8,6

Uitstekend

10 tips over Camping D' Olivet

Frank, 21-5-2015
Op de fiets naar Orleans. Bij de receptie is kaartje met een fietsvriendelijke route naar het centrum. Zo gauw je de brug over de Loire over bent ga je naar links en stal je fiets in de Rue de Bourgogne. Een prachtig voetgangersstraatje waarlangs je zo het centrum in loopt.
Gerd, 15-4-2015
Bezoek aan Parc Floral, kastelen van de Loire. Fietsen langs het Kanaal van de Loire. Orleans.
caroline de Wit, 13-8-2014
Wij zijn op de fiets naar Orleans geweest, naar een strand bij de Loire en het zwembad in Olivet, in de omgeving is nog veel meer te zien.

Gu, 26-6-2014
Le clerc supermarkt in de buurt. Orleans is leuk om te bezoeken. Veel winkels en een schone stad. Bouwwerkzaamheden zijn voorbij. Wij hebben gratis geparkeerd op 10 minuten lopen naar het centrum. Weet alleen niet meer hoe het daar heet.
oetsie61, 5-5-2014
Nederlandse stadswandeling Orleans, eten in Les Fagots in Orleans, ook helemaal geweldig. Fietsen aan de Loire, wijnroute rijden
Jelle, 21-7-2013
Gebruik de camping eens een keer niet alleen als tussencamping, maar blijf een dag langer. Op de camping kan je fietsen huren voor een vriendelijke prijs. Een mooie manier om eens Orléans te ontdekken.

Veerle, 17-7-2013
Ga niet op maandag op bezoek in Orleans. Alles is dan dicht (muv de kathedraal). Ook de meeste winkels zijn dan gesloten.
Van Nevel, 3-7-2013

Met kleine kinderen is het niet aangewezen daar veel plaatsen aan het water liggen (is wel heel mooi en rustig) en dit zonder afscherming;

We verbleven er 6 nachten en hebben er 250 km gefietst in de omgeving.

Burgers j., 6-5-2013
Goede uitgangsbasis om Orleans te bezoeken, pof als tussenstop naar zuidfrankrijk.
Verscheijden, 23-8-2012
Wij hebben Orleans geen bezoek gebracht, maar als we hier nog eens komen, gaan we dat zeker doen!