7,3

46 reviews over Camping Le Bois Girault in het Nederlands

Super fijne camping.

Elke, 11-8-2017

Er werd veel georganiseerd, gezelligheid staat voorop. Voor kids vanaf 16 jaar is er een eigen schuur beschikbaar om elkaar te ontmoeten.
Gereisd familie in juli 2017

Inez Poort, 21-7-2017

Geweldige camping, met name voor kids (willen elk jaar weer terug ( nu 16 en 6 jaar oud), alles kan, niks hoeft, ontspannen, super leuke mensen, goede doel etc.

Dit jaar weer Bois Girault!

Gereisd familie in juli 2016

Alles kan en alles mag, genieten!

J.Kiel, 5-9-2016

Wanneer je op deze camping de dam op komt, denk je, o mijn god, waar ben ik nu terecht gekomen? Eenmaal je caravan neergezet, een drankje op zijn Frans gedronken, dan wil je hier nooit meer weg!

Zo'n vrijheid en gezelligheid. Schoon sanitair, ruime plaatsen, overal gratis WiFi, goed beveiligd zwembad en de eigenaren zijn helemaal top! Niks is hun teveel, alles kan en mag, alles in goed vertrouwen, voor kinderen een Eldorado! Waar mag je gratis paardrijden, pony rijden...waar heb je een eigen honk waar hè met je leeftijdsgenoten kan doen wat je wilt...precies, bij Sam en Marieke op de boerencamping. Elke middag rond vijf uur gezellig zitten aan de lange tafels rond het erf, drankjes kosten weinig,luisteren naar de prachtige anekdotes van boer Sam. Aanschuiven bij de 'all you can and drink' bbq met groot kampvuur of het luxe 5 gangen diner in het provisorisch restaurant du Soleil. De mozaïek workshops onder leiding van Marieke. En de geweldige fiets10daagsen die er uit gezet worden, vijf keer in het seizoen, met bijhorend excursies zoals een wijnproeverij, een kasteelbezoek, de porseleinfabriek....niks hoeft, je fietst gewoon mee, prachtige routes langs de Loire. Eenmaal bij Sam en Marieke geweest.....je bent verknocht!

Minpuntje.....toiletpapier neem je zelf onder je arm mee!

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne camping

Hannah, 27-8-2016

Wij zijn een week op deze camping geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. Een echte boerderijcamping met veel (loslopende) dieren, waardoor wij regelmatig een pony of ezel voor onze accommodatie hadden. Erg leuk voor onze kleine. Wij vinden de informele en gezellige sfeer op de camping erg prettig en de familie wil veel voor je doen als je iets nodig hebt.

De inrichting van de camping is eenvoudig en de boerderij is oud en rommelig. Maar wij hebben genoten!

Gereisd familie in augustus 2016

Franse slag kamperen

Margriet Duivenvoorde, 25-6-2016

We zijn 4 dgn op deze camping geweest. Vanwege het slechte weer zijn we verdergetrokken anders waren we langer gebleven. Er zijn weinig regels wat wij heel prettig vinden, lekker vuurtje stoken voor je caravan, scharrelen op de camping en de gebouwen

Lekker kletsen met boer Sam, een man met een groot hart. Ontvangst is hartelijk en alles is heel relaxed. Sanitair is oud en schoon. Gemiddelde leeftijd in juni is 70+. Tussen 5-7 borrelen met de grijze golf die zich prima vermaakt. Gezellig!

Gereisd met partner in juni 2016

Bois Girault

Alie Huzen, 30-4-2016

Gezellig we staan weer bij Sam en Marieke. Altijd goed voor een geweldige vakantie.

De plaatsen, de ontvangst wij komen hier tot rust.

Wij komen hier al 10 jaar in het voorjaar en najaar voor een aantal weken. Op weg naar het zuiden.

Het is een boerencamping nog volop in bedrijf. Wil je meehelpen kan dat. Fietsen kan je hier prima. Marieke verzorgd de Fietsroutes voor km fietsplezier.

Gereisd met partner in april 2016

Kinderen hebben het fantastisch, dus ouders ook!

Leermakers, 17-4-2016

* Kindervermaak met leuke gezellige spellen zoals: spooktocht, muziekshow, kermis.

* Voor kleine prijsjes bier, wijn, ijsjes op het zonnige terras.

* Mogelijkheden op de camping betreft eten op bepaalde avonden. Handig om een keer de friet & pizza avond mee te pikken. Of juist een keer luxer eten door voor +\_ 20 euro aan te schuiven bij het "restaurant" avondje.

* Sanitair recht toe techt aan, geen probleem wanneer je geen luxe nodig hebt.

* Wanneer je gezeldschap van andere Nederlandse camping gasten wil hebben met leven in de brouwerij, moet je hier zijn.

* Een grote plus!: je mag een prive vuurtje voor je tent maken. Of samen een groter vuur maken per veldje.

* Kinderen vermaken zich hier prima omdat er veel kan en mag. Niets leukers dan samen ravotten.

* Voor 1 week goed vertoeven: dagje op de camping zelf, dagje kanovaren, dagje parijs, een dagje aan een mooie waterplas (30 min afstand), 1 dagje aan de rivier zitten.

Gereisd familie in juli 2015

Vreselijk nooit weer

Trudy, 26-8-2015

Wat jammer het had zo mooi kunnen zijn.

Ondanks de hartelijke ontvangst een erge tegenvaller, wat een bende alles op instorten niets onderhouden of netjes het ligt bezaaid met bergen afval dit hebben we nog nooit eerder meegemaakt! de verhuur caravans,...De voortenten zijn zo oud dat ze helemaal vergaan en gescheurd zijn, ik wil niet weten hoe het er van binnen uitziet brrrr, gelukkig hadden wij onze eigen frisse caravan en konden gelukkig heel snel weer weg gaan van deze camping.

Dit mag zich echt geen camping noemen ik begrijp niet wie hier controle op uitoefend?

De mensen zijn echt wel gastvrij en inderdaad alles kan en mag s'middags een borrel en doordat de prijzen hiervan zo laag liggen wordt er overvloedig gedronken, alles wat ze verdienen komt ten bate van Afrika echt bijzonder maar toch.....knap eerst je eigen zooi eens op! nodig volgend jaar eens wat mensen uit desnoods een schoolklas voor groenonderhoud en knap de hele camping en alle gebouwen eens op en ruim vooral eens op!

Gereisd familie in augustus 2015

Vreselijk en nooit meer!!!!

Mart, 23-8-2015

We dachten op een SVR-camping met 100 campingplaatsen te komen. Het waren er wel 500.

Vreselijk, wat een zooi. Vies sanitair. Na een nacht zijn we gevlucht naar een andere camping.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke Franse camping

saskia, 17-8-2015

De camping is uitermate geschikt voor mensen die voor weinig geld, een bijzondere vakantie willen.

Ja het sanitair is oud en niet altijd schoon, maar daar zijn we zelf verantwoordelijk voor.

Mijn kinderen willen Niets anders meer. Met en voor elkaar, daar draait het hier om.

Marieke en Sam zijn geweldig. Ook Samuelle, Se m en Mattieu helpen mee.

- kermis

- kwalleballe

- karaoke

- hooischuur

- helpen bij de kalkoenen

- paarden, ezels

- shows

- enz......

Alles met hulp van de gasten.

Top!

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bois Girault in Gien (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bois Girault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Bois Girault scoort een 7.27 uit 10 op basis van 46 reviews.