Camping Vallée de Lignac ***

8,8

112 reviews over Camping Vallée de Lignac in het Nederlands

Schitterende charmecamping

Mathieu, 22-8-2017

Kleine charmante boerderijcamping op het Franse platteland. Zeer charmant, alles netjes en goed verzorgd. Animatie voor de kinderen, leuk zwembadje en vriendelijke en betrokken eigenaren. Ligt alleen een beetje in de middle of nowhere, boodschappen doen is bijvoorbeeld een half uur rijden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie rustieke kindvriendelijke camping

Natasja de Groot, 18-8-2017

Mooie en goed onderhouden camping met lieve en warme Nederlandse eigenaren met passie voor hun vak! Heerlijke elke avond gegeten table 'd hotes , plat du jour of pizza. Daphne en haar zoon maken hier echt een feestje van! De website en communicatie vooraf zijn helemaal top. Alles was conform verwachting in een hele gemoedelijke sfeer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een paradijs voor de kids !

Sander, Katja en Lieke, 5-8-2017

Als aspirant kampeerders de gok gewaagd ! Met onze dochter van acht een verblijf geboekt van 15 dagen bij Marcel, Daphne en hun zoon Marijn in Lignac, Frankrijk. We hadden een volledig ingerichte vlondertent tot onze beschikking, met twee slaapcabines. Beide slaapcabines voorzien van twee tweepersoonsbedden + matrassen ( 140 x 200 ). In de tent geen stromend water of sanitair. Alle kampeerplekken, het sanitairgebouw ( incl wasmachine en invalidedouche ), het barretje en " petit restaurant " worden zeer netjes onderhouden. 's Morgens kun je broodjes / baguette / croissants halen vanaf acht uur en 's avonds heb je keuze uit oa een Plat du Jour, Table d'Hote, frietjes of pizza. Dit staat allemaal keurig vermeld op een weekrooster. Voor de kinderen is er een zwembad ( diepte 140 cm ), drie dikke Berg - skelters, een trampo, een speeltuin, allerlei beestjes, Max de hond .. en niet te vergeten uiteraard, heel veel kinderen ! Wil je de kinderen echt een plezier, is dit een vette aanrader !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Erg leuke, rustige, gezellige camping

Harmen Blijleven, 1-8-2017

Kinderen kunnen zich prima vermaken op de skelters, in de speeltuin of in het zwembad. De safaritenten zijn in goede staat en de plaatsen zijn erg ruim.

Op het terras is het erg gezellig om te eten en om s'avonds wat te drinken.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Leuke kindvriendelijke camping

Inge Coomans, 10-7-2017

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad op de camping. Gemoedelijke sfeer, leuk met kleine kinderen.

Relaxte camping

Marieke, 29-6-2017

De camping zelf ziet er pittoresk en vriendelijk uit, met mooie ruime plekken. Wij verbleven in een safaritent die van alle gemakken voorzien was (koelkast, fijne bedden, voldoende stopcontacten, fijn meubilair). Wat ze op website "beloven" maken ze zeker waar! In het voor seizoen was de camping met voldoende gasten (gezinnen met jonge kindjes) gevuld wat ik als een dikke plus ervoer. Zeer relaxte en vriendelijke eigenaren.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

super camping

lisa, 17-1-2017

Heerlijke camping, zeer vriendelijke mensen.

Skeelers genoeg, klimrek, trampoline en natuurlijk veel natuur waar de kinderen heerlijk opzoek gaan naar verschillende dieren.

Zwembad zeer netjes en schoon.

diverse avonden mee gegeten en dat was echt goed!

aanrader voor gezinnen met kinderen tm 11 jaar die van rust, ruimte en natuur houden waar kinderen heerlijk kunnen rondrennen zonder dat er te veel geregeld is. Geen animatie aanwezig maar dat zoeken wij dan ook niet.

echt een top camping waar we best nog wel eens naar toe willen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke kleine camping echt een aanrader!

Familie Gouweleeuw, 4-9-2016

Een kleine camping, met Nederlandse eigenaren en vooral Nederlandse gasten. Een echte camping waar 's nachts de egels rond de tent lopen en konijnen in t wild rond huppelen over het terrein.

's avonds kan je patat bestellen of 1x in de week heerlijke pizza. Die je niet perse in t restaurant hoeft te eten, maar ook kan meenemen naar de tent. Table d'hote en plat du jour niet geprobeerd, maar erg goede verhalen over gehoord.

Zwembad niet heel groot, maar qua maat past t perfect bij de camping en hij is ook afgesloten met een kinderslot, dus je hoeft niet bang te zijn dat je kind er zomaar in springt. 1 groot veld waar alle tenten staan, dus lekker overzichtelijk. Autovrij dus geen auto's naast de tent maar op een parkeerplaats.

Lekkere warme douches (zonder muntjes!) en de kinderdoouche met aankleedkussen, toilet, douche en een beschikbaar kinderbadje is helemaal ideaal.

Kortom, alleen maar positieve dingen! We zeggen en doen het niet snel, maar dit zou een camping zijn om naartoe terug te gaan. Al is het maar voor een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

R. Rijnders, 4-9-2016

Geweldig leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen! Er worden leuke activiteiten georganiseerd, elke dag verse broodjes, 1 x per week gratis pannekoeken voor de kinderen en een campingwinkeltje met wat dagelijkse benodigdheden. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische vakantie!

Fam. Koek, 1-9-2016

De laatste twee weken van augustus hebben wij vakantie gehad in een bungalowtent op deze camping. Bungalowtent was groot, schoon, compleet en praktisch ingericht. Ideaal was de houten vlonder waar de tent op staat.

De plekken zijn allemaal ruim, de een wel iets meer in de schaduw dan de ander.

Wij stonden op het grote veld en daardoor een goed uitzicht op de speeltuin. Er staan ook drie safaritenten bij het zwembad en dan heb je de speeltuin niet in het zicht. Doordat de camping niet zo groot is, is het mooi overzichtelijk; ideaal voor als je jonge kinderen hebt. Het zwembad is misschien niet al te groot, maar prima om in af te koelen op de warme dagen. De kinderen kunnen zich met elkaar heerlijk vermaken. Er werden leuke kinderactiviteiten georganiseerd, zoals kinderdisco, pannenkoeken eten, knutselen, sport en spel en een wandeltochtje met de hond.

's avonds zijn we een aantal keer aangeschoven voor de plat du jour en de pizza-avond. Allemaal even lekker en fijn als je een keer niet wilt koken in de tent.

Aantal douches lijkt misschien weinig, maar dit viel in de praktijk gelukkig mee. Goed schoongehouden en goede douches (warm!). 's Avonds vanaf een uur of 9 is het rustig op de camping. In de nacht koelt het heerlijk af, dus een deken en dikke slaapzak voor jonge kinderen is aan te raden.

Dit was voor ons de eerste vakantie in het hoogseizoen. Dit heb je echter niet zo door omdat de camping klein is. Wij vonden dit erg fijn.

Kortom; twee weken heel erg genoten bij Marcel en Daphne!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vallée de Lignac in Lignac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vallée de Lignac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vallée de Lignac scoort een 8.77 uit 10 op basis van 112 reviews.