6,4

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun La Grenouillère**** bij :

192 reviews over Camping Capfun La Grenouillère in het Nederlands

Mooie verhalen, slechte werkelijkheid

Les, 15-8-2017

Wij kwamen met een groep van 8 man aan, waaronder 4 kinderen en 4 volwasssen. Wij hadden een 8 persoonschalet geboekt met een babypakket. 3 slaapkamers, dus 6 bedden. 1 persoon moest in de "woonkamer" slapen, geen probleem dachten wij, tot ook het babybedje erin moest staan, deze past namelijk niet in de slaapkamers. Tegenvaller nummer 1. Huisje was verder goed, schoon en onderhouden. 3 zwembaden waarvan 1 verwarmd binnenbad, op zich niets op aan te merken, tot het slecht weer werd. Verwamd binnenbad ? Nou nee hoor ijs en ijs koud. Tegenvaller nummer 2. Animatie wordt aangeprezen, nou mini disco van 2 liedjes en allebei Frans, zij wilde enkel Fransen liedjes doen. Animatie bij het water? in 1 week tijd 1 keer een half uurtje. Verder was er niets voor de kids te doen, zeker niet voor de oudste van 13 jaar. 5 Sterren? Nou nee totaal niet, kids verveelde zich, zoals er wordt beloofd dat er genoeg animatie is, dat was er gewoon niet. In het water lagen de lampen los, levens gevaarlijk. Bij ons in het huisje viel een lat naar beneden, boven op mn hoofd, ik had mn nichtje van 1 jaar vast kon ik net opzei duwen, lat viel daarna boven op het gasfornuis en pannen vielen er vanaf, overal op kleding zaten vetvlekken, uiteraard gemeld maar niets mee gedaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Nooit meer!

José N, 7-8-2017

Bij aankomst was er geen gereserveerd bedlinnen. Bedankt touroperator! Wij werden naar de Action verwezen. Daar waren we duurder uit, maar er kon geslapen worden. De caravan stonk en was niet fris dus eerst maar schoongemaakt. Iedereen maakt zelf schoon dus je bent afhankelijk van hoe je voorganger het achterlaat.

Zwembad met glijbanen is mooi maar vies. Lampen drijven op het water ipv in de muur onder water. Het bouwwerk waar de glijbanen in zitten is smerig. Dit zou allemaal nog niet zo vervelend zijn als je niet zo veel betaalt voor deze 5 sterren camping. Je huisvuil kun je niet kwijt want de containers zitten overvol en tenslotte heb je 3 keuzes wat water betreft:

1 wel water, geen druk

2 wel water, geen druk en alleen koud water

3 geen water

Zo konden wij s avonds om 11 uur met de eindschoonmaak beginnen.

Pluspunten? Vooral buiten de camping! Kastelen, markten, leuke plaatsjes.

Voor ons gelukkig nooit meer!

Gereisd familie in augustus 2017

Een aanrader als je van de Franse camping houdt!

Jeroen Kersten, 4-8-2017

Verwacht hier geen Nederlandse Center Parcs; dit is Frankrijk zoals je het in Frankrijk mag verwachten! Alles is er: een kleine winkel, 's morgens vers afgebakken brood, drie zwembaden, een afhaalpizzeria, een restaurant met terras, animatie voor drie leeftijdscategorieën, vrijwel nieuwe stacaravans. Maar, als je 's morgens meldt dat gas voor douche en koken op is dan komt er echt pas 's avonds iemand met een nieuwe gasfles, en het zwembad houden we schoon mer heel veel chloor, niet met badmeesters die heel de dag het zwembad lopen schoon te boenen. Geniet van het Franse leven en van de prachtige omgeving (ruim tachtig kastelen in de regio!), lach om de Franse slag die je ook op La Grenouillère tegenkomt en je brengt hier een prima vakantie door!
Gereisd familie in juli 2017

Slecht onderhouden kampeerterrein

Y v oosterbosch, 11-7-2017

Heel veel aandacht besteed aan animatie, maar erg veel huisjes dicht opeen, een bijzondere waterglijbaan, maar weinig plaats in het zwembad. De basisvoorziening ontbreekt op het kampeerterrein: (warm) water en onderhoud. Gelegen aan een erg drukke weg. Voor ons geen herhaling.
Gereisd anders in januari 2017

Matig

Pieter R, 27-6-2017

Is doorgangscamping met (te) veel huisjes, caravanplaatsen ver achterin en moeizaam te bereiken, sanitair is slecht veel lekkage vloer is constant nat, kapotte toillet en wasbakken volgepropt met plastic zakken en dit was al langere tijd, werd wel schoongehouden maar dit hielp niets door constante lekken.

