8,4

35 reviews over Camping Ambiance in het Nederlands

Overzichtelijke, ruime, rustige gezinscamping.

Fam. Muller, 6-9-2016

De safaritent was zeer ruim, comfortabel en volledig ingericht. De plekken zijn enorm groot en vanaf elke plek heb je goed overzicht over de speelplekken.

Ondanks de frisse nachten hebben we het niet koud gehad dankzij de geweldig warme (dek-)bedden.

De kinderen (1 en ruim 2) hebben zich uitstekend vermaakt. De trampolines, schommel, glijbaan, zandbak, beek en zwembad waren meer dan genoeg vermaak.

Het sanitair is eenvoudig. We hebben nooit koude douches gehad of lang hoeven wachten.

Ook de receptie/winkeltje is klein maar compleet. Zeer hulpvaardige eigenaar.

Het enige wat wij misten was een cafeetje op loopafstand. In de dichtstbijzijnde stadjes konden we ons overigens prima vermaken. Mogelijkheden genoeg voor boodschappen en hapje/drankje.

Gereisd familie in augustus 2016

saaie omgeving

verhaaren, 16-8-2016

Kleine camping, bij klein riviertje, ver van veel voorzieningen vandaan. Dat was erg jammer. Voor kinderen fijne camping, met schommels, trampoline é.d. Franse bakker komt op de camping. Eigenaar in eerste instantie vooral met geld bezig, later ontdooide hij wat. Week was voldoende.
Gereisd familie in augustus 2016

Een heerlijke vakantie die aan al onze verwachting

Johan, 8-8-2016

Het is er rustig. Het is er schoon en verzorgd. Schitterend uitzicht.
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk tot rust gekomen

A. Meiners, 5-8-2016

Schoon, goede bedden, kleinschalig, veel kinderen van 0-10, fijne ruimte om de tent, lekker weer, zeer rustige omgeving, niet toeristisch, uitstekende plek om uit te rusten, lekkere verse broodjes van de bakker elke ochtend, lekkere douches, dito wcpapier, aanspreekbare en behulpzame eigenaren. Een aangename camping, no-nonsense en van veel gemakken voorzien. O ja, ook met vaak haperende wifi. Sommige mensen mopperden erover, andere vonden het een weldaad. Wij hebben er genoten.
Gereisd familie in juli 2016

Gemoedelijke sfeer

Steentje, 1-9-2015

In de laatste week van augustus geweest met 2 jonge kinderen (2 en 4). Wij hebben verbleven in een safaritent xxl. Ruim met 2 slaapcabines en voldoende plek om te zitten/ spelen. In de tent is een keukentje aanwezig met 4-pits kookstel, koelkast/ vriezer (geen wastafel). Je dient gebruik te maken van een sanitairgebouw voor douce en toilet. Deze is schoon met warm water.

Het is een rustige camping met in de achtertuin koeien, sfeervol en landelijk. De kinderen hebben zich vermaakt met speelmateriaal op het terrein. Het zwembad is verhoogd waarbij je met een trapje naar boven moet. Het water is vrij diep voor kleine kinderen. We hebben ze wel goed in de gaten moeten houden. Een avond is er een kampvuur. Een gemoedelijke kleine camping met relaxte eigenaren. In de directe omgeving is niet veel te beleven maar met de auto kan je leuke uitstapjes maken. De kinderen vermaakte zich op de camping prima dus wij zijn weinig weg geweest. friet was lekker. Prima vakantie!

Gereisd familie in augustus 2015

Ontspannen kleine camping

Desiree, 23-8-2015

Een mooi gelegen camping met alleen huuraccommodatie. Wij verbleven in een chalet met eigen sanitair. Chalet was uitstekend. Goed ingericht en prima voor ons gezin. Een fijn overdekte veranda en naast het huis een grote ruimte om ook te zitten. Camping had leuke speelgelegenheden, de beek was leuk om in te spelen en een dam te maken.

