Camping L' Etang des Bois

Onvoldoende

1 review over Camping L' Etang des Bois in het Nederlands

Naargeestige ouwe zooi

Bart, 21-8-2016

Op weg terug naar Nederland leek het ons een leuke camping om, gezien het mooie weer, nog een paar nachten met twee kinderen (3 en 5 jaar) te verblijven. Onder de bomen en aan een meertje met strand. Niets was minder waar! De weg er naar toe gaat al door een saai en verlaten landschap. Daar aangekomen is het een al vergane glorie, de camping was nagenoeg leeg en dat midden in het hoogseizoen. In het naast gelegen dorpje dachten we even te gaan eten, maar daar bleek niets open. Ook de sfeer was onaangenaam. We hadden het gevoel dat we overal werden nagekeken.

Terug naar de camping, het was inmiddels 19:30, bekroop ons qua sfeer en omgeving het gevoel in Stephan King film belandt te zijn en besloten we de kar er weer achter te hangen en dan maar naar huis te rijden. Alternatieven waren er niet in de buurt. Dat is de les die wij geleerd hebben, zijn er geen andere campings in de wijde omgeving, dan is het niet de moeite waard die omgeving aan te doen. Mijden dus deze camping en omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Etang des Bois in Vieilles-Maisons-sur-Joudry (Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Etang des Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Etang des Bois scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.