8,1

16 reviews over Camping Huttopia Rillé in het Nederlands

Heerlijk

Fam. S., 2-8-2016

Wij zijn hier twee weken geweest met een kleine baby en verbleven in een Roulette. De Roulette is groot genoeg voor drie maar wij zouden hier zelf niet voor kiezen met twee grotere kinderen. Het is een heerlijke camping, veel groen, genoeg schaduw en de algemene ruimtes worden goed schoongehouden.

de staff is heel vriendelijk en behulpzaam ook wanneer je graag een uitstapje maakt.

Het restaurant is lekker maar heeft een beperkte kaart met name voor de lunch. Het is handig om hier rekening mee te houden.

Wij zouden deze camping zeker aanraden voor mensen met jonge kinderen. Er zijn genoeg activiteiten en faciliteiten voor hen.

Als je op zoek bent naar wat meer reuring dan is dit wellicht niet de plek die je als eerste zou kiezen aangezien vanaf een uur of 22.00/23.00 de camping in de slaapmodus gaat.

Gereisd familie in juli 2016
Corine Dutin,

Beste gast,

Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling.

Erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf op de camping.

De Roulotte is inderdaad geschikt voor 2 volwassenen en maximaal 1 baby. Voor wanneer u in de toekomst een grotere accommodatie wenst hebben wij verschillende andere opties, zoals de Cabane en de zeer goed uitgeruste Toile&Bois tenten .

We zijn erg trots dat al onze diensten en faciliteiten naar wens zijn geweest en hopen dat wij u snel wederom kunnen verwelkomen op één van onze campings.

Met vriendelijke groet,

Mooie camping maar te druk voor ons

Anne, 25-6-2016

Mooie camping in het bos met mooie voorzieningen. Veel huuraccommodaties, die er leuk uitzagen. Wij waren er in het hoogseizoen 2015 en kampeerden in het bos. De camping trekt veel gezinnen met heel jonge kinderen en baby''s. De plaatsen zijn niet afgescheiden hierdoor erg onrustig door veel geloop langs en voor je tent zeker als je in het midden staat van de camping en de camping volledig bezet is. Door veel nachtelijk baby gehuil kwamen we weinig aan slapen toe. Het zwembad ligt prachtig maar is te klein als de camping vol staat. Er is een meer bij maar daar mag je niet in zwemmen.
Gereisd familie in juli 2015
Corine Dutin,

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn dat u een positief verblijf heeft gehad op onze camping.

Omtrent de staanplaatsen proberen wij grote plekken te creëren, waardoor u meer rust ervaart. Omdat het een familie camping betreft is een beetje lawaai niet te voorkomen.

Hopelijk mogen wij u wederom verwelkomen op één van onze Huttopia campings in Frankrijk.

Met vriendelijke groet,

Boskamperen met een beetje luxe

Rudeless, 15-8-2015

Fantastisch aangelegde, ruime camping met stijlvolle accommodaties. Wij verbleven ineen Cannadiènne die was uitgerust met een koelkast, gas-bbq, tweepits gasstel en de nodige praktische zaken. Huttopia is erg lekker als je wel van een camping houdt maar niet van primitief gedoe.

Het park en het zwembad zijn ideaal voor kleine kinderen, het restaurant heeft een beperkte maar smakelijke kaart. Drank is is duur. De service aan de receptie is uitstekend en er worden regelmatig activiteiten georganiseerd (bandje, circus, marktkraampjes met lokale producten). Sanitair wordt meerdere malen per dag gereinigd. Al met al een heerlijk verblijf.

Zonder kinderen moet je er niet gaan zitten, na een uur of elf is het doodstil een aardedonker op de camping.

Gereisd familie in augustus 2015

fantastisch mooie camping

A, 11-5-2015

In mei 2015 waren wij op deze fantastische camping in Rille. Reda en Matthieu geven je een vriendelijke ontvangst en kunnen veel vertellen over de streek, de bezienswaardigheden die in de folders staan maar ook andere dingen die de moeite waard zijn om te bezoeken.

De camping ligt afgelegen aan meer. Er is veel ruimte, groen en rust. Ook een prachtig zwembad met uitzicht over het meer. Er is bewust geen wifi, zodat kinderen (en volwassenen) niet voortdurend in de algemene ruimte aan het gamen zijn of hun sociale media aan het checken. Daardoor ben je er echt helemaal uit en zijn kinderen met elkaar aan het spelen (spelletjes voor binnen en buiten zijn aanwezig). Met kano of waterfiets het meer op, een mooie ervaring vonden de kids.