Het zwembad is verhoogd en diep voor kleine kinderen. Dat was jammer. Een pierenbadje was top geweest.

De te bestellen pizza's en friet was heerlijk en de bakker had lekker brood. Op een site waren activiteiten te vinden per dag. Het meer met strandjes in Eguzon waren erg fijn, zeker met wat kleine kinderen.

Wel een auto nodig voor het meer en boodschappen doen.

Prima plek, een aanrader voor wie ook niet te ver wil rijden.

Gereisd familie in augustus 2015

Kids genieten dus ouders ook!

Patricia, 13-8-2015

Bij aankomst bleek de camping kleiner dan gedacht maar daardoor niet minder leuk. Juist heel overzichtelijk en prettig om je kinderen (6 en 8 jaar) te kunnen zien als ze op de trampoline staan of gaan kijken bij hun nieuwe vriendjes die aan het vissen zijn in de beek. Wij verbleven in een houten chalet met de luxe van eigen (goed) sanitair maar dit neemt het leuke van het campingleven zeker niet weg. Het zwembad was weliswaar erg koud maar kinderen hebben daar (blijkbaar) minder last van. Iedere ochtend (muv maandag) was het feest als het bakkersbusje het terrein op kwam met verse croissants en stokbrood. Ambiance ligt in een mooi groen gebied, een beetje in 'the middle of nowhere' waar je wel echt een auto nodig hebt om iets te ondernemen of boodschappen te doen. Eigenaar Hans vertelt je graag over activiteiten in de buurt die bij jouw gezin passen. Aanraders zijn bijvoorbeeld Fort Sarzay, natuurpark des Parelles en het meer van Eguzon.
Gereisd familie in juli 2015

Heerlijk ontspannen en bijkomen

BMD, 26-7-2015

Ambiance is een kleinschalige camping. De 15 accommodaties variëren van safaritenten, tot bungalowtenten en 2 houten huisjes. Alle rust dus om lekker bij te komen. Wij hebben 2 weken in een safaritent verbleven met onze dochter van 10. Zij vermaakte zich prima met 1 van de 2 trampolines, het zwembad of het riviertje wat langs de camping stroomt. Veel kinderen in de leeftijden 0 tot 12. Zelfs 2 jongens van 14 en 15 vermaakten zich prima. De sfeer is ontspannen en gemoedelijk. Niets moet. Er ontstonden spontaan activiteiten maar als je echt vermaakt wilt worden en van reuring houdt, dan moet je hier echter niet zijn.

Hans en Eva hebben van Ambiance een heerlijke plek gemaakt. De toiletgebouwen zijn prima. Niet super modern, maar schoon. WiFi op bepaalde tijden werkt snel. In het campingwinkeltje kun je wat basics kopen. Je kunt frites en pizza bestellen en die wordt bij de tent bezorgd. In de omgeving genoeg te doen, maar daar heb je wel de auto voor nodig. Wij hebben genoten!

Gereisd familie in juli 2015

Heerlijke vakantie

A.M. Hofman, 5-1-2015

Je kunt hier van een fijne rustige vakantie genieten als je jezelf bezig kunt houden. Wandelmogelijkheden en kastelen genoeg in de omgeving. Ontvangst is vriendelijk (Nederlands echtpaar) en alles is netjes onderhouden. Tenten zijn werkelijk fantastisch (zelfs voor mensen die eigenlijk helemaal niet zulke kampeerders zijn) en heel compleet.
Gereisd familie in juli 2014

Een aanrader

Lars, 30-12-2014

Het is een kleine camping met een prettige sfeer, ruime schaduwrijke plekken en een vriendelijke nederlandse eigenaar. Je zit midden in de natuur, er komen egeltjes voorbijgelopen, krekels, zwaluwen, groene specht, buizerds en 's nachts hoor je de uilen. Schitterend.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ambiance in Crozon-sur-Vauvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ambiance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ambiance scoort een 8.35 uit 10 op basis van 35 reviews.