Camping La Papillon Colibri

9,5

68 reviews over Camping La Papillon Colibri in het Nederlands

Rustgevend

Brenda, 19-10-2017

Als fulltime mama en werkende kom ik hier altijd heerlijk tot rust. Mijn kleine kan heerlijk in de speeltuin spelen en even afkoelen in het zwembad. Goed te overzien kan hem lekker zijn gang laten gaan.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk chillen!

John, 14-10-2017

Weer een heerlijke tijd gehad!

Klein en overzichtelijk, maar tegelijkertijd voldoende ruimte en rust.

Leuke activiteiten, zoals de bingo en het samen eten en Sonja en Ruud staan altijd voor je klaar! Ook nog bij een bijzonder restaurantje terecht gekomen, dat hadden we zelf nooit gevonden.

Ondanks een paar mindere dagen hebben we weer volop genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie in een heerlijke omgeving !

LvB, 1-10-2017

Wij waren hier begin juli en hadden schitterend weer! Er waren nog niet veel bezienswaardigheden open, maar de fantastische plek maakte veel goed.We hadden een grote safaritent met veel ruimte en een kingsize bed, zithoek, eettafel en stoelen en een buitenkeuken. Ook de hangmat en de loungeset vonden wij een aanwinst. Kortom een heerlijke en fijne ervaring. Dank jullie wel !!!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping om zalig tot rust te komen

Leen, 19-9-2017

Gastvrij, lekker eten, veel speelruimte voor kinderen, leuke safari tenten, veel gezellige Nederlanders ;-)... Kortom alles voor een geslaagde vakantie. 2de x hier verbleven. Aanrader! Bedankt Sonja en Ruud. Groetjes Wim, Leen en Xander
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

geweldige tijd gehad

R.Holleman, 16-9-2017

rust, in de omgeving is er genoeg te doen

of gewoon even helemaal niets en rustig aan het zwembad zitten

Super ontspannen gemoedelijke camping

Cees Silver, 10-9-2017

Heerlijk rustige ontspannen sfeer op de camping. wij hadden een mooi verzorgd ruim houten chalet. Voorzien van hangmat, loungeset etc. Allemaal uitstekend bevallen. Mooie ruime plaatsen met veel privacy. Je kunt zelf kiezen om je terug te trekken of om je te mengen met andere campinggasten. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Helemaal top !!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De enige camping waar ik twee keer ben geweest.

Henk van Rein, 6-9-2017

Heerlijke camping in een mooie omgeving. Ruime plekken en een leuk zwembad voor de kinderen.

Thuis komen op vakantie

Anika, 5-9-2017

Genoten, dit was onze 3 e keer op deze Glamping, alleen dit jaar in een safari tent xxl (IPV eigen tent) wat een heerlijke luxe was het!

Ruud en Sonja zijn zeer lieve mensen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische omgeving, alle rust om je heen!

Joost, 5-9-2017

Hartelijk ontvangst, heerlijke omgeving, alle rust! Prachtig voor kinderen, genoeg ruimte om je eigen ding te doen of aan te sluiten bij andere gasten. Auto nodig voor activiteiten, maar alles binnen goede rij afstand over fijne rustige wegen.

Heerlijke plek

Haarlemmers, 4-9-2017

Voor de tweede keer kwamen we bij Ruud en Sonja. Ontzettend lieve mensen. Wij houden van kleine overzichtelijke en nette eenvoudige campings. Het zwembad is heerlijk, een serieus zwembad voor zo'n kleine camping. Bij slecht weer is het overkapt.

Weliswaar waten we net na de topdrukte. Maar daardoor was het voor onze kids (3 en 5) en ons een heerlijke plek om te ontspannen. Het was te warm om de camping af te gaan. Maar wat heb je meer nodig dan een zwembad en een hangmat en een trampoline en de mogelijkheid om zo nu en dan mee te tafelen? Ruud is een uitstekende kok.

Enige minpunt wat je zou kunnen ervaren is dat er in de omgeving niet heel veel te doen is. Hoewel het gebied zich de afgelopen jaren wel ontwikkeld heeft! We zijn nog wel bij een serieus klimparcours geweest. Voordeel is dat het wel in één dag goed te bereizen is vanaf nederland!

Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Papillon Colibri in Saint-Christophe-en-Boucherie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Papillon Colibri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Papillon Colibri scoort een 9.51 uit 10 op basis van 70 reviews.