Camping Le Moulin ***

Le Moulin
7,7

6 tips over Le Moulin

Pols, 10-8-2015
Maak een rondrit door alle plaatsen aangegeven op de kaart die de eigenaresse overhandigd de aankomstdag, wij hebben genoten van authentiek Frankrijk met een vriendelijke bevolking en heerlijk eten .
Mijke, 2-7-2015
Langs de Marne fietsen vanaf Boulogne is echt de moeite waard. Heel mooi fietspad langs sluisjes echt schitterend.
Marianne en Lex, 13-7-2014

Op de fiets naar Bologne, en vanaf daar naar Chaumont en terug, over fietspad langs het Canal Entre Champagne et Bourgogne. Later die week fietsen achterop auto (schaar-fietsdragertje) naar Joinville. Van daaruit gefietst, langs zelfde kanaal, naar St. Dizier. Terug? Met de trein van St. Dizier > Joinville, fiets mag gratis mee!

Wandelen vanaf camping naar dorpsplein Andelot, van daaraf mooie bosroute gelopen die Audrey ons gaf. Na afloop op terras v.d. Camping ’n Leffe en ’n wijntje, gezellig.

Paulpeggy, 8-10-2013

Camping is in 1 dag te bereiken vanuit Nederland. Prima als doorreis, maar ook voor een langere periode.

Grote supermarkt binnen 5 kilometer. Dorpje ligt op 800 meter met supermarktje en bakker.

flyingdutchron, 19-5-2013
Zeker een camping om weer heen te gaan als we op doorreis zijn naar Zuiden van Frankrijk. Ook uw hond is welkom.
andre, 7-5-2013
Voor honden liefhebbers is dit een mooie camping, en voor mensen die naar het zuiden van Frankrijk reizen een mooie tussen stop voor 1 nacht of 2 en voor mensen die van een rustige camping en mooie omgeving houden is dit een aanrader.

Onze bezoekers bekeken ook: