Camping Siblu - Domaine de Dugny ****

Camping Siblu - Domaine de Dugny
Siblu - Domaine de Dugny

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Siblu - Domaine de Dugny bij:

89 reviews over Camping Siblu - Domaine de Dugny in het Nederlands

Camping met twee gezichten

Melvin, 17-8-2017

De camping is zeer netjes onderhouden. De caravan zeer schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Het zwembad erg leuk voor de kinderen met permanent toezicht. Overdag is het best idyllisch in een groene omgeving maar dan breekt de avond aan....

Vanaf 20.00 tot minimaal 23.30 gaat de muziekinstallatie aan (er is een groot open podium) en is er geen ontkomen aan de herrie. Je zit permanent in het lawaai dus als de kinderen naar bed zijn, kun je niet relaxed op de veranda een boek lezen of een normaal gesprek voeren. Zo hard staat het. Maakt niet uit waar je caravan staat, overal hoor je dat geschal. Wat een drama! Zo jammer, anders was dit echt wel een fijne plek want overdag valt er weinig op aan te merken.

Even een hapje eten op de camping in de avond gaat ook eigenlijk niet want dat open podium staat naast het restaurant (gezellig!). Daarbij was het eten eigenlijk wel heel erg slecht. Niveau blaadje sla, wat slappe patat en een stukje vlees. In de omgeving is best wel wat te zien maar eigenlijk te weinig om twee weken mee te vullen. Of je moet 50 verschillende kastelen heel erg interessant vinden. Een eenmalige ervaring voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel leuk voor kinderen. Relaxen voor ouders

Fam Moonen, 5-8-2017

De kinderclubs waten leuk opgezet, met voor elke doelgroep een leuke activiteit. Accomodaties netjes ingericht en schoon! Park goed verzorgd. Restaurant goede kaart, service wat minder. Take-away kan wel echt beter!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een camping niet voor herhaling vatbaar helaas

Victoria, 2-8-2017

De stacaravan zelf was prima in orde, nog nieuw en netjes. Het zwembad is voor kinderen die kunnen zwemmen, voor onze dochter van 12 superleuk. Voor onze peuter van 1,5 was er geen geschikt peuterbad , te diep.

De ligging van onze stacaravan was echt beroerd, we stonden dicht naast andere met nauwelijks tuin, en met veel verkeer voorbij, ook hadden we last van het harde geluid van de animatie , 's avonds. We wisten niet dat we deze plek kregen anders hadden we nooit geboekt. Andere plekken op de camping waren veel ruimer, wat een verschil !!!

er zijn alleen maar stacaravans, dat viel ons tegen.

Tip voor als je hier ooit gaat boeken. Vraag om een ruime plek, anders NIET boeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!

Wagenvoort, 20-7-2017

Wat een heerlijk plekje. Prachtig aan het viswater waar je ook kunt waterfietsen. Animatie krijgt een dikke 10!! Frans en Engelstalig, maar ze doen hun uiterste best de Nederlandse kinderen er bij te betrekken. Gezellig plein met restaurant en een bar waar 's avonds gezellige shows worden gegeven. Op 5 min rijden 2 supermarkten en op 20 min rijden mooie stad Blois. Veelal Vriendlijke Fransen en Engelsen maar ook zeker genoeg Nederlanders voor aanspraak. Overigens proberen de Fransen hier hun uiterste best te doen zich verstaanbaar te maken. Wij gaan nog een goede week genieten en de omgeving verder verkennen. Maar wat ons betreft is dit park een zekere aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Topcamping!

Martine, 6-8-2016

Camping met alleen mobilhomes. Zeer goed verzorgd allemaal. Personeel erg vriendelijk. Animatieteam probeert de kinderen er echt bij te betrekken. Animatie voor verschillende leeftijden. Zwembad prima, met toezicht. Mooie voetbalkooi en tafeltennistafels. Rustige camping waar wij het erg naar onze zin hebben gehad. Veel Franse en Engels gasten, hierdoor vonden onze kinderen het wat lastig om 'vrienden' te maken. Veel kastelen in de buurt, leuk om te bezoeken. Verder is Amboise een leuk stadje met een paar leuke winkeltjes. Onzain zelf is niet zo bijzonder, de markt die daar is, bestaat maar uit zo'n 5 kraampjes.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gastvrij en netjes

