Bed and Breakfast La Couture

Bed and Breakfast La Couture
La Couture

1 review over Bed and Breakfast La Couture in het Nederlands

Een geweldige chambre d'hote!

paula, 10-2-2010

Een geweldige chambre d'hote nabij Chinon in het mooie Loiregebied . Een geweldige chambre d'hote nabij Chinon in het mooie Loiregebied waar wij toevallig en passant terecht kwamen. De gastvrije eigenaars Rufus & Lesley zijn van origine Engels, maar goed 'ingeburgerd' wat betreft de table d'hote. Wat hebben wij copius en lekker gegeten en gedronken! Dacht dat dat alleen in de Bourgogne kon. Prachtig huis.., mooie natuur, er is een groot zwembad in aanbouw dat in juni klaar is. Wij gaan er dan zeker heen, ik heb al gereserveerd voor de eerste duik!

Paula

Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Couture in Huismes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Couture zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Couture scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.