Camping Touristique de Gien ***

Camping Touristique de Gien
Touristique de Gien
8,5

43 reviews over Camping Touristique de Gien in het Nederlands

verblijf in een mobil home

Albert de Wit, 13-8-2017

Heel fijn verblijf in een heel mooi mobil home met voldoende ruimte.
Gereisd anders in augustus 2017

Caroline HOOGENDOORN, 13-8-2017

Prima camping. Ruime plekken. Sanitair simpel maar schoon. Zwembad is wat aan de kleine kant. Vlakbij de rivier. Wij hebben er een prima week gehad
Gereisd anders in augustus 2017

Fijne plek als vertrekpunt voor leuke tochten.

Albert de Wit, 9-8-2017

Dat het een komen en gaan van vakantiegangers is. Overdag best wel drukte, maar s' avonds erg rustig. Mooie mobil homes en niet alleen van zaterdag tot zaterdag te huren, maar per willekeurige dag en per aantal dagen. Jammer dat er op de camping geen vers brood te verkrijgen was,maar de winkel om de hoek bood uitkomst. De camping ligt recht tegenover het leuke plaatsje Gien en prima om dit als wandeling te bekijken. Erg veel mogelijkheden om te overnachten.Van pipo wagen tot boomhut. Goede voorzieningen voor fietsers. Vriendelijk personeel en goed onderhoud van sanitair ook al maakten wij er geen gebruik van. Ik zag in ieder geval de schoonmaakploeg geregeld over het terrein rijden. Veel nationaliteiten op de camping en een gezellig restaurantje. Zwembad niet al te groot en zwemmen in de Loire is niet echt aan te bevelen. Stroomafwaarts en stroomopwaarts twee kerncentrales binnen de 20 kilometer, jammer. Vanuit deze plek leuke fietstochten met fraaie kastelen om te bezichtigen, gelukkig zonder rondleidingen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Super camping op een super plek!!

Wendy, 6-6-2017

Het was voor ons de eerste keer dat we met onze eigen caravan op pad zijn geweest. Uiteindelijk zijn wij ruim een week op deze camping geweest. Het was heerlijk weer dus verder naar beneden hoefde we niet.

Op de camping was het sanitair iets wat gedateerd, maar voor ons was het prima. Alles werd iedere ochtend netjes schoongemaakt.

Op de camping is een zwembad aanwezig met grote rubbere rand (zodiac) de kinderen vonden het prachtig om over de rand heen te glijden of te springen.

Vers brood kun je bestellen bij de receptie en net buiten de camping de volgende dag ophalen bij een biologische winkel.

Aan de overkant van het water is een supermarkt waar je evt op de fiets ook vers brood kunt halen. Je moet dan wel over een vrij smalle en zeer drukke brug. Met kleine kinderen af te raden.

Wij komen hier zeker nog is terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Meer kunt u zich niet wensen.

Aryaen, 25-5-2017

Prachtig gelegen camping direct aan de Loire met mooie standplaatsen voor elk wat wils.

Hier is echt alles aanwezig wat men zich maar wensen kan: van de eenvoudige dingen zoals toiletpapier, zeep en handdoek automaat in het sanitair, tot de luxe zaken zoals een mooi verwarmd zwembad, verwarmd sanitair kinderspeelplaatsen, restaurant en winkels in de directe omgeving. De camping grenst aan een breed zandstrand van 2 à 300 meter breed en 1 km lang. Kinderen kunnen ook hier naar hartenlust veilig spelen en wanen zich in een supergrote zandbak. Het uitzicht wordt bepaald door de pittoreske stad Gien aan de overzijde van de rivier compleet met kasteel, kerk en middeleeuwse boogbrug die met 12 bogen de brede Loire overspant.

Gereisd met partner in mei 2017

Redelijk

Bouwers, 8-1-2017

Wij hadden wat problemen met de receptie bij de start. Zij hadden lunch, maar mochten alvast een plekje uitzoeken. Ze hebben speciaal trekkersplekken. Deze waren praktisch leeg, maar zonder stroom mochten we daar wel staan. Na installatie deze plek gemeld en toen werden we toch verzocht de boel te verplaatsen. Met een jong gezin niet relaxed en na een gesprek met de beheerder ook wel opgelost, maar een valse start.

Verder prima gehad. Mooi weer, lekker de rivier om in te poedelen en een lekker zwembad.

Sanitair was vaak niet schoon en niet vaak genoeg gereinigd voor toch een redelijk prijzige camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Tegenvallende camping, geen tweede keer

gertenmirna, 12-10-2016

Het sanitair was zeer matig, maar het zwembad was goed en schoon.

De prijs voor de camping is veel te hoog voor wat ze bieden.

Daouda VAN NES, 30-8-2016

Er is te weinig verlichting op de camping. Sanitair mag vaker schoon gemaakt worden.
Gereisd anders in augustus 2016

Prima camping!

A.t.w BERGEVOET, 27-8-2016

Prima camping aan de Loire met aan de overkant Gien. Ruime kampeerplaats en schoon sanitaire. Zeker aan te bevelen.
Gereisd anders in augustus 2016

De veiligheid op de camping is niet verzekerd!

L.P.M. Niessen, 24-7-2016

In de nacht van 30/31 mei 2016 zijn wij op deze camping beroofd. Samen met 6 andere caravan kampeerders zijn wij die nacht in onze caravan met gas bedwelmd waarna caravan en auto zijn leeggehaald. Op zich iets waar de campingeigenaar weinig aan kon doen. Echter het was wel bekend dat oost Europese bendes, campings langs de Loire al hadden bezocht. De camping eigenaar had ons hiervoor kunnen waarschuwen. Ook na de beroving geen enkele opvang (kopje koffie of gesprek) vanuit de camping beheerder. Los van héél veel schade een erg povere behandeling op deze camping.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Touristique de Gien in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Touristique de Gien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Touristique de Gien scoort een 8.5 uit 10 op basis van 262 reviews.