Kenneth T., 7-8-2015

We hebben 1 wk in aug 2015 een stacaravan (ruim en luxe) met 3 slpkmrs via touroperator geboekt. Veel stacaravans zijn in eigendom van fransen en engelsen. Zwembad is leuk en wordt druk bezocht. Er is veel toezicht in het zwembad. Animatie is in het engels en frans, Camping is/wordt goed onderhouden en personeel is vriendelijk. Wifi op de camping is erg goed (veel access points met sterk signaal). Bij 2 punten gratis, maar je kan ook voor een betaald (bv. 4dgn onbeperkt €20) variant kiezen. Wij zaten in het nieuwe gedeelte waar weinig grote bomen stonden. In de omgeving zijn veel kastelen te bezichtigen. Lidl dichtbij (5 min. met de auto). Kanoën op de Loire, boogschieten op de camping en de dierentuin van Beauval bezoeken zijn zeer leuk om te doen. Ik lees veel slechte oudere recensies, maar waarschijnlijk is de camping recent overgenomen door een andere organisatie, Siblu.
Gereisd anders in augustus 2015
Laurent HIGOS, Gérant, 3-12-2015

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de commenter votre séjour sur notre parc.

Nous très contant de lire que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes. Nous apprécions particulièrement les détails de votre commentaire sur notre village et les environs.

Comme vous le souligné, le Domaine de Dugny a été très serieusement repris en main sur ces deux dernières années. La satisfaction est au rendez vous, pour la plus grande joie de nos vacanciers.

Encore merci de votre commentaire.

perfekte camping

sandra zwart, 27-8-2011

Wij zijn net terug van 1 week DOMAINE DE DUGNY en we hebben een heerlijke week gehad. Wij hadden een 8 persoons mobile home en die was perfekt . 2 badkamers en 2 wc's 3 slaapkamers en een heerlijk terras met overkapping. PERFEKT DUS.

ANIMATIETEAM IS GEWELDIG VOORAL NAOMI EN NINA EN SIMON EN MARJOLEIN, CHARLY.

Zwembad is goed en eet gelegenheid kan er mee door het is niet super maar gewoon.

Er is genoeg te doen voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Doe dit niet!!!

Frits, 23-8-2011

Verschrikkelijk!!!

Prijs kwaliteit verhouding belachelijk!!

€ 51 voor 1 nacht, smerig sanitair, veel herrie. Kortom, dit doen wij nooit meer!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011
    Laurent HIGOS, Gérant, 3-12-2015

Bonjour,

Merci d'avoir donné votre avis sur notre Domaine.

A la lecture de votre commentaire, nous comprenons que vous êtes resté une nuit sur notre Domaine. Compte tenu de votre période de location, vous avez dû louer directement via un propriétaire de mobil home, car à cette époque de l'année, nos séjours font au minimum 3 nuits.

Nous sommes désolés que vous n'ayez pas trouvé le mobil home de ce propriétaire à votre convenance et que vous ne soyer pas resté plus longtemps pour découvrir les prestations de notre Village et des environs.

Merci pour votre commentaire.

Leuke camping veel Fr en Eng.

Fam Vlaar, 15-8-2011

Fransen op de camping vertoeven, met een gekochte accomodatie. Zwembad was perfect en schoon. Op warme dagen alleen wel in de rij staan om een ligbed te bemachtigen. De accomodatie was schoon, helaas hadden wij met een 6 persoonsaccomodatie geen veranda, maar moesten met de tuinset in het gras naast de caravan zitten. Verder zag het sanitair er op de camping wel schoon uit, er staat een mop die iedereen even kan pakken om hun vieze voeten weg te dweilen. 1 keer gegeten op de camping, bar slecht. Iedere avond animatie met muziek voor volwassen (luide muziek), vonden wij niet hinderlijk.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Aanvulling n.a.v. de andere beoordelingen

Familie Claes-Flies, 10-8-2011

Nog vergeten te zeggen dat wij geboekt hadden via een touroperator. We zijn zeer goed ontvangen. Ons huisje was zeker niet verouderd, al zijn er op de camping wel enkele stacaravans die misschien wel aan vervanging toe zijn. De netheid bij aankomst kon bij nader inzien beter, maar smerig zou ik het zeker niet kunnen noemen. De avondanimatie duurde soms tot na 23u, maar van op ons terrasje had je weinig last van de muziek en het heeft ons en ons dochtertje van 2 jaar zeker niet wakker gehouden.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Domaine de Dugny in Onzain (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Domaine de Dugny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Domaine de Dugny scoort een 6.99 uit 10 op basis van 93 reviews.