Camping Les Cedres

Les Cedres

1 review over Camping Les Cedres in het Nederlands

Kleine kneuterige camping

bethmabe01, 21-6-2013

Camping Les Cèdres te Chouzy sur Cisse.

Het is een kleine municipal camping op de binnenplaats van het voormalige Châteaux. Een kleine kneuterige camping die je alleen in Frankrijk kan treffen. We werden met open armen ontvangen, niet vreemd omdat we dan de enige gasten waren, prachtig. Een toiletgebouw met een retro binnenzijde, alles ouderwets oranje. Maar zeg eerlijk, waar vindt je een toiletgebouw waar een tafeltje staat met een bos bloemen. In de douches kun je je net draaien, maar dat mag de pret niet drukken. Eigenlijk is de € 18.40 per nacht aan de dure kant vergeleken bij andere ACSI-campings, maar we gunnen ze het, dit soort campings moet niet verdwijnen.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cedres in Chouzy-sur-Cisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cedres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cedres scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.