Water vaak koud en ook een nacht zonder licht of stroom in het sanitairgebouw heel slecht.

Caravanplaatsen waren voldoende ruim echter slecht onderhouden, lage takken, stroom tussen conniferen en stukken met rommel op de plaatsen. De bedoeling is wel goed maar onvoldoende kundige medewerkers voor het onderhoud, er is te weinig rekening gehouden met de hinder van onderhoud voor de gasten gewoon alles rommelig ook mrond het zwembad.

Fietspad direct bij de camping is niet aanwezig je moet eerst een stuk over een autoweg.

Teleurstellend

Gereisd met partner in juni 2017

gewoonweg waardeloos

Ed Flos, 8-6-2017

Het enige wat redelijk is is het restaurant. Voor de rest krijg je totaal geen informatie. Het sanitair is goed, maar de douches zijn ijskoud en niet op temperatuur te krijgen. De kampeerplekken zijn kaal en bestaan voor het grootste deel uit zand. Volgens mij is alles gericht op de stacaravans voor touroperator en hangt de rest er gewoon wat bij. Hier komen we nooit meer. .
Gereisd met partner in juni 2017

Geen Franceloc camping waardig

Sander, 4-10-2016

Wij gaan al een jaar of 6 naar Franceloc-campings, maar deze camping is wel de aller-aller-allerslechtste....:

Weinig of geen animatie voor de kinderen, zeer slecht onderhouden terrein,

1 badmeester bij het zwembad, die dan ook nog eens niet oplet. Zelfs nog een dag halve zwembad dicht i.v.m. groen water. (Dit moest dan opgemerkt worden door een Nederland meisje dat daar voor haar studie werkte...die badmeester had dat natuurlijk niet gezien). En ook voor de ouders weinig vertier. Afgezien dan van het circus en het paarden-optreden.

Nog 1 1/2 dag zonder water gezeten, en regelmatig viel de stroom uit.

Wat we hoorde is dat er gewoon te weinig personeel rond liep/aangenomen was, waardoor de rest dubbel zo veel moet doen en er dan dingen niet af zijn of niets georganiseerd wordt.

Dan nog iets positiefs; mooie Mobile homes. Klachten neergelegd bij organisatie, maar die doen daar helemaal niets mee, vandaar deze slechte review.

Gereisd familie in juli 2016

We hebben genoten!

Leda, 16-9-2016

Hartstikke goed personeel, de chalets zijn zeer aan te raden, voorzien van alle luxe. Heerlijk vers brood 'sochtends af te halen bij het winkeltje.

Drie zwembaden, voor ieder wat wils, al is het fijn als deze met 38graden buiten openingstijden gereinigd worden.

Wel een dag zonder water gezeten ivm overcapaciteit en hitte. Personeel deelde flessen water uit, wat een prima overbrugging was.

Bedden in het chalet prima voor een weekje, maar is wel minimale Ikea kwaliteit.

Gereisd familie in juli 2016

Van zijn lang zal ze leven nooit meer!

Kristel Stoffels, 2-9-2016

Stankwalm vanuit het sanitairgebouw over het hele achterste deel van de camping waar de kampeerplaatsen zijn. Aangewezen plaats vol viezigheid, etensresten, gebruikte cond..., stukjes plastic, peuken. Absoluut ijskoude douches. Werkelijk heel erg. Terrein verder haveloos, slecht onderhouden, kaal, nergens plant, struik, iets aardigs. Alle aandacht gaat kennelijk uit naar het zwembad. Wandeling over het terrein van de stacaravans gaf ons een naar gevoel. Dicht op elkaar, troosteloos, kampachtig. Duurste camping van dezevakantie. We hebben op municipals gestaan die 100.000 keer beter en met name schoner waren voor een fractie van het bedrag wat zij je laten betalen. Rekening kregen we niet, ondanks aandringen, wel een kopie waarop in heel kleine letters stond dat deze kopie beslist geen rekening was. Ik ga daar nog mee aan de gang.
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit en te nimmer weer

MOON, 1-9-2016

Wat een vreeselijke camping ik heb voor dat ik boekte heel duidelijk met franceloc dingen door genomen omdat ik een handicap heb en mijn kind autistiesch is, heel duidelijk gevraacht of het er vlak schoon rustig stabiel en nze enze en ook of er animatie was voor kind van 10 wat te belevan was alles was er werd mij verzekerd .

