Bed and Breakfast Le Colombier

8,2

3 reviews over Bed and Breakfast Le Colombier in het Nederlands

Zeer aangenaam ontvangen

Sander Peeters, 17-7-2013

Op onze tussenstop naar onze eindbestemming in de Dordogne zijn wij, man, vrouw en dochter van 4, zeer hartelijk ontvangen door Mevrouw Jambrun. Ik ben anders gewend van Fransen als je maar een klein woordje Frans spreekt.

Omdat het hek 's avonds dicht ging hebben we allen, met een volbepakte auto voor de deur, heerlijk geslapen. Ook al ligt het ´landgoedje´ midden in het centrum, het is er heerlijk rustig.

´s Ochtends een perfect ontbijtje in een antiek maar erg leuk entourage.

Ook onze dochter voelde zich helemaal thuis.

Kortom, hartelijk dank mevrouw Jambrun voor uw gastvrijheid! Daar zou menig Fransman en vrouw wat van kunnen opsteken.

Gereisd anders in juni 2013

Oud of authentiek? Prima voor 1 overnachtiging

Martijn, 14-8-2012

Op zich prima plek voor overnachting als tussenstop naar zuidelijker Frankrijk. Prachtig pand. Van binnen ook heel sfeervol. Prima douche.

Qua onderhoud aan het pand niet helemaal up to date. Hoofdkussens waren iets aan de muffe/stoffige kant.

Mevrouw Jambrun was erg aardig, maar sprak geen woord over de grens.

Ontbijt was erg vers en lekker. Iets meer keus op brood dan jam was prettig geweest.

Niettemin al met al prima en zeker niet duur (we blijven Nederlanders).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Ideale plaats als tussenovernachting

hermans, 29-7-2009

Bed en breakfast le Colombier is een oud landhuis op redelijke loopafstand van het centrum. Het is gelegen in een woonbuurt, maar heel mooi met een park erbij wat 's nachts afgesloten wordt met een hoge poort. Eigen parkgelegenheid. Het zijn grote kamers: ze doen een beetje kasteelachtig aan, hoog met ouderwetse bedden en bloemetjesbehang. De ontbijtkamer was heel gezellig vooral als je van oud en antiek houdt: ontbijt was heel goed. Buiten was een zitje waar je 's avonds gezellig kon zitten. Je mocht gebruik maken van de koelkast die beneden in de gang stond. Het is een ideale plaats om op weg naar het zuiden te overnachten. Heerlijk rustig en wel in de stad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Colombier in Chateauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Colombier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Colombier scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.