8,2

25 reviews over Camping Les Coteaux du Lac in het Nederlands

Heerlijke rustig in een mooie omgeving. Aanrader!

Ingrid, 1-8-2017

Rustige camping in een prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Goede uitvalsbasis om steden en kastelen te bezichtigen. Kleine winkel op de camping en in de directe omgeving helaas geen supermarkt. Brood kan besteld worden bij de eigenaren. Sanitair goed verzorgd alleen jammer dat de temperatuur van het water niet constant is. ( vaak erg lauw water zowel bij de douches als bij de afwas ) Echt een aanrader dus
Gereisd familie in juli 2017

Topcamping

Karpervisser, 21-8-2016

Leuke, kleinschalige camping. Schoon sanitair en redelijk ruime plekken. Zwembad niet groot, maar altijd genoeg ruimte voor aantal mensen en een bedje om op te liggen. Twee waterglijbanen naast het zwembad. Ook een nieuw multisportveldje. Voor ons jongens was vooral het vissen een feest, genoeg te vangen waaronder mooie grote karpers. En ze konden ook nog nachtvissen met een tentje aan het water. Gasten bestaan voornamelijk uit Fransen, Belgen en Nederlanders. Naast de camping strandje met restaurantje. Helaas waren we wat minder te spreken over het eten daar. Het restaurant aan de overkant van het meer niet uitgeprobeerd. Meer is leuk om er omheen te wandelen of hard te lopen. In de omgeving voldoende dingen te ondernemen. Wij waren blij verrast door deze camping, waar we op de bonnefooi terecht konden. Aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

Complete camping met mooie ligging aan de indrois

Sabine, 25-6-2016

Nette complete camping met vriendelijke eigenaar. Zeer schoon sanitair. Afwaswater niet erg warm.

Kampeerplekken langs de weg niet aan te bevelen. Niet veel verkeer, maar er wordt wel hard gereden.

Mooi zwembad.

Langs het meer/rivier kan je heerlijk (met de hond) lopen.

Gereisd met partner in mei 2016

Juli 2015

Bik, 9-8-2015

Leuke camping met prima sanitair. Eigenaren zijn vriendelijk maar spreken nauwelijks Engels. Het meer is mooi maar de zwemkleding rook naar afloop naar vis. Jammer want het ligt er mooi. Zwembad is ook prima. Je kunt via een intekenlijst pizza bestellen vanaf 19.00. Dan kun je per half uur inschrijven. De pizzabakker kan maar een bestelling per half uur aan.

Wij vonden de camping afgelegen. Het dorpje erbij heeft niets. De camping is omringd door graanvelden. Het op 14 km gelegen Loches is leuk en daar zit een grote supermarkt.

Wij zijn na een week vertrokken terwijl we voor 2 weken geboekt hadden.

Gereisd familie in juli 2015

Rustige camping in mooie omgeeving

Vakantiegangers, 4-8-2015

Goede chalet (28m2) met 2 slaapkamers met goede bedden. Ruime keuken met grote koelkast en vriezer. Wat hel handig was/ Kon eten, een veel ijsjes , kopen bij de groote supermarkt in Loches (25 min weg). Badkamer met goede wastafel en douche.

De camping is klein maar met goede voorzieningen voor de kinderen; zwembad, springkussen, tafeltennis enz. Goed onderhouden en netjes. De ligging aan het meer is erg mooi. Aan het meer is een goede zwemplek aangelegd met grote speeltoestellen in het water.

Gereisd familie in juli 2015

Geweldige plek! Super Camping!

Femke & Merijn, 3-9-2014

Wauw! Wat een heerlijke plek en een fijne camping. Wij hebben twee weken in een knusse chalet verbleven, die van alle gemakken voorzien is. Op loopafstand van een meer, dorpje 5 min rijden met kleine supermarkt en prachtig kasteel. Ook de pizza die je vooraf kan bestellen en wordt klaargemaakt door de camping eigenaren was heerlijk. De ligging van de chalets zijn mooi: veel privacy en zwembad groot genoeg met uitzicht op het zwemmeer. Conclusie: aanrader! Loire kastelen streek is een prachtige plek, met mogelijkheden om wijn te proeven in de kopen in de grotten van dit gebied.
Gereisd familie in augustus 2014

Ideale camping voor gezinnen met jongere kinderen

Maaike, 4-8-2014

Wij zochten een kleine camping, met een overzichtelijk zwembad, een meertje, en genoeg te doen in de omgeving. Nou, die hebben we gevonden! Erg prettige, schone camping, fijn chalet met prachtig uitzicht op het meertje, genoeg ruimte eromheen, onze jongens van 5 en 6 konden vrij hun gang gaan, er waren genoeg bezienswaardigheden in de omgeving. Het enige nadeel was het ontbreken van een leuk dorpje op loopafstand, en aangezien de camping op een redelijk verlaten plek ligt moet je echt even rijden voor je ergens bent. Maar algemeen: perfecte camping!
Gereisd familie in juli 2014

Mooie zeer ruime plekken

slvink58, 22-9-2013

Mooi gelegen camping aan meer. Goede plek om te vissen als je daar van houdt. Sanitair ziet er netjes, schoon en modern uit. Helaas duurt het lang voor je warm water hebt.

Zwembad op camping maar die was gesloten. Beheerder vriendelijk. Spreekt engels. Goed uitgangspunt om kastelen in de omgeving te bezoeken:

Chateau Chanenceau, ch. Montpoupon, ch. Montresor.

Montresor is dichtsbijzijnde plaatsje.

Wandelgelegenheid vanaf camping naar leegstaande molen en grotten die gebruikt werden voor champignonkweek.

Gereisd met partner in januari 2013

Kleine, rustige camping

loofhome, 1-9-2013

Wij verbleven 10 dagen in een houten chalet voor 4 personen. Het huisje is best ruim en voorzien van een overdekte veranda met tuinmeubilair. De keuken heeft slechts 2 elektrische pitten, maar wel een grote koelkast met apart vriesvak.Tussen de chalets is voldoende ruimte. Op de camping is voor kinderen van alles te doen (bijvoorbeeld skelteren (tegen betaling), trampoline spingen (gratis) en een zwembad). Het meer (waaraan de camping grenst) heeft een afgezet zwemgedeelte bij een klein zandstrandje (waar van 14.00 - 19.00 uur toezicht is). Ondanks de nabijheid het meer heb je geen last van muggen (overdag niet, maar ook niet 's avonds). De camping ligt centraal ten opzichte van een groot aantal kastelen (Amboise, Angers, Chambord, Loches en Chenonceaux).
Gereisd familie in augustus 2013

Lekker rustige camping

Gerlinde, 27-8-2012

Mooie camping, vlakbij een meer. Prima sanitair met temperatuurregeling op alle kranen en douches. Een luxe die wij nog niet eerder tegen zijn gekomen. Bij het meer is er een eetgelegenheid, wij hebben hier alleen geen gebruik van gemaakt, vandaar dat we het ook niet beoordeeld hebben.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coteaux du Lac in Chemille sur Indrois (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coteaux du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Coteaux du Lac scoort een 8.21 uit 10 op basis van 31 reviews.