Camping Chateau de la Rolandière ***

Camping Chateau de la Rolandière
Chateau de la Rolandière
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Chateau de la Rolandière bij:

22 reviews over Camping Chateau de la Rolandière in het Nederlands

Heerlijke verzorgde kasteel camping

H Hemels, 16-8-2017

We hebben 2 weken in een Chalet gezeten met onze 2 kinderen (4 en 1). Prima verzorgde camping met zwembad en kleine speeltuin. Aardige eigenaren en een gezellig terras. Zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk rustig

Corry en Chris, 25-6-2017

Mooie camping, erg rustig, prima zwembad, lekker terras in de bloemrijke tuin van het kasteel.
Gereisd met partner in juni 2017

Wat een rust

Kees en Carien, 25-6-2017

Fijne, rustige camping. Mooi zwembad, leuk terras in kasteeltuin. Prettige ontvangst. Eigenaar ging mee om plekje uit te zoeken. Mooi uitgangspunt voor uitstapjes naar kastelen en prachtige middeleeuwse stadjes. Chinon is een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie en rustige camping

T Wiersma, 19-9-2016

Fraai kasteel, mooie rustige ligging niet ver van de autoroute zonder daar hinder van te hebben
    Gereisd met partner in september 2016

rustig

conny, 25-6-2016

Misschien had ik me er te veel van voorgesteld, maar de camping viel ons tegen.

De toegangsweg (via een lange laan) een binnenkomst bij het kasteel zijn prachtig, maar de (naast het kasteel gelegen) camping vonden we "matig".

Vriendelijk ontvangst, rustige ligging , maar sanitair was er te weinig ,gemengd en de douches zaten aan de buitenkant en hadden geen ventilatie.

Lang electriciteitssnoer nodig ,en of er voldoende aansluitingen zijn betwijfelen we.

Wij waren er 2 nachten op doorreis.

Gereisd met partner in mei 2016

Natuur, rust, ruimte, uitstekend verzorgd

Berthy, 6-5-2015

Kleine camping, prima plaatsen, sanitair gedateerd, maar uitstekend onderhouden. Het geheel is uitstekend onderhouden i.h.b. het prachtig park, waarin de camping is gevestigd. Betrokken en vriendelijke, behulpzame eigenaren. Prachtige omgeving, wel een auto nodig om de bezienswaardigheden, kastelen, kerkjes, etc. te bezoeken.
    Gereisd met partner in mei 2015

Boek hier NOOIT een kamer in het chateau!

Vincent, 20-7-2014

Een kamer via internet geboekt voor een tussenstop, voor een gezin en ons werd een prachtige suite beloofd. De kamer was vies, oud en echt niet de suite die ons beloofd was, maar een achteraf kamer tegen een schuur aan. Schoonmaak in maanden niet gedaan (overal stof en vies tapijtje en deurmat). De badkamer hebben we niet eens kunnen gebruiken door de stank. Leek wel een combinatie van opgedroogd vies sopje met kotslucht. Toen wij ons ongenoegen over de stank in de kamer kenbaar maakten werden wij bijna uitgelachen in ons gezicht. Wij zouden de eersten zijn die hierover klaagden en op de uitnodiging van ons om mee te gaan naar de kamer om het zelf te ervaren werd niet ingegaan. Voor € 120,- per nacht lijkt het mij niet veel gevraagd dat wij een schone kamer hebben en een badkamer zonder kostlucht die we kunnen gebruiken. Vorige beoordelingen snap ik niet helemaal, ik zou deze plek niemand aanraden.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

hele fijne plek

Koen van den Heuvel, 19-5-2014

Wij kwamen hier op onze terugreis vanuit het Zuiden.

Prachtige oprijlaan brengt je op een rustiek terrein.

Vriendelijk ontvangst door de eigenaar. Fijne, grote, groene plaatsen.

Het zwembad was al keurig in orde, alleen het water nog wat fris.

Zijn hier helaas maar 1 nachtje kunnen blijven, maar een plek om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijke kindvriendelijke camping

rjaberkvens, 27-10-2013

Mooie, mooi aangelegde camping in de Loire-streek, dichtbij de Vienne. Bij een kasteeltje. Grote plaatsen met al dan niet schaduw. Heel groot speelveld voor kinderen en een leuk speeltuintje plus een groot zwembad met peuterbadje. Veel Nederlandse gasten, met kinderen, en ook de mensen op dooreis blijven meerdere dagen. Er is in de omgeving genoeg te doen als je van Franse dorpjes en kastelen houdt. De campingeigenaar lijkt wat streng maar dat valt allemaal mee. Uiteindelijk viel ook de prijs best mee. Het sanitair is oud maar functioneert goed en voldoet. De camping is mooi schoon en er is veel informatie te krijgen. Broodservice aanwezig.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima naar ons zin gehad

Jan Kneepkens, 12-9-2013

Wij hebben op deze camping een fijne vakantie gehad. Het was lekker rustig. In deze tijd veel gasten voor enkele dagen. Het sanitair was eenvoudig maar kraakhelder met spierwitte muren. Er werd meerdere malen per dag gecontrolleerd. Er zijn 4 douches, 2 afsluitbare cabines, 5 wastafels onder afdak, 1 babyruimte en 4 toiletten. Er is een gehandicapte toilet en douche. Voldoende vaatwas plaatsen. De aanwezige kampeerplekken zijn ruim en vlak. Op het oude gedeeltje overal stroom. Alle staanplaatsen op oude gedeelte hebben schaduw. Een aantal wel erg veel schaduw. Het restaurant is alleen in het hoogseizoen open. Er is wifi, een wasmachine en droogkast maar het is niet goedkoop.Er is ook een winkeltje en tv kamer en gezellige bar en terras. Er is een niet verwarmd zwembad en peuterpad.

En dan de eigenaren Marcel en Sabine. Prachtige mensen die altijd vriendelijk en behulpzaam zijn en graag een praatje maken. Marcel spreekt vloeiend engels. Deze camping is voor ons een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau de la Rolandière in Trogues( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau de la Rolandière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chateau de la Rolandière scoort een 7.61 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: