Hotel Comfort Olivet *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Olivet bij:

1 review over Hotel Comfort Olivet in het Nederlands

Goed voor een nacht

Jan , 10-6-2015

Op het moment dat wij er waren stond het hotel in de steigers. De buitenzijde werd opgeknapt door Poolse arbeiders. Op het moment dat wij aankwamen, om 18.30 uur, stopten ze met het werk en ze gingen pas weer beginnen de volgende dag om 8.50 uur toen wij vertrokken. De kamers zijn klein maar geheel gerenoveerd. alles is nieuw. De eetzaal waar wij aten was nog niet af. We zaten met de tafels en stoelen op de geheel ruwe betonnen vloer. Geen wandbekleding of vloerbedekking. De draden van de elektriciteit hingen uit plafond en wanden. Enkele "peertjes" hingen aan het plafond voor de verlichting. Je kon elkaar, met zo'n groep, bijna niet verstaan omdat het erg hol klonk. Het eten was in orde en men deed erg zijn best om alles toch zo goed mogelijk te laten verlopen. Misschien dat gasten over een maand geen last meer hebben. Voor een nacht is het hotel goed.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Olivet in Orléans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Olivet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Olivet scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.