Hotel Kyriad Chateauroux ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kyriad Chateauroux bij:

3 reviews over Hotel Kyriad Chateauroux in het Nederlands

Als doortrekhotel wel OK

Arnold, 4-11-2010

Als doortrekhotel is dit een redelijk hotel. Dit hotel heeft wel geen lift. Dus als je moeilijk te been bent vraag dan een kamer op het gelijkvloers. Kamers zijn klein maar proper. Badkamer was basic spijtig dat er wat weinig druk op het water zit. We hebben er lekker gegeten en het ontbijt was ook goed. Het personeel was vriendelijk. Voor een nacht is dit een redelijk hotel.

Nooit meer

Door, 9-9-2010

Dit hotel wederom ( 2e keer)speciaal gekozen omdat we, na een lange autorit van ong. 600km,'s avonds ter plekke wilden eten en 's morgens goed te ontbijten. Bij aankomst een slechte ontvangst bij de receptie en we kregen ook te horen dat het restaurant was gesloten. Het was fatsoenlijk geweest om dit eerder aan ons te melden. Uiteindelijk hebben we smakelijk gegegeten in het nabij gelegen, 5 km verder, Campanille hotel. Wat ons betreft, nooit meer Kyriad Chateauroux. Kiezen voortaan voor het Campanille.

nooit meer

Door, 9-9-2010

Prachtig hotel, goed gelegen. Verleden jaar ondekt. Dit jaar geboekt vanwege de eerder positieve ervaring. Na ruim 600 km gereden te hebben werden we ontvangen door een slechte intake bij de receptie en kregen ook de mededeling dat het restaurant was gesloten. En dat in het hoogseizoen. Tegenvaller. Dus nooi meer in dit hotel!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kyriad Chateauroux bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Chateauroux in Chateauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Chateauroux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Chateauroux scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.