Camping Le Bois Girault ***

Camping Le Bois Girault
Le Bois Girault
7,4

50 reviews over Camping Le Bois Girault in het Nederlands

Te gekke eigenaars, medekampeerders, omgeving.

Hetty en Joep., 3-10-2017

Zoek je een vier- of meer sterrencamping? Dan moet je niet hier zijn, tenminste niet volgens de normale beoordelingsformule. Zou er echter een gemoedelijk/gezelligheidsformule zijn, dan is dit een 10 sterrencamping.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Maria en Henk, 25-9-2017

Hebben de fiets tiendaagse gedaan en ondanks het slechte weer hebben we genoten van de mooie routes en de geweldige sfeer,Dank aan Marieke en Sam.
Gereisd met partner in september 2017

Super

Goedhart, 23-8-2017

Fantastische camping, wij zouden een paar dagen blijven maar zijn drie weken blijven hangen, het was gewoon weer geweldig.

Nooit meer

Marit hartendorf, 21-8-2017

Komen hier nooit meer terug

Want als je kind van bijna 5 meter hoog uit de hooischuur valt is er niemand thuis.

Totaal geen medewerking van boer sam of marieke.ze wilde geen ambulance bellen zaten ze niet op te wachten uiteindelijk heeft me vriendin 112 gebeld.

Boer sam vond het allemaal wel meevallen.

Gat in der hoofd is geniet

En flinke snee schouderblad is gelijmd

Een gekneusde schouder

Een flinke hersenschudding.

1 nachtje is ziekenhuis gelegen ivm hersenschudding

Gelukkig de paal die er stond heeft het erge voorkomen.ze heeft mega geluk gehad.

En ik weet het is mij verantwoording dat ze in de hooischuur zat,maar ik denk dat boer sam zeker ook een verantwoording heb.

Vind het al erg als je zo grote camping beheert dat niemand ehbo heeft.

Een boerencamping met 400 kampeerplekken en lid van svr vind ik erg veel voor een boerencamping

En dan ga je je ook bedenken wat daar allemaal mag niks is te gek.

Maar dat kinderen alle leeftijden drank kunnen halen gaat mij iets te ver.ook een stukje verantwoording van ouders.

Maar als je je kind 3 euro geef voor een ijsje kunnen ze al bier halen 75cent een flesje bier.ik vind dat een kwalijke zaak.

1x nooit meer

Super fijne camping.

Elke, 11-8-2017

Er werd veel georganiseerd, gezelligheid staat voorop. Voor kids vanaf 16 jaar is er een eigen schuur beschikbaar om elkaar te ontmoeten.

Inez Poort, 21-7-2017

Geweldige camping, met name voor kids (willen elk jaar weer terug ( nu 16 en 6 jaar oud), alles kan, niks hoeft, ontspannen, super leuke mensen, goede doel etc.

Dit jaar weer Bois Girault!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Alles kan en alles mag, genieten!

J.Kiel, 5-9-2016

Wanneer je op deze camping de dam op komt, denk je, o mijn god, waar ben ik nu terecht gekomen? Eenmaal je caravan neergezet, een drankje op zijn Frans gedronken, dan wil je hier nooit meer weg!

Zo'n vrijheid en gezelligheid. Schoon sanitair, ruime plaatsen, overal gratis WiFi, goed beveiligd zwembad en de eigenaren zijn helemaal top! Niks is hun teveel, alles kan en mag, alles in goed vertrouwen, voor kinderen een Eldorado! Waar mag je gratis paardrijden, pony rijden...waar heb je een eigen honk waar hè met je leeftijdsgenoten kan doen wat je wilt...precies, bij Sam en Marieke op de boerencamping. Elke middag rond vijf uur gezellig zitten aan de lange tafels rond het erf, drankjes kosten weinig,luisteren naar de prachtige anekdotes van boer Sam. Aanschuiven bij de 'all you can and drink' bbq met groot kampvuur of het luxe 5 gangen diner in het provisorisch restaurant du Soleil. De mozaïek workshops onder leiding van Marieke. En de geweldige fiets10daagsen die er uit gezet worden, vijf keer in het seizoen, met bijhorend excursies zoals een wijnproeverij, een kasteelbezoek, de porseleinfabriek....niks hoeft, je fietst gewoon mee, prachtige routes langs de Loire. Eenmaal bij Sam en Marieke geweest.....je bent verknocht!

Minpuntje.....toiletpapier neem je zelf onder je arm mee!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne camping

Hannah, 27-8-2016

Wij zijn een week op deze camping geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Een echte boerderijcamping met veel (loslopende) dieren, waardoor wij regelmatig een pony of ezel voor onze accommodatie hadden. Erg leuk voor onze kleine. Wij vinden de informele en gezellige sfeer op de camping erg prettig en de familie wil veel voor je doen als je iets nodig hebt.

De inrichting van de camping is eenvoudig en de boerderij is oud en rommelig. Maar wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Franse slag kamperen

Margriet Duivenvoorde, 25-6-2016

We zijn 4 dgn op deze camping geweest. Vanwege het slechte weer zijn we verdergetrokken anders waren we langer gebleven. Er zijn weinig regels wat wij heel prettig vinden, lekker vuurtje stoken voor je caravan, scharrelen op de camping en de gebouwen

Lekker kletsen met boer Sam, een man met een groot hart. Ontvangst is hartelijk en alles is heel relaxed. Sanitair is oud en schoon. Gemiddelde leeftijd in juni is 70+. Tussen 5-7 borrelen met de grijze golf die zich prima vermaakt. Gezellig!

Gereisd met partner in juni 2016

Bois Girault

Alie Huzen, 30-4-2016

Gezellig we staan weer bij Sam en Marieke. Altijd goed voor een geweldige vakantie.

De plaatsen, de ontvangst wij komen hier tot rust.

Wij komen hier al 10 jaar in het voorjaar en najaar voor een aantal weken. Op weg naar het zuiden.

Het is een boerencamping nog volop in bedrijf. Wil je meehelpen kan dat. Fietsen kan je hier prima. Marieke verzorgd de Fietsroutes voor km fietsplezier.

Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Girault in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Girault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois Girault scoort een 7.36 uit 10 op basis van 50 reviews.