Camping Municipal Les Bords de l'Eure ***

6,8

20 reviews over Camping Municipal Les Bords de l'Eure in het Nederlands

Goed gelegen

Louise, 31-8-2017

We stonden hier 1 nacht, was prima. Zelf een plekje mogen zoeken. Voor campers een goede laad- en losplaats.

Het sanitair : echt Frans met hurktoiletten. Ik heb maar 1 toilet kunnen vinden om gewoon op te zitten. Geen stopcontact geschikt voor föhn, alleen scheerapparaat kon erin. En wederom onvoldoende haken. Wel redelijk schoon.

Met de fiets naar de stad geweest, moesten even het pad langs de rivier zoeken en dan zit er wel wat klimmen en dalen in. Maar erg mooie stad met prachtige cathedraal.

Er was brood te bestellen en een snackservice.

Veel doorgangers op deze camping, hij liep in de loop van de avond compleet vol.

Dus zorg dat je op tijd bent.

Gereisd met partner in augustus 2017

Eenvoudige, maar prima camping

Liesbeth, 6-8-2017

Het is een eenvoudige, gemoedelijke camping. Geschikt voor doorreis of om Chartres te bezoeken. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Er zijn hurktoiletten, maar ook gewone (zonder bril). Relatief duur in vergelijking met andere (lees: luxere) stadscampings in steden rondom Parijs (wij betaalden 42 euro voor zes personen, exclusief elektriciteit)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima rustige camping voor bezoek aan chartres

Fam de Win, 26-7-2017

Prima ontvangst, vrije plaatskeuze van ruime plaatsen. Het sanitair was ok. Rustige nachten en op loopafstand ( ruim half uur) van het oude centrum van Chartres met zijn indrukwekkende kathedraal. Wij stonden hier 2 nachten juli. Vrije WiFi, alleen bij de receptie.
Gereisd met partner in juli 2017

Meest chagrijnige ontvangst ooit!

Sandra, 26-6-2017

We werden ontvangen door een oude vrouw die duidelijk geen zin had in klanten. Altijd jammer zo'n aankomst. De plekken op de camping zijn wel in orde. Sanitair was beneden de maat. Zowel qua schoonmaak als kwaliteit.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima overnachgscamping.

m&e, 9-8-2015

Op weg naar onze eindbestemming hier nacht gestaan. Geen idee of het duur is voor 2 volw. en 2 ki. oudste 4 jra waren we ruim 26euro kwijt inclusief elektra.

Het sanitair is verouder en niet echt schoon. 's Morgens had ik bij het afwassen geen warmwater en als er meerdere mensen douchen heb je ook geen warmwater.

Wij mochten zelf een plekjes uitkiezen mooi tussen de bomen. Er is een speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

goed voor een keer

Egied victor, 21-5-2015

Goed gelegen camping voor bezoek Chartres, echter geen zicht op de Loire. Weinig onderhouden terrein in bosrijke scene. Buiten het seizoen opvallend veel norse oudjes. Gratis wifi ... Die nauwelijks te capteren valt voorbij het sanitair. Sanitair is ouderwets, vuil, comfortabel lekker warm water moet hier nog uitgevonden worden. De uitbaters komen weinig geïtresseerd en onbeleefd over. Pluspunt is dan weer het goed functionerende servicepunt voor campers. Goede doorreiscamping maar absoluut niets meer dan dat.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Leuke ligging van een simpele doortrekcamping

Iris, 12-8-2014

Nette camping met een fijne ligging van de stad Chartres. De stad is goed aan te lopen. De douches zijn goed, maar de toiletten zijn erg donker, ouderwets en doen vies aan.
Gereisd met partner in juli 2014

mooie groene camping vlak bij centrum

Lianka Schepman, 25-6-2012

Mooi gelegen camping, met veel bomen aan de rivier de L'Eure. Helaas geen standplaatsen aan de rivier, want die is afgescheiden van de camping. Het is voornamelijk een passantencamping, maar verdient het om meer nachten te blijven. Wij hebben er 3 nachten gestaan. Personeel vriendelijk. Broodjes kan je bij de receptie bestellen en liggen 's ochtends klaar. Er is een snackbar en bij de receptie kan je wat basisspullen kopen. Het centrum van Chartres prima op de fiets te bereiken, via een paadje langs de rivier. Het laatste stuk gaat wel steil naar boven! Leuke restaurantjes in de stad en natuurlijk de kathedraal. Tip om te bezichtigen: Maison de Picasiette, 22 Rue du Repos.
Gereisd met partner in januari 2012

Prima voor een paar dagen

anja, 3-11-2011

na ons bezoek aan Disneyland parijs hier nog een paar dagen in de herfstvakantie door gebracht. Een eenvoudige camping met mooie grote plaatsen. Prima te doen om Chartres te bezoeken, wij hadden de fietsen bij ons. De supermarkt is ook makkelijk te bereiken vanaf de camping.

Hier heb je eigenlijk geen auto nodig.

Na een dag of drie heb je het wel gezien en dan gewoon weer verder reizen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Overnachtingscamping eenvoudig

Meskers, 19-9-2011

Toevallig deze camping een keer aangedaan tijdens onze doorreis. Mooie afstand vanaf nederland. Eenvoudige camping, maar voor een overnachting voldoende. Hierna diverse keren aangedaan. Tot nu toe altijd plaats. Op ongv 20 km van doorgaande snelweg van noord naar zuid frankrijk.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Bords de l'Eure in Chartres (Eure et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Bords de l'Eure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Bords de l'Eure scoort een 6.83 uit 10 op basis van 24 reviews.