Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault

Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault
Chateau de la Roche Berthault
8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault in het Nederlands

Leuke plek, moeizaam verblijf

hein.wiegmans, 12-11-2013

In juni 2013 een week met een groep geweest. Hadden het hele chateau en de twee gites. De eigenaren hadden niet aangegeven dat honden niet welkom zijn; stond ook niet op de website. Dat gaf dus ernstige problemen. Onze hond mocht niet bij ons op de kamer in het chateau. Hij heeft moeten bivakkeren in een gite en de laatste nacht in de auto. In juli weer een week geweest met de kinderen en kleinkinderen. Hadden de twee gites. Tot onze verbazing zagen wij op de laatste dag dat een stel met hond werd toegelaten in het chateau. Het schoonmaakonderhoud laat te wensen over. Over de hele week kregen wij maar één keer schone handdoeken (in het chateau). Nam je in de avond om 22.00 een douche dan was het warme water afgesloten. Er was een constante controle op het laten branden van buitenlampjes van de gites. Het ontbijt was zeer sober. Het zwembad ket "rusttijden". Bij 34 graden werden wij er om 13.00u uitgezet. Goedwillende eigenaren; ook wel charmant maar nog niet toegerust voor dit vak.
Gereisd met vrienden in juni 2013

fantatstische plek om je vakantie mee te beginnen

lonneke, 21-9-2013

al voor de tweede keer afgelopen zomer La Roche Berthault bezocht. EEn prachtig kasteel met mooie tuin en voor de kinderen ene spannend bos. Waar je heerlijk kan dwalen, dierensporen zoeken en takken verzamelen. Daarnaast een heel fijn zwembad! met goede ligstoelen eromheen. Mevrouw kan heerlijk koken, weten we nog van een paar jaar geleden maar daar is zij (helaas, maar begrijpelijk) mee gestopt. Ontbijt is lekker. De kamers zijn heel mooi authentiek ingericht. Enige aandachtspuntje dat ik kan verzinnen....de plastic hoezen om de matrassen maken het slapen wat benauwd. Wij komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault in Ciran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chateau de la Roche Berthault scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.