Camping Municipal de Bellon ***

6,1

13 reviews over Camping Municipal de Bellon in het Nederlands

Prima

Lucia, 30-6-2017

Na voorgaande recensies toch wel met enige reserve naar de camping voor een overnachting onderweg. Maar het was prima! Nieuw sanitair, schoon. Vriendelijke ontvangst! En grote schaduwrijke plaatsen!

We hebben zeker in de loop der jaren minder goede overnachtingscampings gehad!!

Gereisd met partner in juni 2017

Goedkope overnachting voor onderweg

Belinda, 20-8-2016

Camping heeft goed afgebakende plekken. Entourage ziet er goed uit; rivier, bomen. Maar rivier is vies en sanitair is heel erg vies (schimmel en niet schoon gemaakt) en werkt niet. Voor één nacht is het te doen en goedkoop. Voor 14 euro kun je onderweg overnachten en er is een kleine bar/restaurant waar je een goede betaalbare maaltijd kunt kopen. Maar je bent blij als je 's morgens weer verder kunt rijden. Zorg dat je genoeg (drink) water bij je hebt.
Gereisd met partner in augustus 2016

zeer goedkope camping voor een overnachting

Corina, 5-8-2014

Gewoon simpele camping, staat van het sanitair is verouderd en niet heel erg schoon. Bij de receptie spreken ze goed engels en zijn erg aardig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

vakantie onderweg naar huis

gilbert, 17-6-2014

Camping municipal de Bellon toevallig aangedaan onderweg naar huis. Aangenaam verrast door deze leuke idyllische plek. goed onderhouden plekken met haagjes voor caravans en campers. Verder goed veld voor tenten en mensen op doorreis. Klein speeltuintje voor de kids. Restaurantje is eenvoudig maar mooi aan het riviertje gelegen. Eten is niet hoogstaand maar zelf koken is niet nodig. Toen de kinderen op bed lagen hebben we nog een heerlijke extra vakantie moment gehad. Samen voor de tent, sterrenhemel, wijntje kabbelen van de rivier op de achtergrond en stilte... Heerlijk. Als gelukje ging de achterbuurman met zijn retro camper ook nog even gitaar spelen, ouwe hippie. We zouden bijna vergeten dat we op terugreis waren. En toen we 9 euro moesten afrekenen voor dit alles(zonder elektra) waren we met stomheid geslagen. Groot nadeel: het toiletgebouw uit de Sovjettijd welke te vies was om te douchen. We hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt. Dus voor een nachtje zeker doen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

mooie plek met slecht onderhouden sanitair

Ann.De.Jonghe1, 22-9-2013

Rustige ligging aan de Cher.

Grote kampeerplaatsen.

Buiten het seizoen is er geen resto mogelijk.

supermarkt dicht in de buurt.

Sani was echt zwak : vuil en schimmel !!!!! Dringend aan vernieuwing toe !

Gereisd met partner in september 2013

Jammer van het sanitair

Familie, 5-8-2013

Zeer handige passantencamping door de goede bereikbaarheid. Helaas was het licht in het sanitair blok kapot. Daarbij was het sanitair niet goed schoon, wat een nachtelijk toilet bezoek, zeker voor de tieners wel heel spannend maakten. Voor één nacht net te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

prima doortrek camping

JP, 19-8-2012

Nette maar wazige camping. Grote plekken onder de bomen voor weinig geld ( 14 euro 2 volw, 1 kind + caravan/auto.

Buurvrouw zit naakt voor de caravan !??! Toch is het geen naturistencamping volgens mij. Leuke buuf overigens ;-)

Voor 1 nachtje prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

deze camping hoeft niet meer

ingrid eding-konings, 15-8-2012

mooie ligging naast de rivier Cher, op afstand van het stadje Vierzon (niet te lopen en fietsen duurt c.a 15 minuten.

positief: gratis internet, al is het niet optimaal, redelijk veel schaduw tot veel schaduw, restaurant heeft aardige maar geen geweldige maaltijden, rustige camping voor de doortrekkers, prijs c.a 15 euro voor 3 volwassenen, plek royaal

negatief: met een tent mag je zelf geen plek zoeken (wordt toegewezen), geen wc-papier, s'avonds en s'nachts veel geblaf van honden van een aangrenzend gebied, Het wonen ook zwerverachtige figuren rondom een sanitairhok. We weigerden daar in de buurt te staan met onze tent.(er zijn soms ook dronkelappen bij)

Na 2x op deze camping te hebben gestaan gaan we om de honden en de bewoners daar en omdat we geen plaats mogen kiezen niet meer hierheen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

doortrekcamping met een vakantiesfeer

marield, 28-7-2012

10 min van de snelweg en daarmee de perfecte doortrekcamping. Het het hele gezin 10 eu. per nacht. De camping heeft afgescheiden plekken met schaduw maar heeft ook een stuk gras onder enorm oude bomen zonder electriciteit. Het grenst aan een riviertje waarbij de omgeging ook als stadspark wordt gebruikt (hoewel wel erg rustig). De rivier biedt een klein strandje waarin peuterjtes zich heerlijk kunnen vermaken. In de rivier wordt ook gezwommen. Verder heeft de camping een speeltuintje en een restaurant met uitzicht op het water. In de ochtend kun je voor 5 eur. simpel ontbijten bij dit zelfde restaurant. Bij de receptie wordt engels gesproken, wat natuurlijk prettig is. Verder is de camping rondom afgezet op 1 doorgang na zodat kinderen niet zomaar naar het water kunnen lopen. Er is niet ver van de camping een goederenrails. Dit hoor je wel eens maar verder heerst er (vooral s avonds) een heerlijke stilte!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

prima camping

Peter Swolfs, 25-6-2011

Prima doortrekcamping. Let op: de bewijzering in Vierzon stuurt je zomaar naar een andere camping. De naam van de camping wordt n.l. niet vermeld op de bewijzeringsborden en er zijn 4 campings! Het restaurantje heeft een kleine kaart, maar het eten smaakte ons prima. Het sanitair is gedateerd, maar wel schoon. Prijs per nacht voor auto/caravan, 2 personen, 1 hond en stroom : €13,15.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Bellon in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Bellon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de Bellon scoort een 6.07 uit 10 op basis van 19 reviews.