Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere

Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere
Domaine de la Rabouillere

1 review over Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere in het Nederlands

Supermooie gites/B&B in een hele mooie streek

Mark-73, 4-2-2011

Op doorreis naar het zuiden hebben we in deze schitterende B&B /Gites overnacht. Het ligt in het hart van de Loire-vallei en centraal voor een bezoek aan de bekende kastelen. De kamers zijn onderdeel van het authentieke vakwerkhuis. De gites staat daar vlakbij. Het ligt op een groot bebost terrein met een kleine speeltuin. Met ons gezin verbleven we in de gites. Eventueel kan je daar zelf koken. 's Ochtends werd het prima ontbijt in de gites gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere in Contres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de la Rabouillere scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.