Elke dat vers brood te bestellen: heerlijk! Ook de fietsen die je er kunt huren (met kinderzitje of fietskar) zijn prima in orde. Tot slot: heerlijke homemade pizza! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2015

mooie tentcamping

Ilkaandringa, 17-8-2014

Dit is een camping waar je kamperen zoals kamperen bedoeld is. Mooi natuurlijk, zonder rechte weggetjes en asfalt, grote bomen. Ruime plekken. Aardig personeel. Heerlijke croissants en stokbrood. fijn zwembad. Mooi uitzicht over het meer. (waar je overigens niet in kunt zwemmen).

De activiteiten voor kinderen zijn leuk en afwisselend (in het Engels en Frans). Genoeg te doen binnen een uur rijden vanaf de camping.

Gereisd familie in juli 2014

Geweldige plek voor jonge kinderen en rustzoekers

Fam Rooth, 30-7-2014

Huttopia Rille is erg mooi gelegen in de bossen aan een prachtig meer. Voor wat jongere kinderen (tot 8 jaar) is er voldoende te doen. Animatie is erg leuk en je hebt hier geen keuzestress over karaoke of kinderdisco, Camping is ruim en rustig. Sanitair is schoon en in prima conditie. In de omgeving is - naast een aantal kastelen - niet veel te doen. Ook restaurant houdt niet over, maar voor eenmalige snelle (beperkte) hap prima. Wij genoten van de rust en fijne sfeer. Huttopia is voor ons voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juli 2014

Echt genieten van kamperen!

pijpenkrulletje, 7-8-2012

Na een week op een 'Hollandse' camping terecht te zijn gekomen was dit een verademing! Echt in de natuur, grote plaatsen en heel mooi en schoon sanitair en andere voorzieningen. Het publiek komt uit diverse Europese landen en de medewerkers spreken prima Frans en Engels en zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Je bent er echt op vakantie en kunt heerlijk tot rust komen. Het eten is heerlijk, vooral de salades en de pizza's. Het zwembad is verwarmd en aan het terras van cafe dus je kunt heerlijk met je drankje je kinderen in de gaten houden. Leuke activiteiten voor kinderen waarbij het draait om de natuur....Wij hebben met tentjes gekampeerd maar alle huuraccomodatie is ook echt prachtig. Overal is zorg aan besteedt en het voelt als 1 geheel. Enige tegenvaller was het treintje wat daar als attractie rondom dat meer rijdt...duur en heeeeel suf!!

Volgend jaar gaan we zeker weer een Hutopia in Frankrijk opzoeken!

Gereisd familie in juli 2012

rust, natuur, vrijheid !

Fam Baumann, 18-9-2011

Ook wij hebben hier zomer 2011 (met veel regen) gestaan met onze vouwwagen.

De plaatsen zijn van droge ondergrond(niet veel gras) maar liggen mooi en heerlijk onder de bomen. Sanitair is altijd wel in de buurt, schoon en fijne gezins douche ruimtes!

De activiteiten zijn erg bijzonder, maar het inschrijven is op 1 moment in de week en daardoor waren de lijsten snel vol. Het zwembad is prachtig ,en de ligging van de camping ook!

Het personeel preekt over het algemeen frans, maar uiteindelijk kom je er met handen en voeten wel uit! Er zijn genoeg dingen in de omgeving te doen , als je bereid bent er een stukje voor te rijden, ook de excursies die vanuit de camping georganiseerd worden zijn erg leuk!

De accomodaties zijn echt heel apart en mooi, het huis is heerlijk ruim, en ook de pipowagens hebben echt een leuke uitstraling.....al met al een leuke aparte "groene" natuurcamping!!

back to natur!

Gereisd familie in juli 2011

Heerlijke camping, rust en natuur

martine, 6-8-2011

Wij hebben ondanks wat regendagen genoten. Oke het is handig als je een woordje frans spreekt.. maar het zijn wel erg leuke activiteiten die worden georganiseerd. Je kunt er in de omgeving heerlijk wandelen, mijn mannen hebben gevist, we hebben gezwommen.

Een heerlijk knusse camping waar je een stapje terug gaat naar de natuur.

Gereisd familie in juli 2011

Leuke en mooie camping in wat saaie omgeving

Kampper, 24-1-2011

De camping zelf is erg goed. Mooie plekken, goede voorzieningen, prima zwembad. In de omgeving vonden wij niet veel te doen. Er is een treintje dat rondrijdt, dat is een keer leuk, maar verder moet je best een stukje rijden. Maar zeker voor jonge kinderen is de camping zelf al erg leuk.
Gereisd familie in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Huttopia Rillé*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Rillé in Rillé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Rillé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Rillé scoort een 8.13 uit 10 op basis van 19 reviews.