Camping Le Sologne ***

6,4

43 reviews over Camping Le Sologne in het Nederlands

Nooit meer!!!

Fam. Jansen, 17-8-2017

Dure doorreis-camping met verschrikkelijk personeel.

Er is een klein zwembad, leuk! denk je dan. Zorg dan wel dat je een strakke zwembroek bij je hebt want de dochter van de eigenaresse staat als een dictator op te letten om iedereen met een verkeerde zwembroek op een onaardige manier weg te sturen.

Afhalen van frites (o.i.d.) naar de tent is verboden dus zijn we maar naar het restaurant gegaan. In het restaurant met je met vele regels rekening houden. Iedereen aan tafel MOET wat bestellen, delen mag niet. Aangezien de helft van de kaart ''uitverkocht''' is wordt het vrij lastig kiezen. Alleen frites bestellen mag ook niet. In her restaurant is geen toilet aanwezig. Op de toiletten bij de douches is geen toiletpapier dus hou er rekening mee dat je een wc-rol mee aan tafel neemt.

Ik kreeg bij God's gratie een wc rol mee omdat ik daar om vroeg maar werd vervolgens achtervolgd door de eigenaresse om te zien of ik de rol wel weer ging inleveren!! Van een glimlach hebben ze nog nooit gehoord en blaffen iedereen voortdurend af. Nooit meer!!!

De douches zijn okay en de plekken aan het meertje zijn voor 1 nachtje ook okay.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfecte doorreis camping!

Kristof, 11-8-2017

Dichtbij autostrade, gemakkelijk bereikbaar, verschillende plaatsen in de lengte waar je aangekoppeld kan staan. En die plaatsen zijn zelfs mooi aan de vijver gelegen.

Het is een propere en verzorgde camping, heel vriendelijk (FR/ENG) onthaal. Een nieuw (klein maar zalig warm) zwembad. Lekker brood te bestellen.

Sanitair was best ok, nieuwe douches, recente 'container' met extra toiletten. Zeker allemaal proper maar spijtig geen toiletpapier aanwezig.

(Doorreis, dus in de namiddag komt iedereen toe, en s'morgens vertrekken ze allemaal... Ik zou er geen week blijven)

Voor de prijs een dikke 9!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping op zich netjes en geen probleem

Roks P, 1-7-2017

Wij zijn met 4 volwassenen en een kind in het restaurant gaan eten.

Erg onduidelijk, onder de maat en redelijk duur.

Als het weer beter was geweest hadden we dit niet gedaan, helaas !

Als je b.v. Kiest voor de ham , krijg je een plak gekookt ham met wat friet.

Als je iets als toetje kiest wordt je verteld : dit is extra.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed.

Peter en Anneke, 18-6-2017

Man (65) en vrouw (63) – Buscamper (Peugeot Boxer) – 08-11 mei 2017. Vriendelijke beheerders. 10 Ampère – Sanizuil, makkelijk innemen schoon water + lozen vuil water en chemisch toilet. Warm water voor de vaat. Sanitairgebouw schoon, douche met mengkraan. Terrein, vlak met zowel zon- als schaduwplaatsen. Het terrein ligt aan een meertje waarin gevist mag worden. Op 10 minuten lopen Super U. Camping is ons goed bevallen. Diverse wandelroutes in de nabije omgeving alsmede iets verder van de camping vandaan. Helaas niet mogelijk, privé bezit, langs La Sauldre te wandelen. Bij de receptie gratis Carte Touristique verkrijgbaar met aan ene kant overzicht wandelingen en andere kant overzicht fietsroutes.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig , aan een leuk meertje ! Merci Christine

Forré Rudy - Vandevelde Bérénice, 13-6-2017

Mooie plaatsen aan het meertje . Douches vernieuwd , toiletten tegen 2018 . Maar nu ook zeer proper . Zeer vriendelijke camping dame .
Gereisd met partner in mei 2017

doorreiscamping niet ver van de snelweg

hvdvoorde, 5-4-2017

Goede doorreiscamping met vriendelijke mevrouw in de receptie en eenvoudig, maar schoon sanitair.
Gereisd met partner in april 2017

Camping met een hele mooie liggen aan het meer

M. Miog, 16-3-2017

De camping heeft mooie plaatsen aan het meer. Helaas is het personeel echt Frans en niet vriendelijk tegen kinderen. Schreeuwen in het Frans als de kinderen iets niet mogen, zoals bv het zwembad betreden in een zwemshort. Maar kinderen begrijpen Frans geschreeuw niet. Het eten in het restaurant is beperkt en duur voor wat je krijgt. Mijn dochter (13jaar) wilde kipnuggets omdat ze verder niets lust van de kaart. Maar omdat ze geen "kind" meer is, kreeg ze het echt niet. Ze mocht niet bij ons aan tafel blijven zitten als ze niets zou bestellen. Als ik eraan terug denkt ben ik weer zo teleurgesteld. Het is echt jammer, want de camping is verder prima. Maar wij gaan echt een ander overnachtingsadres zoeken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige doorgangscamping

Yvonne, 9-8-2016

We kregen een prachtig plekje aan het meer, mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst, de camping heeft een mooie ligging vlakbij het centrum (5 min loopafstand) van het dorp. Sanitair is nieuw en ziet er uitstekend uit, zwembad is klein maar heerlijk verfrissend na een dag rijden. Camping heeft een restaurant, maar je kan er geen eten afhalen om bij de caravan op te eten. Speeltuin voor de kinderen is oud en aan vervanging toe.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

prima doorreiscamping

maria, 14-8-2015

mooie staanplaats aan het meer, komen hier voor de derde keer! eigenaresse bijzonder vriendelijk! dit jaar heel het oude sanitair vervangen en een zwembad erbij wat bijzonder schoon wordt gehouden doordat de regels goed nageleefd worden!! voor ons echt een blijvertje!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitstekende passantencamping

Peter en Elly van der Kruys, 1-7-2015

Een typische passantencamping. Veel Nederlandse en vooral Engelse kampeerders, die deze camping gebruiken als eerste stop na aankomst in Frankrijk, of als laatste stop voor de terugreis naar het UK. Vriendelijke ontvangst (frans en Engels en een klein beetje Nederlands) ruime plaatsen en schoon en vooral hypermodern sanitair. Een aanrader voor als je op doorreis bent.
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sologne in Salbris (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Sologne scoort een 6.36 uit 10 op basis van 50 reviews.