Camping Les Grands Pins ***

7,5

24 reviews over Camping Les Grands Pins in het Nederlands

Goede overnachtingscamping

No, 20-8-2017

Goede overnachtingscamping, ideaal voor je reis naar het zuiden, dichtbij afslag, sanitair prima, grote plekken, gratis WiFi, mooi zwembad. Hartelijke ontvangst bij de receptie. Restaurant is eenvoudig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topcamping om te overnachten

Middelkoop, 20-7-2017

Topcamping om te overnachten. Altijd plek en je hoeft niet te reserveren.

Wij overnachten hier al zeker 10 jaar! Lekkere broodjes bestellen voor de volgende da. Gratis wifi bij de receptie. Een heerlijke rustige camping en heel vlakbij de snelweg, geen verkeershinder. Sanitair in het nieuwe gedeelte is prima. Wij staan het liefst op het grote veld, wel voor de zekerheid een lang verlengsnoer meenemen. Hond kan ook lekker mee! Zeer vriendelijke ontvangst. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne overnachtingscamping met zwemgelegenheid

Love2camp, 26-6-2017

Les Grands Velles is een fijne overnachtingscamping. Wij zijn er al meerdere keren geweest op weg naar Spanje en weer op de terugweg. Het is echt heerlijk dat je na een lange autoreis even een duik kunt nemen. Het zwembad is rechttoe rechtaan, maar voldoet prima voor een nacht. De kinderen kunnen zich uitleven op een groot speelveld en in de (verouderde) speeltuin.

Les Grands Velles heeft wel een beetje gek sanitair. Dat is echt het grote nadeel van deze camping. Achter de receptie is een invalidendouche en -toilet waar je gebruik van kan maken. Verder zijn de andere sanitairgebouwen een beetje onduidelijk. Naast het zwembad zijn nog wel twee toiletten en ergens achter in de bomen is (geloof ik) ook nog een gebouwtje. De plaatsen hebben geen water. Op het veld waar wij stonden, staat alleen een kraantje dat heel hard water spuit. Maar toch… Dit vonden wij fijn:

- De vrouw die de camping beheert, is erg aardig

- De camping is niet duur

- Je kan ’s avonds (lekkere) broodjes bestellen voor de volgende ochtend

- Rondom de receptie is gratis wifi

- Er is een restaurant (zag er niet heel aantrekkelijk uit, al viel het terras mee) waar je nog wat kan eten

- De camping ligt vlakbij de snelweg

- Het is ’s avonds erg rustig op de camping

- Het is er ’s avonds zo donker dat je prachtig voor de tent naar de sterren kan staren

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima overnachtingscamping.

Roel-Jaco, 15-10-2016

Prima overnachtingscamping. Dicht bij de snelweg.

Groot grasveld, waar je je kampeermiddel neer kunt zetten.. Hoe en waar maakte niet uit

Wat weinig stroomvoorzieningspunten, lange verlengsnoeren zijn handig.

Er was, toen wij er waren (oktober), slechts 1 sanitairhuisje open.

dwz 3 wastafels, 2 douches en 2 wc's voor de aanwezige gasten.

Bovendien was het s'nachts erg donker ,om je weg naar dit sanitaigebouwtje te vinden.

Restaurant was gesloten. Gratis goede WiFi.

Gereisd met partner in oktober 2016

ONS GOED BEVALLEN.

Peter en Anneke, 18-9-2016

Man (64) en vrouw (62) – Buscamper (Peugeot Boxer) – Periode 5 – 8 sep 2016. 10 Ampère. Sanizuil. Warm water voor de vaat. Sanitairgebouw, nabij sanizuil, netjes en schoon. Douche drukknop tevens mengkraan. Terrein vlak met zon / schaduw plekken. Ons goed bevallen. Supermarkt in Chateauroux. Enkele wandelroutes in omgeving. 5 Autominuten van rijksweg, die we ’s-nachts niet hoorden en overdag geen hinderlijk geluid.
Gereisd met partner in september 2016

Nostalgie

Jack, 28-6-2016

Een driesterrencamping maar we vragen ons af waarom. Na de overigens onovertroffen ontvangst door de eigenaresse (wat een geweldig leuke vrouw) een plekje gezocht. De plekken zijn bijna even groot als de camping want het is erg rustig. Jammer genoeg wel dag en nacht het geruis van de snelweg die iets verder loopt. Helaas is een gedeelte van de camping afgezet vanwege de overvloedige regenval. Dit telt mogelijk wel mee aan deze beoordeling. Twee toiletgelegenheden op het terrein, één bij het zwembad, de andere aan de andere kant van het terrein, zeker 350 meter lopen. Voor ik er ben hoef ik niet meer. Ik ben niet superkritisch maar dit is echt te kort. Douches, er zijn er twee, bij de verst gelegen toiletten. Die in het bos zijn allemaal gesloten maar te ver. Op het grote veld is 1 watertappunt en zijn de elektriciteitspunten erg verspreid. Vuilnisbakken zijn er wel maar een centrale plek met scheiding ontbreekt. Speeltoestellen, helaas het is niet veel. Eerlijk is eerlijk, wel een leuk en verzorgd zwembad. Verder is de Wifi gratis maar eigenlijk alleen bij de receptie te ontvangen. Er is wel een aparte ruimte voor. Voor ons idee is deze camping een beetje stil blijven staan in de tijd. Wel charmant en voor de mensen die een nostalgisch plekje zoeken is het een fijne plek, stel je iets hogere eisen dan moet je doorrijden.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige ruime overnachtings camping

Lougies, 27-6-2016

Hele ruime camping met schone en goed onderhouden toiletgebouw.Dicht bij de A20 afslag 14.En restaurant.
Gereisd met partner in april 2016

prima doorreiscamping

Reinier de Man, 24-2-2016

Ruim opgezet. Mooi en rustig gelegen. Je kunt tussen de bomen gaan staan of langs/op een veld. Sanitair gedateerd en niet overbemeten, maar schoon. Bestelde broodjes voor de volgende ochtend zijn er al vroeg. Restaurant op camping serveert 'eenvoudige kost'. McD in Chateauroux op 10 minuten. Zwembad (bak in grond) is schoon en lekker na een warme dag in de auto. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen nog geen EUR 30 betaald.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ideale doorreis camping

Erwin, 31-12-2015

Onderweg richting de Dordogne gestopt op deze camping. Ideale camping met een top zwembad. Keuze uit plaatsen in het bos of op een groot veld. Veel watertappunten. Sanitair was gedateerd maar wel schoon.

Vriendelijke dame bij de receptie. 's morgens warme verse broodjes op bestelling !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping voor de tussenstop

Siegfried Huijgen, 22-7-2015

Prima camping om, onderweg naar bijvoorbeeld de Dordogne, te stoppen voor de nacht. Heel vriendelijke eigenaresse die de moeite neemt Engels te spreken. Voldoende ruime plekken. Klein zwembadje, heerlijk om na 10 uur rijden in af te koelen. Restaurant is niet bijzonder, maar een azijnzeikerd die hier een probleem maakt. We zouden hier niet onze hele vakantie vieren, want daarvoor is het er wat weinig sfeer, maar voor een overnachting; prima!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grands Pins in Les Maisons Neuves (Indre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grands Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Grands Pins scoort een 7.53 uit 10 op basis van 24 reviews.