1 review over Hotel Oree des Chenes in het Nederlands

Super locatie. Vriendelijk personeel

ak, 9-8-2016

Prachtige locatie. Mooi hotel maar leeft nog op zijn oude engelse glorie tijd.

Echt potentie ten top maar heeft net een update nodig om zijn klasse waar te blijven maken.

Superior kamer is leuk en netjes en heeft alle faciliteiten die je wenst. Badkamer met bad heeft een douche functie maar geen scherm of gordijn niet echt handig. Onze badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Maar dat was wel het enige wat ik kon verzinnen als gebrek.

Wifi is goed te noemen en "gratis ".

Restaurant valt onder culinaire catagorie en moet je doorheen kunnen kijken. Prijzen zijn net boven gemiddeld maar maakte de kok en bediening ook wel waar.

Je hebt geen echte bar of lounge waar wat gedronken kan worden. Bar is open tijdens restaurant tijden.

Al met al vonden wij het zeker een aanrader. Als ze wellicht met de tijd mee gaan binnenkort is dit zeker een plek waar ik later van zou denken daar ga ik weer eens kijken hoe het nu is.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oree des Chenes in La Ferté-Saint-Aubin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oree des Chenes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oree des Chenes scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.