9,7

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Le Carroi Guerin in het Nederlands

Feels like home

Mo, 12-11-2012

Afgelopen juni mochten wij weer afreizen naar Chinon.

Het voelde echt weer als thuiskomen. Alle bedden mooi opgemaakt, een mooi bot voor onze viervoeter, drank & de snoeppotten waren gevuld:)

Echt een gastvrijheid die je zelden tegenkomt.

De boerderij was even smaakvol als ever & we voelden ons er meteen thuis. Openhaard aan & kaarsjes aan & genieten.

Alle luxe en voorzieningen zijn aanwezig & het zwembad is een paradijs voor de kids ( en de volwassenen:)) Ook het feit dat er fietsen staan is helemaal top. Heerlijk de omgeving verkennen of gewoon wandelen en fietsen & de stilte is echt een verademing.

De hoeve is groot, maar zo sfeervol, dat het niet groot aanvoelt. Een geborgen huis waar je zoals wij saampjes kunt verblijven, maar ook met meerdere gezinnen.

Kari & Bas wederom bedankt dat we heerlijk tot rust mochten komen in jullie paradijs!

Gereisd met partner in juni 2012

Heimwee

Monique van der Does, 11-12-2011

Een prachtige hoeve die met enorm veel liefde verbouwd en ingericht is. Een heerlijke plek om vakantie te vieren en je toch thuis te voelen.

Veel ruimte maar je voelt je door de geborgenheid in het huis zeker niet verloren. Wij verbleven er maar samen met onze hond, maar ook dan is de mega hoeve toch heel gezellig.

Echt een aanrader. Zo zou elk vakantiehuis haar bezoekers mogen omarmen. Een waar feest:)

Bas & Kari, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Ronald & Monique & Harley

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Carroi Guerin in Chinon (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Carroi Guerin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Carroi Guerin scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.