtige locatie, mooie omgeving en prima verzorgde kamers. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, alleen jammer dat niet iedereen een mondje engels sprak, en geen uniformiteit qua kleding droeg. Je kon merken dat ze onder nieuw mangement zijn (vanaf mei 2006) en zoekende zijn naar de juiste formule. Wij hebben een gesprek met de manger gehad en die stond open voor sugesties.

Het ontbijt was voor "franse" begrippen prima. Het diner vond ik in verhouding qua kwaliteit/prijs te duur. Jammer dat het menu alleen in frans beschikbaar was.

Verders hebben wij daar een prima verblijf gehad, en het is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, want er valt genoeg te beleven en te zien. Wij zullen zeker een keer terug komen. Wij wensen het mangement heel veel succes met de nieuwe uitdaging.

J. Festen - Nieuwegein, 25-8-2006

Schitterende locatie, mooie omgeving en een prima management. Personeel was uitermate vriendelijk en spontaan.

Wij hadden een prima kamer, zoals je eigenlijk van een chateau zoals dit mag verwachten.

Jammer dat de meu's zo duur waren alsmede de drank.

Hulde aan een ieder die ons verblijf zeer aangenaam hebben gemaakt. Met probeerde met frans engels en duits iedereen te helpen. Wij hebben genoten als een kasteelheer en kasteelvrouwe.

carl en Joly, 23-8-2006

Met onze 4 Amerikaanse kennissen een weekje hier geweest. Was erg leuk, echt een kasteel!!! Prachtige aankleding. Wij hadden een kamer helemaal boven, en die was zeer ruim ook de badkamer was royaal. Bij het ontbijt ontbraken alleen verse eitjes, zacht of hardgekookt, er waren wel groene zeer harde eieren, die waren echt niet lekker!!Wel gevraagd om andere, amar helaas pndakaas nooit gekregen,jammer maar verder alles PERFECT!!!!!

Nathalie, 21-8-2006

Begin augustus voor een tweede keer geweest na eerder veblijf in juni.

Gelukkig in tegenstelling tot bezoek in juni een heleboel verbeterd om te beginnen managment van in juni ronduit onbeschoft naar een fatsoenlijk niveau.

Schamele ontbijt was verbeterd en jongen achter de bar geen arrogant studentje meer die vergeet je drankjes en bestelde maaltijden te brengen ( en wel op je rekening belandden) naar een aardige jongen die erg zijn best deed.

Dames bij ontbijt altijd vriendelijk, overigens in juni ook al.

Kortom een enorme verbetering en de omgeving is het aanraden waard.

Wij zullen dan ook zeker weer teruggaan.

D en A, 14-8-2006

Wij waren ook blij verast met een mooi en leuk hotel na inderdaad negatieve indrukken wat hier werd geschreven in het begin van het jaar. Wij hadden een leuke grote kamer alleen het bed was wat klein voor ons beiden. Een prima ontbijt en erg leuk de rondleiding die we kregen bij aankomst in het hotel

marlon, 29-7-2006

Erg goed verblijf gehad. Prachtig hotel, met mooie en schone kamers. Bediening en eten in het restaurant was ook heel goed. Een aanrader! Helaas moet je wel een rotweggetje rijden om in bijv. Langres te komen.

Esther, 23-7-2006

Prachtig hotel met verzorgde kamers.

Ligging is perfect, zo'n 5 uur rijden vanuit NL. Bediening is vriendelijk & behulpzaam. Het was alleen een beetje warm, maar ja: waar niet in Europa?

Een zwembad zou een uitkomst zijn.

Marianne, 23-7-2006

Zeer mooi hotel met perfecte ligging (14 km van route peage). Jammer al dit negatieve onderstaande commentaar. Wij hebben een prima verblijf gehad. Prijs/kwaliteit verhouding is zelfs aan de lage kant: zelfs in eenvoudige eetcafé's betaal je meer geld dan hier, terwijl de gehele entourage hier erg bijzonder is.

Wij komen zeer zeker terug!

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau d'Arc-en-Barrois in Arc-en-Barrois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau d'Arc-en-Barrois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau d'Arc-en-Barrois scoort een 7.68 uit 10 op basis van 19 reviews.