Vakantiehuis La Petite Maison

La Petite Maison

3 reviews over Vakantiehuis La Petite Maison in het Nederlands

Zeer confortabel en rustig gelegen

Rob van Tilburg, 31-7-2008

Met vier volwassenen, twee kinderen en een baby; hebben we hier een leuke zomervakantie doorgebracht. Prima badkamer, volledig ingerichte keuken en ruime kamers. De kinderen hebben het ook prima naar hun zin gehad.
Gereisd familie in juli 2008

Zeer confortabel en rustig gelegen

Rob van Tilburg, 31-7-2008

Wij hebben met vier volwassenen twee kinderen en een baby gebruik gemaakt van dit vakantie huisje. het is prachtig gelegen in een klein dorpje tussen de korenvelden. De inrichting is perfect. Prima badkamer. Alle voorzieningen in de keuken. Zeer veel ruimte, ook buiten grote tuin. De kinderen hadden het ook prima naar hun zin.
Gereisd familie in juli 2008

Marleen Gramberg, 30-10-2007

Mijn dochter en ik hebben er een bijzonder plezierig verblijf gehad. Behalve dat de eettafel een beetje klein is is het verder heel leuk ingericht, prima badkamer en goede bedden, leuk terras en prima ontbijt. Ligt los van het woonhuis, goede privacy,leuke gastvrouw. Voor herhaling vatbaar.

Marleen Gramberg, Haccourt.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Petite Maison in Santeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Petite Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Petite Maison scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.