Nou dus niet door dat de reis snel was gegaan waaren we er dus 2 dagen eerder was niet een probleem dus bij betaald en hup camping op. Camper geplaatst alles uitgepakt en toen even naar de wc gegaan wc zo vie dat de poep op de nuur en op de doorspoelknoppen zaten, was einde van de dag dus eerst afgewacht of de volgende dag het schoon zou zijn, echt niet wel was de vloer geveegt en wc papier aan gevuld er was dus wel iemand geweest

Ik tegen einde van de middag nog eens gekeken en nog vies dus naar de receptie zou schoon worden gemaakt dit was vrijdag dus ik ben daarna paar dagen in onze camper naar de wc gegaan maandag weer even gekeken en was nog net zo vie en viezer douche was onmogelijk koud water en je moest de drupels zoeken dus bij de camper maar gedoucht gebouw was vies oud en achterstallig onderhoud water voor warm afwas kent men er niet ik hads zaterdags france loc al gemaild in hoogseisoen mag je dan verwachten dat je snel reaktie krijgt nee dus er waren 4 plekken om mij heen vrij ik goede hoop dat er in ieder geval zaterdags vaste mensen kwamen nee dus in de 5 dagen dat ik er stond maar liefst rond om 12 verschillende mensen gehad dus gewoon een doortrekkers camping niets stabiel das het ergste wat je een autist kan aan doen daarbij was de nl animatie er niet meer was weg gepest door de franse animatoren. Ook zou er goed engels worden gesproken ja klopt door 1 meisje op de receptie maar diet tot je met klachten komt kon ze het in eens niet meer volgen mijn zoontj spreekt geod engels en kon dacht ik zelf wel een pitaz halen nee dus omdat ze er alleen frans spraken kwam hij dus overstuur terug ik campeer al 6 jaar met hem en gaat overal goed maar hier hij was in het zwembad geweest kwam terug met billen vol brand blaren en armen en beennen ook daar bij waren er heel veel 16 tot18 jarige in het zwembad waar door hij is geslagen en berijgt als er nu badpersoneel was geweest had het in kunnen grijpen maar 1 badmester voor 3 baden en glijbanen is te wijnig en ze vonden het controleren op zwem broeken belangrijker dan een kind van 10 te helpen. Nee ben er na 5 dagen weer vertrokken en verder geen reaktie van france loc heb zo veel gebeld nooit nemen ze op kennen mijn nummer natuurlijk al inmmiddels o ja andwoord op mijn mail kreeg ik dat ik al weer thuis was hoe verzin je het had aan gegeven dat ik maandag uitelijk reaktie wou hebben ivb met een eventueele ander camping leuk dindsags was ik thuis ook omdat we ziek waren geworden door het goore toilet dus uitgeput met veel extra kosten thuis aangekomen een bericht mocht naar een andere camping ja erg leuk maar ben al thuis en ga hier maar een oplassing voor vinden tot op heden geen reaktie maar ga me er niet bij neer leggen vind 450 euro voor 10 dagen erg veel en als het waart was geweest had ik er niets over gezecht maar moet zeggen dat ik zelfs de hengelhoef in houthalen mooier en schoner vind dan deze camping nooit weer en als francloc niets doet ga ik ook nooit weer bij hun boekken want je krijgt er totaal geen service ook lag de camping onder het rook van een kerncentrale iets dat ook niet was verteld ik heb een long aandoening dus was niet erg fijn zo dicht bij de schadelijke uitstoot te zitten

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Grenouillère in Suèvres (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Grenouillère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun La Grenouillère scoort een 6.39 uit 10 op basis van 224 reviews.